Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sterreke98 schreef:hihi dat wil ik ook graag! Ik kan niet wachten tot ik door mag zitten in de proef. Ik zit er stiekem ook aan te denken om gewoon L1 te starten zodra ik de punten heb, ook al kom ik daar echt nog niet mee. Ik heb mezelf voorgenomen dat ik eerst een keer 2 winstpunten in een proefje moet kunnen rijden, maar ik weet niet of ik nog zo lang kan wachten. Dat lichtrijden vind ik echt zo vervelend.... tijdens mijn trainingen pak ik alleen de eerste tien minuten lichtrijden erbij en daarna blijf ik doorzitten.Ik ga zaterdag 22 september weer een wedstrijdje doen, hoop dat ik weer wat puntjes kan binnen slepen.
Met voorkeur een proefje 195
Wil graag naar de L1
L_iek schreef:Nou, dit weekend is het zo ver voor ons. De zenuwen beginnen te komen en vraag mezelf af waarom ik ons ook weer ingeschreven had. Hoeveel tijd van te voren hebben jullie nodig en hoe lang rijden jullie los enzo?
L_iek schreef:Nou, dit weekend is het zo ver voor ons. De zenuwen beginnen te komen en vraag mezelf af waarom ik ons ook weer ingeschreven had. Hoeveel tijd van te voren hebben jullie nodig en hoe lang rijden jullie los enzo?