Loetie84 schreef:asjemenou schreef:Heb nog net niet de computer uit het raam gegooid.
Niet doen hoor!! Je PC kan er immers niets aan doen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tellom schreef:Ik gooi me even in de discussie![]()
Er is mij wel eens gebeurt dat er slordig werd omgesprongen met mijn startcoupon en dan was er zomaar een winstpunt weg, en dat moest ik bewijzen door een copy op te sturen van de coupon naar de knhs.
Maar hoe willen ze dat nu gaan doen? Is dan mijn winstpunt gewoon weg of moet ik maar hopen dat alle verenigingen zo netjes zijn om alles door te sturen en niet kwijt te raken
Scum schreef:Ik krijg eigenlijk altijd wel afgetekende coupons terug.
Het zal nog wel enige moeite kosten om die juryleden aanwezig te houden totdat de complete lijst bekend is dan. Want ruiters mogen tot een half uur na de uitslag nog protest aantekenen. Dus eigenlijk kan de jury daarna pas tekenen.
M_Vainqueur schreef:Volgens de voorlichting van gister(waar overigens niks nieuws voor onze secretariaten is verteld) gat er op de coupon een stempel en een handtekening komen van de jury. Bij elke minuscule wijziging moet een paraaf. En de vereniging moet na het invoeren een stempel erop zetten. Op die manier denken ze dat fraude maar een kleine kans krijgt nog. De jury krijgt het nog druk met al die krullen:p maarja anders heb je als ruiter natuurlijk sowieso geen bewijs of wat. Dus het is het een of het ander.
Loetie84 schreef:Een coupon wordt niet door de jury afgetekend. Daar wordt alleen door de schrijfster het jurynummer en de naam op gezet. En voor zover ik weet wordt er alleen bij wijzigingen mbt de punten (als er bv verkeerd is opgeteld) een paraaf gezet door de jury (maar het is bij mij ook wel eens gewoon door de medewerkers op het secretariaat gedaan)
Nexus schreef:M_Vainqueur schreef:Volgens de voorlichting van gister(waar overigens niks nieuws voor onze secretariaten is verteld) gat er op de coupon een stempel en een handtekening komen van de jury. Bij elke minuscule wijziging moet een paraaf. En de vereniging moet na het invoeren een stempel erop zetten. Op die manier denken ze dat fraude maar een kleine kans krijgt nog. De jury krijgt het nog druk met al die krullen:p maarja anders heb je als ruiter natuurlijk sowieso geen bewijs of wat. Dus het is het een of het ander.
Ik neem aan dat je het protocol bedoelt?
Is een handtekening van het secretariaat ook voldoende of moet het echt een stempel zijn?!
KasparovX schreef:Loetie84 schreef:Een coupon wordt niet door de jury afgetekend. Daar wordt alleen door de schrijfster het jurynummer en de naam op gezet. En voor zover ik weet wordt er alleen bij wijzigingen mbt de punten (als er bv verkeerd is opgeteld) een paraaf gezet door de jury (maar het is bij mij ook wel eens gewoon door de medewerkers op het secretariaat gedaan)
Oei, gevaarlijk hoor. Omdat de deelnemers van de eigen vereniging vaak bekenden van het secretariaat zijn zou dat de indruk kunnen wekken dat er vals gespeeld wordt.
ponyparadijs schreef:Maar moet de vereniging dan stempelen? Of is het een combie van vereniging en jury?
Wij hebben al een verenigings stempel dus dat is geen probleem.