tuffi schreef:Wat ontzettend jammer en frustrerend dat er hier door een aantal mensen gesproken wordt van een anti-bitkamp versus een pro-bitkamp. Zo is het wel erg gemakkelijk om jezelf te verschuilen achter "ach die gekke mensen die tegen bitten zijn, ja daar valt niet mee te praten hoor". Dit geeft weer aan wat voor niveau er hier op bokt soms gehanteerd wordt.
Een aantal mensen dat zich verdiept heeft in de werking van het bit en hieruit de gevolgtrekking heeft gemaakt 'liever geen bit', probeert hier duidelijk te maken wat het probleem van bitten is. Door een aantal andere mensen, dat liever zijn kop in het zand houdt, wordt alles wat er gezegd is wat hem niet aanstaat betiteld als onzin.
Als je niet bereid bent te kijken naar je eigen fouten en in plaats daarvan alles wat je eigen denkbeeld tegenspreekt verwerpt, kom je nooit verder.
In wiens belang is dit?
In ieder geval niet in het belang van je paard(en)...
Het heeft niks met verschuilen te maken, ik wees er op dat dit niet de discussie is die hier van toepassing is. Alleen dat het daar nu heen gaat in deze '''discussie'' en dat is iets heel anders.
Als ik daar over moet gaan discusieren ga ik wel naar een ander topic toch?