Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 12:20

Volgens mij blijf je uren moeten wachten op de uitslagen, want dat is goed voor het spekken van de clubkas. Althans, dáárom wordt er vaak lang gewacht met het uitreiken van de prijzen.
Ik zou ook graag zien dat de uitslagen direct vrijgegeven worden, dan weet je een beetje of het zin heeft om op de prijsuitreiking te wachten.

pietsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 12:21

Antoontje schreef:
pietsie schreef:
omdat er al twee jaar door een heleboel verenigingen pilot is gedraait met nieuwe systemen en dingen uit testen , is het algemeen (ten minste hier dan) bekent dat het ging veranderen alleen de preciese datum is nog niet bekent.
ik wist al van 1 januari ak jaar , maar het was en is nu dus ook nog niet zeker.

Ik weet natuurlijk niet waar 'hier' is voor jou, maar bij mij in de buurt heb ik er nog nooit iets van gehoord. En ik ga toch regelmatig op wedstrijd/mee op wedstrijd.
Er waren we verenigingen waarbij je je moest inschrijven via startlijsten.nl, digitaal, maar ook daar heb ik nooit iets gehoord over het verdwijnen van de startcoupons..

Uiteindelijk zal het er wel op neer komen dat het, na de gebruikelijke kinderziektes, minder werk is voor de KNHS en dat het ons meer gaat kosten...

de site startlijsten.nl heeft helemaal niks met de knhs te maken , ik denk dat bijna iedereen hier (ook ik)zijn wedstrijden zoekt via deze site.
daarom gaan ze ook de wedstrijdkalender van de knhs uitbreiden , ze willen alles onder 1 dak hebben denk ik.
dat ze minder werk willen hebben kan ik inkomen , dat wil iedereen.
het geld wat de coupons kosten zal ongetwijfeld wel ergens anders gehaald worden daar twijfel ik ook niet aan.
maar het zal voor ons gebruikers en secretariaten ook veel makkelijker worden

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 12:24

ik hoorde dat 1 van de jury's het weekend niet zeker was of ze het wel gingen redden voor januari...

Ik heb er nog 4 liggen, weet niet of ik nog bij ga bestellen heb een beetje mn twijfels

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 12:25

Pieteritus1 schreef:
Volgens mij blijf je uren moeten wachten op de uitslagen, want dat is goed voor het spekken van de clubkas. Althans, dáárom wordt er vaak lang gewacht met het uitreiken van de prijzen.
Ik zou ook graag zien dat de uitslagen direct vrijgegeven worden, dan weet je een beetje of het zin heeft om op de prijsuitreiking te wachten.

Dat is hier in de buurt niet bepaald het geval. Iedereen weet dat mensen die echt té lang moeten wachten echt niet nog meer drinken gaan bestellen. Ik draai nu al een aantal jaren mee op het secretariaat maar het is 'a hell of a job'. Voor deze mensen graag wat respect. Wij doen altijd tussenuitslagen eruit zodat de mensen weten waar ze aan toe zijn en dat is hier in de regio zeer gebruikelijk!

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 12:26

Nicole schreef:
yeaaah eindelijk kruipen ze uit het stenen tijdsperk.. geen uren meer wachten op je punten :D Ik ben er voor 1

Nou ik heb er zin in :D ik zou per 1 oktober nog met mijn 3 jarige starten, misschien dat ik maar nog even wacht..

Hoe kom je dan je punt te weten? Ik neem aan dat je de coupon gewoon meekrijgt?

Ik heb net een nieuwe set springcoupons binnen :')

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 12:26

Er staat in het artikel ook duidelijk dat het een mogelijk besluit is per 1/1/12. Maar daar leest iedereen volgens mij overheen.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 12:28

Ik vind het wel een goed plan! Mooi dat ze met de tijd mee gaan

Vrees alleen voor het werk wat er bij komt op onze kringwedstrijden, we hebben meestal 18-24 banen liggen := Zie het al voor me om al die protocollen te printen :+
Laatst bijgewerkt door Nibbit op 06-09-11 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 12:28

KarinvdM schreef:
Er staat in het artikel ook duidelijk dat het een mogelijk besluit is per 1/1/12. Maar daar leest iedereen volgens mij overheen.

Dus ze weten in september nog niet of ze in december de coupons af gaan schaffen.. Dan mogen ze wel eens opschieten met beslissen.

pietsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 12:29

S__L schreef:
Nicole schreef:
yeaaah eindelijk kruipen ze uit het stenen tijdsperk.. geen uren meer wachten op je punten :D Ik ben er voor 1

Nou ik heb er zin in :D ik zou per 1 oktober nog met mijn 3 jarige starten, misschien dat ik maar nog even wacht..

