Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gipsy is inderdaad een stevige, vandaar dat het wellicht niet zo opvalt. Ik behoor helaas ook tot de minder grote van de wereld met mijn 156
Iedereen bedankt voor de complimenten!
Die A-C lijn..... dat is ook niet een hele makkelijke oefening.
Wat is je doel met haar? Ik ben benieuwd naar je eerste wedstrijd!
Gipsy vond het minder geslaagd, die was het duidelijk niet eens
Ik ben in ieder geval weer blij en kijk uit naar de volgende wedstrijd. Waarschijnlijk weer eind deze maand
Toen was het mijn beurt, na wat ruzie tijdens het inrijden liep ze uiteindelijk wel prima. En dit heeft geresulteerd in 2 winstpunten en 2x de tweede plaats! Volgende keer iets brutaler rijden, maar nu al super blij en trots voor mijn debuut
sterreke98 schreef:hihi dat wil ik ook graag! Ik kan niet wachten tot ik door mag zitten in de proef. Ik zit er stiekem ook aan te denken om gewoon L1 te starten zodra ik de punten heb, ook al kom ik daar echt nog niet mee. Ik heb mezelf voorgenomen dat ik eerst een keer 2 winstpunten in een proefje moet kunnen rijden, maar ik weet niet of ik nog zo lang kan wachten. Dat lichtrijden vind ik echt zo vervelend.... tijdens mijn trainingen pak ik alleen de eerste tien minuten lichtrijden erbij en daarna blijf ik doorzitten.Ik ga zaterdag 22 september weer een wedstrijdje doen, hoop dat ik weer wat puntjes kan binnen slepen.
Met voorkeur een proefje 195
Wil graag naar de L1
Ik kan mijn hulpen dan zoveel beter geven en haar op mn zit rijden! Tijdens de training doe ik ook bijna niet anders.
Goed, met het inrijden was hij dus zoals verwacht erg lui. De eerste proef wist ik hem nog redelijk actief te rijden, maar de tweede proef was het voor mijn gevoel echt verschrikelijk! Heb constant been moeten geven en ik heb de ergste spierpijn ooit
Met twee eerste plaatsen maakt dat ons B+8 en in oktober zullen we als het goed is de B uit zijn!
L_iek schreef:Nou, dit weekend is het zo ver voor ons. De zenuwen beginnen te komen en vraag mezelf af waarom ik ons ook weer ingeschreven had. Hoeveel tijd van te voren hebben jullie nodig en hoe lang rijden jullie los enzo?
Ik stap veel, pak de voltes in draf en galop aan een lange teugel erbij. Dan een rondje stappen en vervolgens pak ik hem nog even op en check ik of hij echt wakker is. Dan lekker stappen tot ik aan de beurt ben! Ik zie veel mensen nog een heleboel dingen oefenen, maar imo zou dat op dat moment niet meer nodig moeten zijn. Heel veel succes!!
Ik doe een uur over knotten en poetsen, 30 minuten over opzadelen en mezelf klaarmaken en ga dan 30 min voor de proef naar de bak. Als er iets is waar ik een hekel aan heb, is dat haasten op een wedstrijddag dus hoe meer tijd ik kan nemen, hoe beter
L_iek schreef:Nou, dit weekend is het zo ver voor ons. De zenuwen beginnen te komen en vraag mezelf af waarom ik ons ook weer ingeschreven had. Hoeveel tijd van te voren hebben jullie nodig en hoe lang rijden jullie los enzo?
heb een schimmel die altijd vies is en ik vlecht zeer langzaam.