Autumnn schreef:Zo zeg Fly! Knap hoor. Je naam past wel echt bij je

Lijkt me stiekem ook wel echt heel tof hoor om zo goed te kunnen springen

Haha, gebruikersnaam komt eigenlijk doordat mijn vorige paard Fly heette
maar bedankt voor het compliment!
Noukie schreef:Super knap Fly! Jammer van dat balkje, maar dat gaat wel komen.
Hier even rustig, gister voor t eerst er weer op na de osteopaat. Deze week wat rijden en dan zelf weekje vakantie, is ze weer vrij. Daarna echt weer oppakken. Komt ook wel prima uit even pauze voor dr, soms vergeet je dat ze nog 5 moet worden
Thanks, dat balkje was echt een klein foutje van mijn kant, maak ik me niet zo zorgen om voor de toekomst
Vakantie is ook belangrijk, zeker voor een jong paard
Enzo_Ollie schreef:Alsnog knap gedaan Fly! Ik doe het je niet na
Ik heb zaterdag bij Indoor Brabant even gekeken hoe het echt moet, dus dat gaan we vrijdag proberen om na te doen

Dankjewel!
Ik doe het je ook niet na, appuyeren klinkt voor mij als ff naar de maan vliegen
Wel gaaf dat jullie als combinatie daar al aan toe zijn, lijkt me idd mooie egoboost
SophievdV schreef:Hebben jullie wel eens dat je denkt dat het goed gaat en dat je terug komt van een les je je af vraagt of je het ooit gaat leren?
Elke les ongeveer?
Het is allemaal zo logisch en het lukt zo goed als ik rijd zoals mijn instructie het wil zien, en dan ga ik op wedstrijd en rij ik weer helemaal krom door alle slechte gewoontes die door de jaren heen ergens in mijn hoofd zijn ingesleten. Dat vind ik zo moeilijk met springen, het zijn vaak beslissingen die je in een fractie van een seconde neemt, heel aanlokkelijk om dan op je instincten af te gaan ook al kloppen die instincten voor geen meter.
Consequent zijn nooit moeite mee gehad, maar ik ben ook wat vlottere paarden gewend en het is mijn valkuil om Henkie teveel op te jagen doordat ik hem graag wat meer voorwaarts wil zien dan wat nodig is. Mijn instructie zegt altijd dat ik rijd alsof ik sloten wil springen
voorwaartse afstanden, grote sprongen, mijn paard blijft het pikken want hij heeft er ook genoeg vermogen voor maar het is echt een rijstijl zonder toekomst
want als het een keertje dichtbij uitkomt is het een en al drama