vorig jaar had ik helemaal geen doelen omdat mijn paard nog een blessure had. durfde nergens meer van te dromen maar toch binnen die 8 maanden van L1 naar M2 gekomen

en ik hoop natuurlijk dat we nog heel lang en gezond door kunnen blijven trainen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Renske_W schreef:Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet meer weet wat mijn doelen waren voor dit jaar
Ik heb iig wel een super start gehad aan het begin van het jaar, helaas is het vanaf april flink bergafwaarts gegaan, door gezondheidsproblemen, maar we zijn weer langzaam aan terug aan het komen
Mijn doelen voor 2011 zijn denk ik wel, met Wedge Z1 startgerechtigd zijn, of misschien zelfs al wel een wp in de Z1 rijden.
En met Ace, die hoop ik M1 startgerechtigd te krijgen, zal er uiteraard ook vanaf hangen hoe het gaat met de dracht, en hoelang we eruit liggen. Het doel voor ze met "zwangerschapsverlof" gaat is toch wel L2 startgerechtigd zijn. En haal ik ze niet, ach, dan volgend jaar maar!