Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ponygekje21 schreef:ik heb er nog helemaal niks van gehoord, dus ALS dat gaat gebeuren zal dat nog wel een tijd duren. Maar dat de e pony's geschrapt worden zal op den duur sowieso gaan gebeuren denk ik, als je ziet hoe weinig E pony's er zijn in de categorie op concour..

Pasterza schreef:u_nnamed schreef:ik ben eigelijk wel benieuwt wat er nou gaat gebeuren of E's nou paarden worden of niet...
E-tjes worden geen paarden, ze zíjn paarden maar werden een tijd terug 'zogenaamde e-pony's' genoemd, dus neppony's
Lyonesse schreef:Bij de pony's vind ik het ook al jaren niet meer gezellig.
_Lotteke schreef:spannend, ik vind het geen probleem verder, in een
ander land is het toch ook zo?
maar kan me voorstellen dat ruiters met E-pony's die bij de pony's
lopen geen zin hebben om in een keer weer overnieuw te beginnen bij de paarden
ielsjj_ schreef:_Lotteke schreef:spannend, ik vind het geen probleem verder, in een
ander land is het toch ook zo?
maar kan me voorstellen dat ruiters met E-pony's die bij de pony's
lopen geen zin hebben om in een keer weer overnieuw te beginnen bij de paarden
Overnieuw?
Je mag gewoon weer in dezelfde klasse starten hoor!
ielsjj_ schreef:Straks moet een kind met 12 jaar al een overstap maken naar de paarden omdat ze niet meer op een pony van 148cm passen.

ielsjj_ schreef:Maar ik zal gewoon een internationale regel toepassen t/m 160cm mag je bij de pony's rijden (natuurlijk wel een andere catogorie dan de D-pony's).
Shadow0 schreef:ielsjj_ schreef:Maar ik zal gewoon een internationale regel toepassen t/m 160cm mag je bij de pony's rijden (natuurlijk wel een andere catogorie dan de D-pony's).
Waarom 'natuurlijk' eigenlijk? Want ik heb het nut van de verschillende ponycategorieen bij dressuur nooit helemaal begrepen. Ik zou een indeling op leeftijd van de ruiters eigenlijk logischer vinden.
xxxdonja schreef:ielsjj_ schreef:
.
Maar ik zal gewoon een internationale regel toepassen t/m 160cm mag je bij de pony's rijden (natuurlijk wel een andere catogorie dan de D-pony's).
F-pony's?
(ook toch vreemd, die letters?
) ielsjj_ schreef:Je zet geen pony van 120 tegen één van 140 neer, zelfde geldt voor een pony tegenover een paard van 160.