Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Juul_Ania schreef:Maar goed, hiermee zie je dat het maar net aan de jury ligt wat diegene wilt zien. Ik heb ook eens geschreven bij een jury en als ie aan het einde van de proef niet helemaal tevreden was over het aantal punten dat een combinatie had behaald deed hij weleens een puntje meer of minder voor de verzorging geven om het te composeren. Ja, niet eerlijk, maar het gebeurde wel.
ze kwam daar zelfs de auto nog even voor uit: hoe hebben jullie die vlecht gemaakt? Later toen we de coupon kregen stond daar een 9, het was zonder die 9 ook een ruime wp geweest, dus ach, dan is het wel leuk!
) en tja, alleen onze zwarte Tinker is het dus gelukt, puur omdat de jury het een leuk plaatje vond.
opeens een 8 of een 9 op verzorging zodat het net een wp is, of een 6 op verzorging zodat het 178 of 179 is... maar goed, daar is het een jurysport voor
! 

(En dat is er zo eentje die zelf eigenlijk liever bont had willen zijn, als je begrijpt wat ik bedoel
)
maar wat ook heel erg scheelt, dat mijn pony zich heel erg toont, heeft volgens juryleden veel uitstraling (wel eens als commentaar gehad). Het is gewoon persoonlijk, heb denk ik heel weinig 7ens gehad, eigenlijk alleen maar 8en. 
sharintje1 schreef:spunky_lover schreef:probeer de hele les op te letten en sta niet ergens naar te staren: 1 punt erbij.
probeer elke keer in de les 1 ding te onthouden: 1 punt erbij.
laat zien dat je iets hebt geleerd: 1 punt erbij.
probeer niet nerveus te zijn, het kan helpen: mss 1 punt erbij.
en als laatste: geef een compliment aan je leraar, mss helpt dat.
![]()
![]()
![]()
spunky_lover
![]()
![]()
Ik snap niet wat je bedoelt....