De MAC RIDER CUP 2012 wie gaan ermee doen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Saika

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:28

Ik doe mee met mijn vos:

Afbeelding

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:28

Mijn bruintje is nog nooit van het erf af geweest dus wij hebben zeker nog heel veel te oefenen haha. is ook nog nooit gestart ofzo, dus het enige dat ik ervan hoop is dat we een plezierig debuut als combinatie kunnen maken en er beide met een positief gevoel aan terug kunnen denken :). Mijne is trouwens ook bang voor andere paarden, dus we blijven lekker uit elkaars buurt ok? haha

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:30

Leorah schreef:
Mijn bruintje is nog nooit van het erf af geweest dus wij hebben zeker nog heel veel te oefenen haha. is ook nog nooit gestart ofzo, dus het enige dat ik ervan hoop is dat we een plezierig debuut als combinatie kunnen maken en er beide met een positief gevoel aan terug kunnen denken :). Mijne is trouwens ook bang voor andere paarden, dus we blijven lekker uit elkaars buurt ok? haha

Ja goed plan, sowieso slim met hengstemans haha :))

Deze is ook nog niet gestart en is uberhaupt een groentje onder het zadel. Dus ben benieuwd. Zou leuk zijn als een van ons doorging haha ;)

Fixie27

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:40

Ik heb gisteren mee gedaan, best een leuke ervaring. Je rijdt gewoon voor jezelf en dan krijg je wat tips en oefeningen. Ik moet wel zeggen dat ik meer had verwacht dat ze ook wat amateuristische ruiters zouden selecteren maar ze kiezen echt het beste van het beste (incl. de paarden ook al zeggen ze meer naar de ruiter te kijken)....al met al wel een leuke ervaring maar ik zou mezelf er niet zo snel nog een keer voor inschrijven......

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:44

Wat een leuke paarden hebben jullie. Ik heb nog geen leuke foto's van het paard waar ik mee ga starten. Alleen van toen ik er voor de 4de of 5de keer mee aan het werk was. En kan je wel zeggen dat zijn geen leuke foto's. Zij is ook nog nooit op wedstrijd geweest. En ook alleen nog maar in onze eigen manege. Dus ben benieuwd hoe ze zich gaat gedragen.

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:45

Ik wil, als ik dispensatie kan krijgen, meedoen met deze! :)

Afbeelding

mytje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 21:56

ladyenpippi schreef:
Humzz jammer dat er hier in de buurt niks is. Hopelijk schrijft er nog een vereniging zich in hier uit de buurt.

Ja zat ook al te kijken vind het heel jammer anders had ik wel in de l mee willen doen alleen al om de ervaring :D

of weten jullie waar het op zuid holland is?kan er niets over vinden..

Rachelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:07

mytje1986 schreef:
ladyenpippi schreef:
Humzz jammer dat er hier in de buurt niks is. Hopelijk schrijft er nog een vereniging zich in hier uit de buurt.

Ja zat ook al te kijken vind het heel jammer anders had ik wel in de l mee willen doen alleen al om de ervaring :D

26 mei maasdijk! :)
is dat in de buurt voor je?

Rachelll

Re: De MAC RIDER CUP 2012 wie gaan ermee doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:08

leuke paarden voorbij zien komen :)

Basic_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:12

cocktail schreef:
Basic_ schreef:
Dit is zeker niet aanvallend bedoeld hoor, maar een geoot deel van de deelnemers in aalsmeer staan ook op die stal zelf, waar een behoorlijk bedrag als stalling wordt gevraagd, als je dat betaald, heb je wss ook genoeg geld voor een goed, wat duurder paard. Toch moet dat geen verschil maken imo. Weet iemand wie er door zijn?

jongens is toch niet aanvallend bedoeld hoe het hier staat, de waarheid is gewoon hard mensen met meer duiten kunnen gewoon wat beter spul primiteren wil nog niet zeggen dat een 'duur' paard vanzelf loopt en zoals ik het begrijp gaat het om de ruiter die het paard de baan door laat gaan dan hebben we allemaal gelijke kansen toch?

Dankje! Zo is precies wat ik bedoel, meer niet! Ik ben vorige week in aalsmeer geweesdt en heb mensen zien rijden die toch echt wel flink gevoel hebben, dus niks mis mee :)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:13

Rachelll schreef:
mytje1986 schreef:

Maasdijk
Nieuwerkerk aan de ijssel
Hazerswoude

Nog wel meer denk ik?

