Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fitzroy schreef:Pffff ... als ik jullie zo lees, zijn jullie de perfecte ruiters en rijdt er voor de rest alleen maar brandhout aan ruiters rond die niet over weg kunnen met hun paarden .
Ik denk dat jullie het erg zwart-wit voorstellen en dat er aan je eigen rijden ook vast wel wat mankeert. Het is altijd makkelijk op anderen af te geven.
Fitzroy schreef:themuisje, ambre, jouw persoontje, knollentuin en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik denk persoonlijk dat het allemaal best meevalt en ik zit lang en vaak genoeg bij C om daar een oordeel over te kunnen hebben.
Fitzroy schreef:themuisje, ambre, jouw persoontje, knollentuin en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik denk persoonlijk dat het allemaal best meevalt en ik zit lang en vaak genoeg bij C om daar een oordeel over te kunnen hebben.
Fitzroy schreef:Nou, deels wel ja. Ik vind het nogal vreemd dat jullie blijkbaar met zijn allen constateren dat er slecht gereden wordt terwijl alleen ambre net haar jurybevoegdheid heeft. Je ziet dan alleen maar het algemene beeld en je punt nooit onderdeel voor onderdeel. Dat kan nl. wel eens heel anders uitpakken dan je in eerste instantie zou denken.
knollentuin schreef:@ fitzroy Ik denk dat er hier meer gezegd wordt dat we ons bewust zijn van ons eigen vermogenik ga niet met een paard in een klasse starten als ik vind dat ie er niet aan toe is. en het valt me op dat anderen dat wel doen en er nog punten voor krijgen ook ,dus beloond worden voor ? ja voor wat? als ik een proef heb gereden die niet liep zeg ik eerlijk als ik winst krijg wat verassend ik had het niet verdiend,niet oh ? ik reed zeker wel goed? en de vraag is gaan de nieuwe proeven doen waarvoor ze volgens de geruchten voor moeten dienen ...mensen in de goede klasses houden? nou ja ,daar twijfelen we aan.
Fitzroy schreef:knollentuin schreef:@ fitzroy Ik denk dat er hier meer gezegd wordt dat we ons bewust zijn van ons eigen vermogenik ga niet met een paard in een klasse starten als ik vind dat ie er niet aan toe is. en het valt me op dat anderen dat wel doen en er nog punten voor krijgen ook ,dus beloond worden voor ? ja voor wat? als ik een proef heb gereden die niet liep zeg ik eerlijk als ik winst krijg wat verassend ik had het niet verdiend,niet oh ? ik reed zeker wel goed? en de vraag is gaan de nieuwe proeven doen waarvoor ze volgens de geruchten voor moeten dienen ...mensen in de goede klasses houden? nou ja ,daar twijfelen we aan.
Maar waarom krijgen ze punten als ze er niet aan toe zijn? Dat vind ik echt een rare gedachte van je. Er zijn misschien enkele Sinterklazen maar heus niet het hele jurycorps.
ambre schreef:Ik vind dat als je eenmaal ZZL hebt gestart en je rijd 56% dat je je dan even thuis achter je oren moet gaan krabben en niet gewoon als een wezeloos door starten.
Lijkt mij toelatingsexamen genoeg!
ambre schreef:Maar ze kunnen ook pas een wp toe kennen als je bv voor de wissels voldoendes rijdt.
Ken nu zat mensen die nog geen wissel in 1 x kunnen springen en dan toch winst rijden!
knollentuin schreef:Nee maar wel veel,het valt me echt op dat er veel paarden scheef lopen ,op de voorhand ,hangend aan de teugels ,te diep,getrokken in de houding. met een aan de teugels hangende en elke pas drijvende\kloppende ruiter .maar wel vermogen hebben en dus ruim en als elastiek door de baan terwijl er geen lengtebuiging getoond wordt en idd ook een hele mooie je schouderbinnenwaarts met je binnenbeen naar achter rijden!
iemand met een minder spectaculair beestje maar wel correct afgericht en netjes rijdend zal snel minder scoren.
er zijn gelukkig nog wel juryleden die er doorheen kunnen kijken maar van mij mogen het er meer worden