bliksemflits schreef:Er staat dat het bit en sporen duidelijk in beeld moeten zijn. 'Duidelijk in beeld' is in mijn ogen toch wel even wat dichterbij gaan staan
Maar dat is toch gewoon tijdens het rondje paard een paar stappen dichterbij zetten?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caritas schreef:bliksemflits schreef:Er staat dat het bit en sporen duidelijk in beeld moeten zijn. 'Duidelijk in beeld' is in mijn ogen toch wel even wat dichterbij gaan staan
Maar dat is toch gewoon tijdens het rondje paard een paar stappen dichterbij zetten?
Caritas schreef:Er staat nu trouwens bij de uitleg dat de filmer de ruiter moet voorstellen, datum moet noemen en combinatienummer ivm verstaanbaarheid.
Flevolander schreef:[ [url=m/km8WI3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb zo een rondje voor de camera gedaan.. was alleen nog niet naar behoren, dus morgen een nieuwe poging..
swatch schreef:De spelregels worden wel steeds een beetje bijgesteld...
bliksemflits schreef:swatch schreef:De spelregels worden wel steeds een beetje bijgesteld...
Ik vind dat eigenlijk best irritantTis best een lijst die je moet onthouden, en dat wisselen en veranderd van dingen brengt mij echt in de war of ik vergeet sommige dingen gewoon.
Ik film in de binnenbak en ben prima verstaanbaar, maar moet er nu echt aan denken dat m'n filmer mij voor moet stellen blijkbaar...
Suzanne F. schreef:Flevolander schreef:[ [url=m/km8WI3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb zo een rondje voor de camera gedaan.. was alleen nog niet naar behoren, dus morgen een nieuwe poging..
Ik zou als je voor het echie gaat je hand naar voren doen.
Handen bij de schoft en waarschijnlijk komt de hals daardoor ook meer op lengte en de neus er meer uit.
Imaginaerum schreef:xxPaige schreef:Dit hadden wij ook. Je kan ervoor kiezen om je armen om de paal te slaan en dan dus te filmen. Maar ik ben gewoon zo strak mogelijk tegen die paal aan gaan staan. Ik wilde namelijk zelf nog wel kunnen zien wat ik aan het filmen was haha![]()
Ingestuurd en geen commentaar op gehad
Dan zie je toch niets op de korte zijde bij C? Bijvoorbeeld aanspringen in galop? Of maak je de bak dan een paar meter korter met balken ofzo?
Sakura789 schreef:Hier ook een filmpje voor het event van morgen geupload. Ik kan hem alleen niet meer terug vinden. Wel deze melding ontvangen, dus ik neem aan dat het goed gekomen is.
SweetVanille schreef:mcjv schreef:Was het morgen niet vanaf 8:00 dat de nieuwe events online kwamen? Ik ga echt m’n wekker zetten dan, want anders zitten ze weer allemaal vol.
Spannend dames, hopelijk kunnen we morgen allemaal onze protocol en punten inzien!
ik meende 09:00
Samy schreef:@Rainer ik rij ook L1 en sta er ook niet helemaal op, naja paard.
Ik ga woensdag opnemen, maar ga het gewoon zelf zeggen en zorg dat alles op een papiertje opgeschreven is, kan mijn filmer dat nog filmen.