Dit zijn wij:
Afbeelding

Mikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:19

Weet iemand wie er in het L en het M door zijn??in Aalsmeer ( heb er denk overheen gelezen)..
Laatst bijgewerkt door Mikk op 09-01-12 22:26, in het totaal 2 keer bewerkt

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:20

Afbeelding

Ik doe met o.a. deze mee! Niet echt recente foto hier was ie 4 en hij wordt 6 in april.. Afgelopen zaterdag is ie voor het eerst mee geweest en won het z1-z2 met 224 dus ben benieuwd!! Wel jammer dat sommige het een beetje tegen vinden vallen.

Laura_Wodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:23

@Mikk.. Gister bedoel je? In het L is dat ene vrouwtje door die ook mee deed in het Z met dat grote bruine paard.. Van MK stables als ik het goed heb.. M weet ik niet..

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:23

MyWishMax schreef:

Maasdijk
Hazerswoude

Nog wel meer denk ik?

Dit zijn wij:
Afbeelding

Wat is dat voor 1? Gaaf beest.

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:27

Fijn dier Sundral!

Mikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:27

Laura_Wodan schreef:
@Mikk.. Gister bedoel je? In het L is dat ene vrouwtje door die ook mee deed in het Z met dat grote bruine paard.. Van MK stables als ik het goed heb.. M weet ik niet..

Ohja! Margot? en weet misschien iemand anders het M?
Laatst bijgewerkt door Mikk op 09-01-12 22:33, in het totaal 1 keer bewerkt

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:31

Sundral schreef:
MyWishMax schreef:

Maasdijk
Hazerswoude

Nog wel meer denk ik?

Dit zijn wij:
http://i199.photobucket.com/albums/aa13 ... B-0334.jpg[/img]

Wat is dat voor 1? Gaaf beest.

Dankje! Die van jou ook zeg, wat voor bloed?

Rhodium X Amethist. Is oude foto, van juni 2010, ik hoop dat hij weer zo gaat lopen als daar, na blessure is hij nog niet helemaal op zijn top, jammer genoeg.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:35

Nice! Een van de leukere Rhodiums dan. Die van mij heeft ook een zwaar jaar achter de rug, dus ben blij dat wij pas 29 april hoeven. Die van mij is Risky Business x TCN Partout.

O en voor alle mensen die zeggen dat MacRider alleen naar de ruiter kijkt... Ik heb net een filmpje op FB bekeken waar commentaar bij stond, bij alle combinaties spraken ze vol lof over de amazones maar elke keer was het paard te onervaren, te jong, of stapte te slecht... Dus ze kijken echt niet alleen naar jou als ruiter.

Anthonia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:38

Heb je een linkje van dat filmpje?

Mikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:39

Sundral schreef:
Nice! Een van de leukere Rhodiums dan. Die van mij heeft ook een zwaar jaar achter de rug, dus ben blij dat wij pas 29 april hoeven. Die van mij is Risky Business x TCN Partout.

O en voor alle mensen die zeggen dat MacRider alleen naar de ruiter kijkt... Ik heb net een filmpje op FB bekeken waar commentaar bij stond, bij alle combinaties spraken ze vol lof over de amazones maar elke keer was het paard te onervaren, te jong, of stapte te slecht... Dus ze kijken echt niet alleen naar jou als ruiter.

Als een paard van zichzelf niet goed stapt.. ok. maar als je er dan als ruiter gewoon een beetje opzit.. tja..
Ik denk als dat meisje had laten zien dat ze die stap probeerde te verbeteren dat t misschien wel anders had uitgepakt..

mytje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:40

Citaat:
Maasdijk
Hazerswoude

Nog wel meer denk ik?

Dit zijn wij:
Afbeelding

Jaaah dankjewel *\o/* waar zie je dat dan?zit te zoeken maar uhm zie niets of ik kijk verkeerd...heb je een link?
Zie wel hele leuke combinatie's hoor weet niet of ik wel thuis hoor maar lijk me al met al een leuke ervaring zal wel even een link sturen met filmpje van mij en paardje waar ik dan zou mee willen gaan..http://www.youtube.com/watch?v=8j0cYnXC ... re=related
Ik zit op de schimmel..

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:46

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:47

Mikk schreef:
Sundral schreef:

Als een paard van zichzelf niet goed stapt.. ok. maar als je er dan als ruiter gewoon een beetje opzit.. tja..
Ik denk als dat meisje had laten zien dat ze die stap probeerde te verbeteren dat t misschien wel anders had uitgepakt..

Ja maar goed, bij iemand anders zeiden ze dat ze de tips super oppakte, maar dat het paard te onervaren was. Dus ja??

Laura_Wodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:51

Mikk schreef:
Laura_Wodan schreef:

Ohja! Margot? en weet misschien iemand anders het M?

Ja Margot ja, ik dacht dat in het M een meisje doorwas wat ook bij HPS staat.. Maar weet eigenlijk niet hoe zij heet!