Denk dat als ik duckttape gebruik, ik daarna alle verf van de bordjes trek? Of zal dat meevallen? Anders heb ik ruzie met de stal eigenaresse denk ik

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xRoossie95 schreef:PSvanLot schreef:Of je print 8 A4tjes met de letters uit, neemt een rol plakband mee en plakt ze op... Opgelost
Verwacht gewoon echt niet dat dat zal blijven plakken eigenlijk..En als ie dan halverwege je proef op de grond valt kan je weer opnieuw beginnen
xRoossie95 schreef:Ja dat vond ik ook het vreemdste er aan NadjaNadja. Maar ja regels zijn regels.
Denk dat als ik duckttape gebruik, ik daarna alle verf van de bordjes trek? Of zal dat meevallen? Anders heb ik ruzie met de stal eigenaresse denk ikMaar als ik ze opnieuw moet verfen, kan ik wel stiekem de letters veranderen..
![]()
xRoossie95 schreef:Mijn proef is afgekeurdje kan bij ons niet bij C filmen, dus we filmen bij A en doen net alsof dat de C is. Letters zijn helaas vast dus kan ik niet verplaatsen. Nog nooit commentaar op gehad maar nu toch reden om af te keuren. Vind het eigenlijk al knap dat de jury de bordjes kon lezen
xRoossie95 schreef:Bakt verkleinen kost geen extra moeite, je moet alleen eerder afwenden aan de kant van de C zodat je lezer niet plat rijd (iets wat mijn verzorgpaard als bonuspunten ziet overigens)
bliksemflits schreef:xRoossie95 schreef:Bakt verkleinen kost geen extra moeite, je moet alleen eerder afwenden aan de kant van de C zodat je lezer niet plat rijd (iets wat mijn verzorgpaard als bonuspunten ziet overigens)
Ik vind dit ook een lastige hoor... Ik moet dit ook doen maar kan de letters niet verplaatsten. Voor het beeld rij ik dus niet goed door de hoeken en heb daar al 2x commentaar op gehad terwijl ik niet anders kan
xRoossie95 schreef:Oh toen ik het de KNHS vroeg zeiden ze dat je gewoon eerder moet afwenden. Heb ook wel eens in de binnenbak gereden, dat is een dichte 20x40, (op de zeldzame momenten dat ie vrij was) en dan hadden we niks neergelegd. Niks over gehoord ook. Stalgenoten waar ik voor film hetzelfde. Maar die kunnen dus ook afgekeurd worden?
bliksemflits schreef:Ik mag helaas geen balken neerleggen in de binnenbak, maar dat hoort toch niet uit te maken? Ik rij dan namelijk precies dezelfde bocht alleen nogsteeds niet op de letter, want dat kan niet
MyWishMax schreef:bliksemflits schreef:Ik mag helaas geen balken neerleggen in de binnenbak, maar dat hoort toch niet uit te maken? Ik rij dan namelijk precies dezelfde bocht alleen nogsteeds niet op de letter, want dat kan niet
Tuurlijk wel, want dan is er een zichtbare hoek. Dus kan er beoordeeld worden of je door de hoek rijdt, dat heeft niks met de letters te maken daar. Maakt het wel duidelijk dat de hoek dus anders ligt en je niet gewoon slecht door de hoeken rijdt of de c ontwijkt.
Waarom zou je geen afzetting mogen neerleggen? Hoeft geen balk, maar de meeste hebben wel zoiets liggen dus makkelijk voorbeeld.
PSvanLot schreef:Dan hebben ze een bodem laten leggen met een zeer matige kwaliteit...