Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Gewoon weer lekker lessen als je tijd hebt! Mooie punten gereden op oefendressuur! Lekker trainen en in januari weer knallen 

Paard heeft nu even lekker een paar dagen verdiend vrij, want hij heeft heel hard gewerkt de afgelopen tijd. Morgen stap ik er weer rustig op en dan dinsdag een springlesje. We willen ook nog naar het bos en een keertje naar het strand deze vakantie, goed voor z'n koppie (en voor die van ons
).

)

Hopelijk gaat het morgen goed met rijden!
). _Sofie schreef:Alice, elke proef 1 WP rijden (wedstrijden hier kan je altijd twee proeven starten) en twee keer 2 WP's per proef en toen waren we er. De eerste wedstrijd die ik dit jaar reed was trouwens wel m'n laatste B wedstrijd hoor, had begin dit jaar al 9 winstpunten, dus moest er nog maar eentje bij (anders zou ik wel erg snel zijn gegaan, had ik misschien wat beter moeten verwoorden).
Alice13 schreef:Haike, waarom starten jullie nog geen L2? (volgens je onderschrift al behoorlijk wat punten, dus nieuwsgierig waarom je nog L1 start en dan in maart pas L2 wil starten.)
Ga zo je topic bekijken