Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vorame schreef:Is het dat ze denken dat ze meer zijn, of denkt een ander dat over hen?
Die zin staat een beetje krom. Even andere uitleg.
Een kind krijgt een bril en zegt thuis, iedereen keek naar me door die stomme bril.
Keek echt iedereen of had het kind dat gevoel zelf?
Ik keek vroeger ook op naar de mensen met een hoedje.
Want Z, wauw dat was wat.
Toen ik zelf Z was merkte ik dat het niet anders was dan de B, alleen je bent er langer mee aan het oefenen geweest.
En je gaat je echt niet ineens anders gedragen als je van de M naar de Z gaat.
Er gaat echt niet ineens een knop in je om, zo nu ga ik eens mensen van hun paard rijden en verwaand kijken
. Maar, ander voorbeeld; ik weet wel dat mensen die van manegepaard naar eigen paard gaan, wel eens die air krijgen. Tieners, jaja, ik ken ze, die dat zeker hebben.

. Als ik alleen al denk aan bepaalde dames in het bedrijfsleven......
pol013 schreef:Ik heb die problemen niet zo hoor.
Ik maak eens een fout, de anderen maken eens een fout. Het loopt altijd goed af en meestal wordt er sorry gezegd en of hulpeloos gekeken. Of gewoon doorrijden als het niet zo'n groot incident was.
Voor de mensen die er moeite mee hebben: ga eens op springwedstrijd. de meeste dressuur ruiters kijken hun ogen uit. Nog veel meer paarden in dezelfde ring en dan ook nog hindernissen in het midden. De eerste keer schok ik me het apenzuur maar het went vanzelf. Daarna vind je de dressuur losrijbaan een walhalla.
Op de kampioenschappen van onze kring reed ik met mijn 4 jarige los. Het losrijterrein was dmv greppels in tweeen gedeeld. Ik zat er net op en draafde half op de hoefslag en half op de binnenhoefslag vanwege die o zo enge greppel
En dan komt er een amazone achter mij langs gegaloppeerd
Levensgevaarlijk, ze zat bijna in de greppel of bij mij op schoot
Ik schrok enorm van haar achteloosheid
Zelf ben ik met losrijden erg attent op waar ik wil EN kan rijden. Toen ik haar er op aansprak, schrok ze wel
Snoevie schreef:maar ik vind de term simpele paarden alleen een beetje jammer.
dat wilde ik ermee zeggen alleen.
Urielle schreef:Snoevie schreef:maar ik vind de term simpele paarden alleen een beetje jammer.
dat wilde ik ermee zeggen alleen.
Is niet denigrerend bedoeld hoor! Over het algemeen gaan die gave dressuurbokken van fokkers naar ervaren sportruiters en de aangekochte zijn vaak voor mensen die veel starten en dus in no time alle regels kennen en handigheid opdoen dus daar zie je dat fenomeen niet zoveel.