amondi schreef:Absoluut geen problemen mee. Maar wat wil je zeggen, of je te ver naar achteren zit of dat de bakrand eng is?
Uh?? waar slaat dat op? Snap hem niet helemaal?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
amondi schreef:Absoluut geen problemen mee. Maar wat wil je zeggen, of je te ver naar achteren zit of dat de bakrand eng is?
Miona schreef:Omdat het helemaal nergens op sloeg. Het gaat er niet om dat jij vind dat dit niet raar staat, of dat je gewoon met je cap wil blijven rijden. Wij pleiten voor keuzevrijheid. Dus dat degene die met cap wil rijden dat kan doen en degene die met hoedje wil rijden dat ook kan doen. Voor veel mensen heeft het hoedje een symbolische functie. Het is iets om naar toe te werken.
En wat is er mis mee om wat traditie te bewaren...
Als jij graag met cap wilt rijden moet je dat vooral doen. Ik denk trouwens wel dat je foto ook weer een mooi punt maakt: na grondige bestudering van de foto zag ik je stang en trens en dat je dus waarschijnlijk Z rijdt, maar als het een L-combinatie was geweest had ik het ook geloofd. Met hoedje was het in 1 keer duidelijk geweest... (de dressuur gaat tenslotte toch voor een groot deel om het plaatje)
Ro0sj schreef:
Nouja, als je toch iemand met stang en trens ziet rijden weet je toch direct dat het geen L combinatie is?
nina62 schreef:amondi schreef:Absoluut geen problemen mee. Maar wat wil je zeggen, of je te ver naar achteren zit of dat de bakrand eng is?
Nee. ik snap het ook niet helemaal, ik vraag gewoon of jullie dit nou raar vinden staan en dan krijg je zo'n antwoord, waar slaat dat op?
WWWiske schreef:Ro0sj schreef:
Nouja, als je toch iemand met stang en trens ziet rijden weet je toch direct dat het geen L combinatie is?
Lekker belangrijk die stang en trens, als of dat iets zegt.![]()
Iemand met een hoedje op en een trens heeft dan zeker het vooroordeel geen Z combinatie te zijn? maar "slechts"een L combinatie die de regelementen vanaf 1 April 2005 niet goed heeft gelezen?
VValar schreef:Maar van die close up van Gert-Jan Bruggink in de nieuwe paard & sport schrok ik toch wel hoor. Kijk eens goed naar die mooie GPA... wat ze daar nou weer aangeplakt hebben......
WWWiske schreef:Ro0sj schreef:
Lekker belangrijk die stang en trens, als of dat iets zegt.![]()
Iemand met een hoedje op en een trens heeft dan zeker het vooroordeel geen Z combinatie te zijn? maar "slechts"een L combinatie die de regelementen vanaf 1 April 2005 niet goed heeft gelezen?
amondi schreef:Dank Miona, ik had ook niet begrepen dat de auteur serieus was.
Ze heeft geen eens een hoedje op! Ze draagt notabene een cap. Die zal zeker helpen als je van je paard afdendert en op die betonnen bakrand klapt.
Eigenlijk is dit dus inderdaad een heel goed voorbeeld waarom een cap schijnveiligheid biedt! Je kan er wel 3 tegelijk opzetten en vervolgens breek je je nek of rug omdat de omgeving gevaarlijk is!
Maar serieus commentaar op je paardrijden kun je beter bij HAW vragen.
amondi schreef:Dank Miona, ik had ook niet begrepen dat de auteur serieus was.
Ze heeft geen eens een hoedje op! Ze draagt notabene een cap. Die zal zeker helpen als je van je paard afdendert en op die betonnen bakrand klapt.
Eigenlijk is dit dus inderdaad een heel goed voorbeeld waarom een cap schijnveiligheid biedt! Je kan er wel 3 tegelijk opzetten en vervolgens breek je je nek of rug omdat de omgeving gevaarlijk is!
Maar serieus commentaar op je paardrijden kun je beter bij HAW vragen.
Miona schreef:Als Z-ruiter onderscheid je je dan toch, omdat je dan met hoedje mag rijden... In mijn ogen geeft dat gewoon iets extra's.
nina62 schreef:Ik voel me niks beter dan iemand die B rijd en vind het daarom dus ook niet erg als ik straks net als iedereen ook een veiligheidshelm zou moeten!!
WWWiske schreef:nina62 schreef:Ik voel me niks beter dan iemand die B rijd en vind het daarom dus ook niet erg als ik straks net als iedereen ook een veiligheidshelm zou moeten!!
Nee? zeker nog nooit een paar uur naar een stuk of 30 B-combinaties achter elkaar gekeken?
Ro0sj schreef:Ik geloof dat hier wat mensen omlaag gehaald worden.
WWWiske schreef:nina62 schreef:Ik voel me niks beter dan iemand die B rijd en vind het daarom dus ook niet erg als ik straks net als iedereen ook een veiligheidshelm zou moeten!!
Nee? zeker nog nooit een paar uur naar een stuk of 30 B-combinaties achter elkaar gekeken?
Gerrie schreef:Enthousiast zijn we allemaal toch?![]()
En als je jurylid bent dien je te weten welke kleur hoofddeksel je dient te dragen...
en dat is niet de grijze variant....