Wedstrijd Bloopers

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Aardbei445

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 19:08

Oh, ik heb er ook nog wel een paar! :+ De eerste is van een vriendin (Twas niet op wedstrijd maar heel grappig)We moesten zonder zadel een aardappelrace doen en dat op een bokkende fjord:+ Dus mijn vriendin springt erop, met een aardappel, springt aan in galop, pony bokt, en ze ligt er aan de andere kant weer af :P Ik denk, die heeft mega veel pijn! Maar nee hoor, ligt ze daar op d'r buik met 2 duimpjes in de lucht :+
En bij mezelf heb ik er ook nog wel een paar!
- Cap+zweep vergeten bij L2, op een manege paard dat nog nooit een wedstrijd heeft gelopen, en die pas een week op stal staat :P
- 'Rodeo' rijden bij ereronde van een springwedstrijd (waar ik eerste werd)
- Een dressuurproef rijden terwijl er in een keer een voetbal in de ring wordt geschopt door een klein jochie ( het paard waar ik op reed vond de voetbal een stuk interessanter en begon te voetballen :+
- De verkeerde beker aannemen :o
- Bij de prijs uitreiking de bak binnenkomen terwijl je niks gewonnen hebt :oo :=
kortom, genoeg bloopers van mij :+

tara_doris

Re: Wedstrijd Bloopers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 19:18

egt te mooi die verhalen hier :D,

mijn eerste wedstrijd vet zenuwachtig en alle bordjes omver gereden 2 keer :P

nu rij ik gelukkig binnen de bordjes :P

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 20:09

future4eveah schreef:
ik moest B afwenden en E Linkerhand
ja je raad het al, ik reed vrolijk naar rechts :D
na een paar passen had ik het door dus snel omgedraait en doorgereden
krijg ik mijn coupons terug 177 punten (waren 2 strafpunten af)
dus ik O gelukkig anders had ik toch geen winst gehad
Nee idd maar ...
meisje met de eerste prijs had 178 punten

dus al had ik goed gereden was ik wel 1e geweest :o

Oh dit heb ik ook gehad! Ik had 178 (180 min 2 dus). Daarna nooit meer verkeerd gereden, ik had mijn lesje wel geleerd....

amigo_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 20:23

Ik moest een parcour springen alleen bij hindernis 4 weigerde mijn pony en toen liep hij achteruit zo tegen een andere hindernis aan ( die ik nog moest springen ) dus toen moest die weer opnieuw worden opgebouwd. :o

HappyFlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 12:00

Niet echt bloopers geloof ik, alleen dat ik op wedstrijd aankwam en me zadel niet bij me had..

BenB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 13:07

Ik was twee weken geleden mijn helm vergeten. Dat vond ik toch wel een wedstrijd Blooper. ;)

Miss_Ice

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 13:11

In mijn pony tijd ben ik een keer mijn witte dekje vergeten mee te nemen naar de regiokampioenschappen, toen maar snel op zoek gegaan naar een ruitersport zaak en een wit dekje gekocht :+

Toen ik een keer op wedstrijd was reed er een meisje bij mij los en die pony was niet heel braaf om zo maar even te zeggen. Haar pony schrok en ging er van door. Maar de pony van haar keek niet uit en botste tegen mijn pony(tegen z'n kont). Dat meisje viel dr af en doordat mijn pony vooruit schoot zat ik ook op mn kont in het zand en jawel, naast dat andere meisje... Hebben dr erg om kunnen lachen toen :D

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 12:04

Niet echt een blooper maar wel grappig:
Wij hadden verkleed dressuur en ik was als paard verkleed. Tijdens het afgroeten ging ik dus hard hinniken :')
Mijn paard dacht dat haar vriendinnetje riep en hinnikte hard terug en stuiterde de halve bak door om de bak te verlaten, hahaha. Gelukkig zat mijn proef erop en werd ik uiteindelijk 1e met mijn kostuum :D. De jury lag in een deuk om het groetgebeuren, zeiden ze :+

Poekie13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 15:14

ik was nog jong en deed op een kleine pony mee, ik wist niet hoe ik moest groeten, dus ik vrolijk zwaaien, om vervolgens weer weg te rijden, ik dacht dat omdat ze belden, mijn pony niet lief vonden :+

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 19:40

Een open vinger hebben,waarbij je een mooi rood dekje hebt.
En met laarzen rijden die 3maten te groot zijn.Die vervolgens tijdens de proef uitvallen :') :+
Daarna toch maar goeie laarzen gekocht :+

poekie13 geniaal :+

Aardbei445

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 19:45

Wat een verhalen hier zeg! Ikzelf heb het gehouden bij een rodeo ereronde! (mijn zusje heeft vorige keer hier in dit topic op MIJN ACCOUNT :( een beetje rare dingen gezegd :() Sorry!

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 02:54

Volgende keer eens uitloggen dan maar? (als je een pc deelt..)

Aardbei445

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 08:52

Had ik gedaan, ze wist me w8woord op de een of andere manier :( Gelijk verandert hoor ;)

mana1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 19:41

ik had mijn allereerste spring wedstrijd. ik was zo zenuwachtig.
Dat ik zo dom was om 2 keer langs de eerste sprong te rijden.
nou toen was het klaar haha.

