Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Antoontje schreef:pietsie schreef:omdat er al twee jaar door een heleboel verenigingen pilot is gedraait met nieuwe systemen en dingen uit testen , is het algemeen (ten minste hier dan) bekent dat het ging veranderen alleen de preciese datum is nog niet bekent.
ik wist al van 1 januari ak jaar , maar het was en is nu dus ook nog niet zeker.
Ik weet natuurlijk niet waar 'hier' is voor jou, maar bij mij in de buurt heb ik er nog nooit iets van gehoord. En ik ga toch regelmatig op wedstrijd/mee op wedstrijd.
Er waren we verenigingen waarbij je je moest inschrijven via startlijsten.nl, digitaal, maar ook daar heb ik nooit iets gehoord over het verdwijnen van de startcoupons..
Uiteindelijk zal het er wel op neer komen dat het, na de gebruikelijke kinderziektes, minder werk is voor de KNHS en dat het ons meer gaat kosten...
Pieteritus1 schreef:Volgens mij blijf je uren moeten wachten op de uitslagen, want dat is goed voor het spekken van de clubkas. Althans, dáárom wordt er vaak lang gewacht met het uitreiken van de prijzen.
Ik zou ook graag zien dat de uitslagen direct vrijgegeven worden, dan weet je een beetje of het zin heeft om op de prijsuitreiking te wachten.
Nicole schreef:yeaaah eindelijk kruipen ze uit het stenen tijdsperk.. geen uren meer wachten op je puntenIk ben er voor 1
Nou ik heb er zin inik zou per 1 oktober nog met mijn 3 jarige starten, misschien dat ik maar nog even wacht..
S__L schreef:Nicole schreef:yeaaah eindelijk kruipen ze uit het stenen tijdsperk.. geen uren meer wachten op je puntenIk ben er voor 1
Nou ik heb er zin inik zou per 1 oktober nog met mijn 3 jarige starten, misschien dat ik maar nog even wacht..
Hoe kom je dan je punt te weten? Ik neem aan dat je de coupon gewoon meekrijgt?
Ik heb net een nieuwe set springcoupons binnen
berdien85 schreef:KarinvdM schreef:Er staat in het artikel ook duidelijk dat het een mogelijk besluit is per 1/1/12. Maar daar leest iedereen volgens mij overheen.
Dus ze weten in september nog niet of ze in december de coupons af gaan schaffen.. Dan mogen ze wel eens opschieten met beslissen.
berdien85 schreef:KarinvdM schreef:Er staat in het artikel ook duidelijk dat het een mogelijk besluit is per 1/1/12. Maar daar leest iedereen volgens mij overheen.
Dus ze weten in september nog niet of ze in december de coupons af gaan schaffen.. Dan mogen ze wel eens opschieten met beslissen.
ponyparadijs schreef:Als wij 2 maanden van te voren horen dat we zonder coupons moeten gaan rijden maakt dat toch niets uit. Zie het probleem niet helemaal. Behalve dan dat ik niet weet hoe bindend dat digitale inschrijven kan zijn.
Antoontje schreef:ponyparadijs schreef:Als wij 2 maanden van te voren horen dat we zonder coupons moeten gaan rijden maakt dat toch niets uit. Zie het probleem niet helemaal. Behalve dan dat ik niet weet hoe bindend dat digitale inschrijven kan zijn.
Behalve dan dat het verdomd vervelend is dat je dus niks meer kan met je, toch best dure, coupons...
ponyparadijs schreef:Daar heb je wel gelijk in hoor Antoontje. Maar ik denk dat je dat altijd houdt.
Mijn paard is geblesseerd en net voor de blessure ook nieuwe coupons binnen gekregen. Ja da's pech hebben! Die maken we niet meer op voor 1 januari
Maar dat geld was je ook kwijt geweest als je wel was gestart.
Antoontje schreef:ponyparadijs schreef:Als wij 2 maanden van te voren horen dat we zonder coupons moeten gaan rijden maakt dat toch niets uit. Zie het probleem niet helemaal. Behalve dan dat ik niet weet hoe bindend dat digitale inschrijven kan zijn.
Behalve dan dat het verdomd vervelend is dat je dus niks meer kan met je, toch best dure, coupons...