Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Appelflapje schreef:Ik hoop in 2012 in ieder geval 1 B-wedstrijdje te kunnen rijden met mijn merrie. Mijn startkaart was net een paar dagen binnen, toen ze stil kwam te staan met een zware blessure. 10 maanden gestapt en nu, tegen alle verwachtingen in, weer voorzichtig aan het opbouwen. Wat zou het mooi zijn als het over een tijdje weer zo goed gaat dat we toch nog ons B-debuut kunnen maken. Al is het maar 1 wedstrijd, ik zou het helemaal fantastisch vinden!
Onze eerste 2 winstpunten zijn inmiddels binnen.
Faya__ schreef:B starten en misschien zelfs wel BB-springen.
Wat oefencrossen en tripalons lijken me ook erg leuk

Kady1 schreef:Ik wil Masarati eind winterseizoen / begin zomerseizoen Z1 kunnen starten en dan (hopelijk) eind zomerseizoen / begin winterseizoen Z2
mijn andere paard wil ik " gewoon kunnen starten " maar dit is gewoon en erg moeilijk en getraumatiseerd paard, maar hij gaat vooruit dus never stop believing
owja en als de geldverstrekkende goden mij goed gezind zijn wil ik er nog een Allround (wat ouder) paardje bij zodat ik ook eindelijk kan gaan springen en cross rijden.
Echt geef mij de moeilijkste knollen om zadelmak te maken, maar als ik wil springen moet ie braaf zijn haha
Pieteritus1 schreef:Met Achilles M2 met winst te zijn en met Olivius de zomerselecties in het Z1 te starten en in het winterseizoen de selecties met hem in het Z2.
Hoge doelen, maar ze zijn wel haalbaar (als ik goed en genoeg train).
Aukelizzy schreef:Gewoon een blessurevrij jaar hebben en dus gewoon zoveel wedstrijden kunnen starten als ik wil! Dan zou ik al heeeeel blij zijn. Maar daarnaast hoop ik toch stiekem dat ik met mijn 4 jarige ( die ik in januari ga starten) aan het eind van het jaar M1 startgerechtigd ben en met mijn merrie ( die ik in april in het L1 ga starten ) aan het eind van het jaar M2 startgerechigd ben.
_clau_1991 schreef:Mijn doel voor 2012 is nog meer vooruitgang boeken met mn verzorghaffie en misschien (onderlinge) wedstrijden te starten. Dat zal dan zijn 1e wedstrijd zijn, dus ik begin nu al met duimenVoor de rest hoop ik veel naar mn veulen te gaan en hem op te zien groeien tot een geweldig leuke jaarlinger!
Wel erg kijkerig maar eenmaal bezig heel fijn te rijden. Echt een topper! Hij staat nu helaas met een blessure maar we hopen komend jaar weer lekker op te kunnen bouwen.Urielle schreef:Wrangler gaat in januari beginnen in de klasse M1, ik zou graag eind 2012 M2 willen zijn met de punten voor het Z.
Devdan loopt nu L2 en gaat in het buitenseizoen beginnen in de klasse M1, die wil ik eind 2012 starten in het M2 of toch in elk geval de punten hebben om in die klasse startgerechtigd te zijn.
Inge_Zorro schreef:Mijn doel voor 2012 is een winspunt in het L1! En misschien wel zoveel dat ik naar het L2 mag of is dat teveel gevraagd? We zijn in een paar maand door de B gevlógen, maar tegen de L1 zie ik nog wel een beetje op... We zullen het zien, gaan volgende week voor het eerst starten, spannend!
Ook lijkt het me práchtig om een B-parcoursje te kunnen springen met mn paard, maar daar moet ik nog een heleboel moed voor verzamelen... Maar zou wel een overwinning op mezelf zijn!
Verder wil ik nog naar het strand, ons jaarlijkse weekendje weg met vriendinnen&paarden en een tripalon rijden. Uiteraard staat gezondheid en plezier voorop, zowel voor mij als voor Zorro
Oeh, als ik dit zo opschrijf krijg ik er al helemaal zin in
Dus óók wij hebben het gehaald!
monica08 schreef:monica08 schreef:Pfoeh.. misschien te hoog gegrepen maar misschien een BB laag of hoog parcourtje springen![]()
En L2 startgerechtigd zijn, moet zonder tegenslagen lukken!
Helaas zijn onze doelen niet behaald.. eind januari heb ik m'n merrie moeten laten gaan door koliek

lonniejj schreef:lonniejj schreef:Dat mijn merrie eindelijk na 1.5 jaar blessureleed weer opknapt. Dat is eigenlijk het grote doel van 2012
Helaas vanaf hier minder nieuws.
Het is ons niet gelukt. Het is alleen maar erger geworden en heb ik door de blessures mijn merrie in augustus moeten laten inslapen..
eridinges schreef:Ik zal mijn post nog even aanpassen, klopte niet helemaal![]()
L2 met winst worden
Endurance klasse 1 gaan starten
Sportpredicaat
Opgenomen worden in het stamboek en hopelijk een goede premering krijgen![]()
En verder allebei gezond blijven en veel van elkaar genieten!
monica08 schreef:monica08 schreef:Pfoeh.. misschien te hoog gegrepen maar misschien een BB laag of hoog parcourtje springen![]()
En L2 startgerechtigd zijn, moet zonder tegenslagen lukken!
Helaas zijn onze doelen niet behaald.. eind januari heb ik m'n merrie moeten laten gaan door koliek

lonniejj schreef:lonniejj schreef:Dat mijn merrie eindelijk na 1.5 jaar blessureleed weer opknapt. Dat is eigenlijk het grote doel van 2012
Helaas vanaf hier minder nieuws.
Het is ons niet gelukt. Het is alleen maar erger geworden en heb ik door de blessures mijn merrie in augustus moeten laten inslapen..
naar om dan je doelen terug te lezen......
listiglistje schreef:In het M1 vooraan erbij rijden met goede punten en mezelf selecteren voor de Brabantse Kampioenschappen,
na de Brabantse Kampioenschappen M2 starten + 10 zodat ik 2013 Z1 kan starten