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 20:41

Niemand had het gemerkt hoor, maar tijdens een dressuurwedstrijd, was mijn BH afgezakt tot aan mijn navel, en ik kon mijn armen dus niet meer fatsoenlijk bewegen.. De sluiting was op de één of andere manier opengegaan..
:+

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 22:22

MissEvil schreef:
Niemand had het gemerkt hoor, maar tijdens een dressuurwedstrijd, was mijn BH afgezakt tot aan mijn navel, en ik kon mijn armen dus niet meer fatsoenlijk bewegen.. De sluiting was op de één of andere manier opengegaan..
:+

woeps!!! :=

lotmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 22:20

spring wedstrijd. Helemaal netjes gesprongen, neem ik een korte bocht. ik denk mn pony kan dat wel!
maar om lang verhaal kort te maken. Ik ging over de hindernis zonder pony! :D

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 08:48

Ik had mijn mobiel op de bak rand gelegt in mijn jas toen ik de proef ging rijden.
Mijn vriend belde mij toen op en die heeft zelf zijn ringtone in gesproken. (En je wilt niet weten hoe) Die galmde dus keihard over het wedstrijd terrein! Schaamde me dood!
Leuke kür op muziek gereden dus :+

Nikitaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 10:39

ik reed een fnrs proef en toen ging mijn pony onder het groeten uitgebreid staan plassen en toen ik op het midden stil moest staan ging hij poepen maar ik werd wel 6e van de 48 dus ik kon er wel om lachen :) haha

Jodr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 21:16

ik heb op ponykampen wedstrijden gereden, weet niet of het een blooper is hoor!
ik moest op een pony waarvan ze zeiden dat ie heel goed is, nou in de les toen ik moest draven begon hij in keiharden galop naar de andere kant van de bak te rennen, naar de andere pony's en toen wou ik niet veder galoperen maar draven en dat mocht.Ik dacht dat ik geen stempel kreeg voor de f3 maar kreeg er wel een, ik was hardstikke blij terwijl ik verder niet gegallopeerd had. Nu moet ik er wel om lachen maar toen het gebeurde vond ik het niet leuk, maar ik heb veel bijgeleerd en kan het nu weer veel beter.
dit wou ik even kwijt
suc6 allemaal!
joline

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 23:56

Ik had laatst een blunder.

Nieuw jasje, supertrots op. Zat uit te kijken naar de wedstrijd omdat ik hem mocht dragen :D.
Op de wedstrijd buig ik voorover om nog even mijn spoortje vast te maken. Schiet de knoop los :') _O- Wat baalde ik.. :P

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 00:07

Shattered schreef:
Ik had laatst een blunder.

Nieuw jasje, supertrots op. Zat uit te kijken naar de wedstrijd omdat ik hem mocht dragen :D.
Op de wedstrijd buig ik voorover om nog even mijn spoortje vast te maken. Schiet de knoop los :') _O- Wat baalde ik.. :P

Herkenbaar! Ik had ook een mooi nieuw krijtstreep jasje. (Zelf gekocht, dus extra trots :Y) )

Vroeg op een haflingerwedstrijd iemand of ik even haar pony kon vast houden omdat zij moest aansingelen, en haar paard was narrig dan. Nou zo lief als ik ben, doe ik dat tuurlijk ff! Was er een andere pony die er naast stond, en het meisje wat daarop zat was druk in gesprek. Gevolg: Pony veegt tegen mijn rug en broek (NIEUWE jasje en witte broek ;( ) zn groene/witte kwijl slijm!

Fijhijn! Gelukkig had ik al gereden, maar blij was ik niet!

De schade bleek mee te vallen: Het was er allemaal af te vegen/borstelen :)

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 00:14

Een kennis van mij moest ik lezen:ze was zo zenuwachtig dat ze eerst bij de C binnenkomt en met haar rug naar de jury gaat groeten. :+
Alsof dat niet genoeg is springt ze aan in de verkeerde galop en ondanks mijn herhalingen van:RECHTER galop!!! alles in de verkeerde galop incl kleine voltes en contragalop.En maar blijven roepen dat hij de contra zo moeilijk vindt.... }:0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 00:17

Romytjuuh schreef:
Ik had mijn mobiel op de bak rand gelegt in mijn jas toen ik de proef ging rijden.
Mijn vriend belde mij toen op en die heeft zelf zijn ringtone in gesproken. (En je wilt niet weten hoe) Die galmde dus keihard over het wedstrijd terrein! Schaamde me dood!
Leuke kür op muziek gereden dus :+

Eigenlijk wil ik juist wel weten hoe! :))

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 09:03

Heb er wel een aantal verzameld in de loop der jaren.

Mijn broer vergat zijn hoofdstel. Best lastig een z parcours zonder hoofdstel. :D

We stonden een keer in Venhuizen en toen er allemaal oldtimers in de bak stonden wisten we
dat we niet goed zaten. Alle ponies weer opladen in de wagen en naar Andijk. ( was daar de wedstrijd) _O-

naar een wedstrijd gaan zonder chabrak en singel

halve proef in zijn achteruit afleggen. :(

Bij E afwenden en dan op X enkele seconden stilstaan. Ik ging stil staan en groeten naar mijn vader. :P