Kur Gal en Rath

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

joelledsr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:05

Illusion1990 schreef:
"Sla rechtsaf over 100 meter", "Draai om waar mogelijk", en handig bij de gestrekte draf (zie Totilas die bij Rath in een galopje valt) "U overschreidt de maximum snelheid". _O-

Dat was gal ;)

91laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:06

Marietje_007 schreef:
Goed ik vind het wel jammer, maar dat is gewoon the business. Dus dat Gal Totilas kwijt is, is jammer. Maar gun het Rath wel. Vind alle bedreigingen enzo onzin. Schockemole heeft hem gekocht. En er zijn ruiters die erop willen. Dus als hij het niet doet is er wel een ander.

Maar ik moet toegeven dit gaat net iets te ver. Kan me wel vinden in bovenstaand bericht dat je verplichte onderdelen hebt. Maar deze lijkt echt te extreem op die andere. Ik hoop dat op de OS Rath een andere kür rijd! Eentje die zelf bedacht is door een eigen choreograaf.

:j Helemaal mee eens!

Marietje_007

Naja wenigstens haben sie es Spiegelverkehrt gemacht & nicht komplett nachgeritten.
Naja, ze hebben het iig in spiegelbeeld gereden en niet helemaal na gedaan.
das ist ja der witz des jahrhunderts, hat paule die kür etwa auch gekauft?
Dit is echt de grap van de eeuw, heeft paul (schockemole) soms ook de kur gekocht?

und die tolle dj van dyk musikkür klingt der von gal auch sehr ähnlich
en de kur van DJ van dyk klinkt ook hetzelfde als die van Gal
und laut kommentatorin hat van dyk das erste mal eine kürmusik für ein pferd geschrieben was nicht stimmt.
Volgens de comentator heeft van dyk voor het eerst een kurmuziek voor een paard geschreven maar dat is helemaal niet zo.

Sandro hit war das erste pferd und seiner frau hat er wahrscheinlich auch schon zig mal was geschrieben.
Sandro hit was het eerste paard en zijn vrouw heeft waarschijnlijk ook al tig maal er een geschreven.

aber seit er mit der ganzen kasselmann/ schockemöhle sippe zu tun hat ist er mir sehr unsympathisch
Maar sinds hij met de hele kasselmann/schockemohle klan te doen heeft is hij me onsympatisch (is dat Nederlands, die duiters vind hem dus niet leuk meer ;)) geworden.

Thomas

pff wat moet je hier toch van denken...

Ze waren toch niet zo slim dat iedereen zag dat het dezelfde kur was,, of hebben ze hem toch gekocht?? Alles kan.....

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Illusion1990 schreef:
"Sla rechtsaf over 100 meter", "Draai om waar mogelijk", en handig bij de gestrekte draf (zie Totilas die bij Rath in een galopje valt) "U overschreidt de maximum snelheid". _O-

Gal dus :+

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:07

Thomas schreef:

Ze waren toch niet zo slim dat iedereen zag dat het dezelfde kur was,, of hebben ze hem toch gekocht?? Alles kan.....

Als ze hem gekocht hadden, zouden Nicole Werner en Hans Peter Minderhout er toch wel vanaf weten? En blijkens hun Facebook is dat niet het geval...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:07

Marietje_007 schreef:
Naja wenigstens haben sie es Spiegelverkehrt gemacht & nicht komplett nachgeritten.
Naja, ze hebben het iig in spiegelbeeld gereden en niet helemaal na gedaan.
das ist ja der witz des jahrhunderts, hat paule die kür etwa auch gekauft?
Dit is echt de grap van de eeuw, heeft paul (schockemole) soms ook de kur gekocht?

und die tolle dj van dyk musikkür klingt der von gal auch sehr ähnlich
en de kur van DJ van dyk klinkt ook hetzelfde als die van Gal
und laut kommentatorin hat van dyk das erste mal eine kürmusik für ein pferd geschrieben was nicht stimmt.
Volgens de comentator heeft van dyk voor het eerst een kurmuziek voor een paard geschreven maar dat is helemaal niet zo.

Sandro hit war das erste pferd und seiner frau hat er wahrscheinlich auch schon zig mal was geschrieben.
Sandro hit was het eerste paard en zijn vrouw heeft waarschijnlijk ook al tig maal er een geschreven.

aber seit er mit der ganzen kasselmann/ schockemöhle sippe zu tun hat ist er mir sehr unsympathisch
Maar sinds hij met de hele kasselmann/schockemohle klan te doen heeft is hij me onsympatisch (is dat Nederlands, die duiters vind hem dus niet leuk meer ;)) geworden.

Onsympathiek. Verder netjes vertaald. :)

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:08

jammer van Toot en Rath dat ze nu WEER in een negatief daglicht komen..

Een kur copie maken is natuurlijk niet geheel slim in deze situatie.. Maar gun die jongen ook een mooie rit!! Wie weet krijgt hij gewoon opgedragen dat hij deze kur moet rijden en heeft hij zelf geen inbreng of iets.. Jammer!! Weer een hoop gerel om niets..

