Illusion1990 schreef:"Sla rechtsaf over 100 meter", "Draai om waar mogelijk", en handig bij de gestrekte draf (zie Totilas die bij Rath in een galopje valt) "U overschreidt de maximum snelheid".
Dat was gal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marietje_007 schreef:Goed ik vind het wel jammer, maar dat is gewoon the business. Dus dat Gal Totilas kwijt is, is jammer. Maar gun het Rath wel. Vind alle bedreigingen enzo onzin. Schockemole heeft hem gekocht. En er zijn ruiters die erop willen. Dus als hij het niet doet is er wel een ander.
Maar ik moet toegeven dit gaat net iets te ver. Kan me wel vinden in bovenstaand bericht dat je verplichte onderdelen hebt. Maar deze lijkt echt te extreem op die andere. Ik hoop dat op de OS Rath een andere kür rijd! Eentje die zelf bedacht is door een eigen choreograaf.
Thomas schreef:pff wat moet je hier toch van denken...
Ze waren toch niet zo slim dat iedereen zag dat het dezelfde kur was,, of hebben ze hem toch gekocht?? Alles kan.....
Marietje_007 schreef:Naja wenigstens haben sie es Spiegelverkehrt gemacht & nicht komplett nachgeritten.
Naja, ze hebben het iig in spiegelbeeld gereden en niet helemaal na gedaan.
das ist ja der witz des jahrhunderts, hat paule die kür etwa auch gekauft?
Dit is echt de grap van de eeuw, heeft paul (schockemole) soms ook de kur gekocht?
und die tolle dj van dyk musikkür klingt der von gal auch sehr ähnlich
en de kur van DJ van dyk klinkt ook hetzelfde als die van Gal
und laut kommentatorin hat van dyk das erste mal eine kürmusik für ein pferd geschrieben was nicht stimmt.
Volgens de comentator heeft van dyk voor het eerst een kurmuziek voor een paard geschreven maar dat is helemaal niet zo.
Sandro hit war das erste pferd und seiner frau hat er wahrscheinlich auch schon zig mal was geschrieben.
Sandro hit was het eerste paard en zijn vrouw heeft waarschijnlijk ook al tig maal er een geschreven.
aber seit er mit der ganzen kasselmann/ schockemöhle sippe zu tun hat ist er mir sehr unsympathisch
Maar sinds hij met de hele kasselmann/schockemohle klan te doen heeft is hij me onsympatisch (is dat Nederlands, die duiters vind hem dus niet leuk meer) geworden.
mylittlejoy schreef:Thomas schreef:pff wat moet je hier toch van denken...
Ze waren toch niet zo slim dat iedereen zag dat het dezelfde kur was,, of hebben ze hem toch gekocht?? Alles kan.....
Als ze hem gekocht hadden, zouden Nicole Werner en Hans Peter Minderhout er toch wel vanaf weten? En blijkens hun Facebook is dat niet het geval...
Cayenne schreef:mylittlejoy schreef:Vanmorgen stond ie er anders nog op hoor. (Niet dat ik de bedreigingen wil goedpraten, dat slaat natuurlijk nergens op)
Die bedreigingen stonden er ook pas sinds een paar uur op en een webmaster is niet 24/7 online.