Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mag van nieuwe instructrice geen compromissen sluiten dus eerste paar rondjes liep ze echt scheef omdat graag links minder verbinding pakt en ik wel bleef vragen, maar toen daar doorheen was, liep ze echt top! Deze week eens proefjes oefenen en hoop kan laten filmen 
, ben het eens met je eigen punten. Wat ik daar nog aan toe kan voegen dat je wat meer een proef aan elkaar mag rijden. Zoals bijv eerste proef het halthouden doe je te laat dat is slordig en je verliest onnodig punten! Probeer de hoeken echt te gebruiken en er geen ovaaltjes van te maken. Dan kan je veel mooier uitkomen voor je oefeningen en deze hoeken gebruiken om de stelling, buiging en aanleuning voor elkaar te hebben.
Ik denk er nu voorzichtig weer aan om te gaan starten, ik wil in april mijn M1 debuut gaan maken. Ik lees hier graag mee voor tips en ervaringen 
_Sofie schreef:Alice13 schreef:Wat een gaaf dier. Jammer van je blessure en vooral de bespiering die je weer moet opbouwen. Zijn wel veel ondersteunende middelen voor trouwens.
Dankje!
We geven hem sowieso magnesium bij als ondersteuning. En hij zit nu gelukkig weer heel goed in z'n vel