Het is en blijft jammer van Toot en Gal.. Vond Gal ook een fijnere ruiter voor Toot.. Maar vergeet niet dat Gal ook een mooi zak centje eraan overgehouden heeft en dat dit (helaas) de zakenwereld is..

Rath en Toot.. Volgende keer een andere kur, en Whooppaa, KNALLEN!!

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:08

Dankje Marietje :D

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:10

Hahaha, weten we meteen waarom Totilas 'opeens' zo goed liep daar :+

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:12

Voor Totilas zal het wel wat rust en herkenning geven (intelligent en sensibel paard), zijn eigen kur (dat gun ik het paard wel in deze situatie met de spanning van een nieuwe ruiter op wedstrijd gaan).

MAAR zit er geen copyright of enige rechtsbescherming op een kur? Dit is toch de creatie van Gal en die mag je niet zo maar pikken lijkt me.

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:14

Wat laag zeg, kan ie zelf niet wat bedenken

Embe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:14

fargo schreef:
MAAR zit er geen copyright of enige rechtsbescherming op een kur? Dit is toch de creatie van Gal en die mag je niet zo maar pikken lijkt me.

Vraag ik mij ook af... ben benieuwd of dit nog een staartje krijgt ;)

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:18

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 07-03-24 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Thomas

mylittlejoy schreef:
Thomas schreef:

Als ze hem gekocht hadden, zouden Nicole Werner en Hans Peter Minderhout er toch wel vanaf weten? En blijkens hun Facebook is dat niet het geval...

Dat kunnen ze ook spelen he... :+

Fleurtje100

Was het inderdaad niet bij die A kader pony's waar vaak iedere 1-2 jaar een nieuwe jeugdruiter op zit dat je lease en koopbedragen hebt inclusief kür. Dan betaal je er dus voor. Achja ik snap het wel, die kür benadrukt natuurlijk precies de sterke punten van Totilas en zat heel goed in elkaar. Dat kon Rath bijna niet beter doen, dus toen heeft hij het maar nagedaan. Heel sterk is het niet, en misschien ook niet zo slim, maar ik snap het wel.

joke20

Re: Kur Gal en Rath

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:19

Het beging is gewoon hetzelfde bijna

_Annemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:19

vindt het erg laag van hem.

Ben benieuwd of er idd een copyright op de kur zit.

Ik persoonlijk zou het totaal niet leuk vinden als ik iemand anders mijn kur zou zien rijden,ik zou toch verhaal halen waarom ze ''zonder'' toestemming de kur ''na'' rijden.

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:20

Cayenne schreef:
mylittlejoy schreef:
Vanmorgen stond ie er anders nog op hoor. (Niet dat ik de bedreigingen wil goedpraten, dat slaat natuurlijk nergens op)

Die bedreigingen stonden er ook pas sinds een paar uur op en een webmaster is niet 24/7 online.

pfff, dat vind ik echt te ver gaan hoor...oke, kritiek mag!...en harde ook!..maar geen doodverwensingen etc.!...waar gaat het naartoe!?

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:21

Het mooiste zou natuurlijk zijn als Gal en MAR op het EK tegenover elkaar komen met dezelfde kur en dat Gal dat een betere score neerzet, of is dat wishfull thinking?

_Annemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:22

DromenLies schreef:
Het mooiste zou natuurlijk zijn als Gal en MAR op het EK tegenover elkaar komen met dezelfde kur en dat Gal dat een betere score neerzet, of is dat wishfull thinking?

ja,dat zou een goede zet zijn!! :D

zimbabwe

Tja, tuurlijk lijken alle kurs op elkaar, evident aan het feit dat alle onderdelen gezien moeten worden, maar een spiegelbeeld proef ook nog van de vorige ruiter van hetzelfde paard doen, terwijl er al zo'n negatief zentiment hangt rondom dat paard...niet slim :o
Aan de andere kant: rath zal het nooit goed kunnen doen met dit paard. als hij wint is het niet goed, als hij niet wint is het ook niet goed. Hij heeft de kans van zijn leven gekregen om op dit paard te mogen stappen en tja, dat zou ik ook hebben gedaan in zijn geval. Als je iemand op zijn kop wil geven moet je de oude eigenaar aanspreken, hij hefet dit paard verkocht..(en zou ik voor zon bedrag toch ook echt wel hebben gedaan...
Leven en laten leven..

Linda2B

Het "verschil" vond ik ook erg goed om te zien, wist meteen weer waarom ik van Gal/Totilas wél kippenvel kreeg en van Rath/Totilas niet... wel makkelijk om te vergelijken zo met die twee "gelijke" küren naast elkaar!!

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:23

Heel erg jammer, deze zet van Rath en co.
Ik heb ook steeds geroepen van "geef hem een kans, zo gaat het nu eenmaal aan de top" maar dit had ik niet verwacht..

Niet zo'n slimme stap...jammer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:24

Niobe schreef:
Focussed schreef:
"That's pretty crappy just to swipe the floor plan --- but maybe they blew all the money on the music and the horse and had nothing left for choreography."
_O-

Hahaha, ja zo kun je ook denken :')

_/-\o_ :') Briljant ..