Mijn merrie heeft officieel Wolandra. (wat ik vreselijk vindt!) haar roepnaam is Wollie en dat vond ik weer wat kinderlijk. Nu heet ze op wedstrijd Wasanthi. (is mijn sri lankaanse naam, ben geadopteerd) Het betekend zomertijd.
Mijn paard (geleast van de manege) heet al jaren Una, maar op papier schijnt ze officieel Doornroosje te heten... (Heb de papieren nog niet in bezit...) Maar als ik nu een startkaart ga aanvragen zet ik er denk ik toch gewoon Una op... Vind Doornroosje nou niet echt geweldig....
Mexx heet: Multihorse A Mi Caro Mexx op wedstrijd, Multihorse = de sponsor, de A staat voor het geboortejaar, en Mi Caro Mexx is haar naam op papier.
Black heet: Under Cover op papier en op wedstrijd.
ponyta
Geplaatst: 20-09-11 16:19
Mijn paard heet op papier Darijka niet z'n mooie naam .. roepnaam is Dingens en/of Grote. Maar wedstrijd naam hebben we niet.. Dus als iemand nog een leuke weet .. liefst met een D: Eidti: het is trouwens een Merrie ^^
Mijn M paard heet; Goldwind Empire's Desire ( Goldwind Empire = fokker ) Mijn ene L paard heet; Quidam's Petite De Merode ( Quidam is van de vader, Petite is de moeder en De Merode is afgeleid van onze stal dus betekent; Quidam's kleine ellende :p ) En mijn andere L paard heet; Sir Troy W.
mijn paardjes stamboek naam is: Waarborg (betekenis: Kwaliteid ) stal naam: Wanted, Wantie Sportnaam: Watapataja (echt elk concour weer hilarische wat ze van zijn naam maken )
Ik dacht eigenlijk dat alleen sponsor- en stalnamen aan de "wedstrijdnamen" werden toegevoegd. Hmm.. ga ik ook maar eens goed nadenken voor volgend jaar
__Danielle
Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-11 21:39
Nee, zover ik zelf weet is dat niet verplicht, maar wordt vaak wel gedaan :p
connepon85 schreef:
Ik dacht eigenlijk dat alleen sponsor- en stalnamen aan de "wedstrijdnamen" werden toegevoegd. Hmm.. ga ik ook maar eens goed nadenken voor volgend jaar