Hoe kom je dan je punt te weten? Ik neem aan dat je de coupon gewoon meekrijgt?
Ik heb net een nieuwe set springcoupons binnen :')

dit is juist de discussie , deze verdwijnt. ;)

ik denk dat de secretariaten met protocollen moeten werken , de ruiter wil toch een bevestiging van zijn rijden .

Lauura

Re: Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 12:30

HAHA oh blond, ik bedoel protocollen!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 12:31

berdien85 schreef:
KarinvdM schreef:

Dus ze weten in september nog niet of ze in december de coupons af gaan schaffen.. Dan mogen ze wel eens opschieten met beslissen.

dat heeft er zeer wsl mee te maken dat de ledenraad het moet goedkeuren.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 12:32

berdien85 schreef:
KarinvdM schreef:

Daarom geloof ik het voorlopig ook nog niet. :)

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 12:33

Sja.. maar even afwachten denk ik..

pietsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 12:33

Dus ze weten in september nog niet of ze in december de coupons af gaan schaffen.. Dan mogen ze wel eens opschieten met beslissen.[/quote]
Daarom geloof ik het voorlopig ook nog niet. :)[/quote]

geloof me maar , het zit er aan te komen 8-)

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 12:34

Als wij 2 maanden van te voren horen dat we zonder coupons moeten gaan rijden maakt dat toch niets uit. Zie het probleem niet helemaal. Behalve dan dat ik niet weet hoe bindend dat digitale inschrijven kan zijn.

Doorzetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 12:36

Ik ben benieuwd!
Nog een stapel coupons liggen... dus hop hop hop.

Hopelijk snel duidelijkheid...

pietsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 12:36

als je bv coupons besteld via mijn knhs is dat ook bindend en zou je moeten betalen , werkt hetzelfde

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 12:39

Maar tot nog toe schrijven ze bij mij in per mail. En dat vindt ik persoonlijk ideaal.

Miepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 12:40

ponyparadijs schreef:
Als wij 2 maanden van te voren horen dat we zonder coupons moeten gaan rijden maakt dat toch niets uit. Zie het probleem niet helemaal. Behalve dan dat ik niet weet hoe bindend dat digitale inschrijven kan zijn.

Behalve dan dat het verdomd vervelend is dat je dus niks meer kan met je, toch best dure, coupons...

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 12:41

Antoontje schreef:
ponyparadijs schreef:

Behalve dan dat het verdomd vervelend is dat je dus niks meer kan met je, toch best dure, coupons...

Juist.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 12:42

Daar heb je wel gelijk in hoor Antoontje. Maar ik denk dat je dat altijd houdt.
Mijn paard is geblesseerd en net voor de blessure ook nieuwe coupons binnen gekregen. Ja da's pech hebben! Die maken we niet meer op voor 1 januari

Maar dat geld was je ook kwijt geweest als je wel was gestart.

Miepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 12:43

ponyparadijs schreef:
Daar heb je wel gelijk in hoor Antoontje. Maar ik denk dat je dat altijd houdt.
Mijn paard is geblesseerd en net voor de blessure ook nieuwe coupons binnen gekregen. Ja da's pech hebben! Die maken we niet meer op voor 1 januari

Maar dat geld was je ook kwijt geweest als je wel was gestart.

Ja, maar dan was je wél gestart! Dus had je kans op een winstpunt...
Nu is het eigenlijk gewoon weggegooid geld ;)
En dat vind ik zonde, kan dat geld wel ergens anders voor gebruiken

KasparovX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 12:47

Ik zag het zo gauw niet terug in het topic, maar hoe krijg je dan je commentaar te zien? Krijgen we nog wel een briefje mee naar huis?

En ik heb in het verleden nog wel eens oude coupons moeten opzoeken als "bewijs". Toen ik de ORUN ging doen bijvoorbeeld, hadden ze mijn behaalde resulaten met mijn oude paard niet meer en moest ik echt met coupons bewijzen dat ik een winstpunt in de M gehaald had. Gelukkig had ik wel alles bewaard!

valiantS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 12:52

Misschien lees ik het niet goed maar er komt dus mogelijk een startpas waar je onbeperkt mee kan starten ?
Als dat zo is ben ik heel benieuwd wat die moet gaan kosten >;) .
Ik voel de bui al hangen.....ruiters die zo af en toe eens een wedstrijdje rijden
zullen waarschijnlijk een stuk duurder uit zijn dan de paar startcoupons die ze nu per jaar gebruiken....

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 12:53

Antoontje schreef:
ponyparadijs schreef:

En ook dat is dus mijn punt.. :\

De rest juich ik alleen maar toe!