het rijden opzich is geen ramp, maar dat in de trailer gedoe... dat is niet te doen voor zo'n paard met temperatuur boven de 27 graden Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
het rijden opzich is geen ramp, maar dat in de trailer gedoe... dat is niet te doen voor zo'n paard met temperatuur boven de 27 graden
maar het ziet er nu prima uit voor zondagmorgen
pfff
zoooo warm
stal deze morgend al gedaan en paardlief lekker afgespoten om te verkoelen
stal staat in wei en de deur staat open
tussen de 21 & 25 graden is nog te doen met veeel water en regelmatig van de trailer halen om in de schaduw te zetten en af te sponzen. Heb gelukkig beide maar 1 proef ingeschreven
nu maar even leren en naar school voor m'n toets
Bij deze ik ben nu nog de eigenaar van Sep en wij zijn van plan te ruilen ,en kijken of deze beslissing ons beide gelukkig maakt. Ik reed vroeger veel wedstrijden maar nu een stuk minder vanwege het gewone weg te weinig tijd jammer genoeg! Maar als Vera mij bevalt en het wedstrijden rijden weer begint te kriebelen ben ik het zeker weer van plan! Ik ben zelf trouwens 17 jaar ,17 oktober word ik 18 en ik woon in Limmen bij Castricum!
)
maar ook nog veel tijd om daarin te steken en veel motivatie om eraan te werken!

en meestal als ze zeggen 40 graden in Limburg is dat dus 42 graden in Diepenbeek
paardje87 schreef:Hoihoi! Geen idee of ik me mag aanmelden maar ik ga toch een gokje wagen ivm ik zag dat Lisanne hier ook in zat en ik haar voorbij zag komen met een berichtje over Sep.Bij deze ik ben nu nog de eigenaar van Sep en wij zijn van plan te ruilen ,en kijken of deze beslissing ons beide gelukkig maakt. Ik reed vroeger veel wedstrijden maar nu een stuk minder vanwege het gewone weg te weinig tijd jammer genoeg! Maar als Vera mij bevalt en het wedstrijden rijden weer begint te kriebelen ben ik het zeker weer van plan! Ik ben zelf trouwens 17 jaar ,17 oktober word ik 18 en ik woon in Limmen bij Castricum!

of dat een van jullie leest hoe blij de ander met het paard is en daarom maar beslist dat het goed zo is maar je hebt zelf geen klik ofzo
alleen nog even die stallen afmaken en de piste enzo 
bah wat rot is dat!! Heel erg veel sterkte
Dat is echt kl*te