Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
eva92 schreef:Yvank_ schreef:Maar als je de bak 2 meter kleiner maakt omdat de filmer ín de bak komt zoals de KNHS ook zegt wat je doen moet als je het niet goed kan zien. Dan kan die deur toch gewoon dicht blijven? Nu zie je inderdaad de oefeningen bij C niet heb meerdere gehoord die daar gewoon 4/5en voor kregen met als commentaar niet te beoordelen.
Ja maar ga niet de bak 2 meter kleiner maken dan komen de oefeningen niet uit oliebol happens dan maar een 5
xxPaige schreef:Dit hadden wij ook. Je kan ervoor kiezen om je armen om de paal te slaan en dan dus te filmen. Maar ik ben gewoon zo strak mogelijk tegen die paal aan gaan staan. Ik wilde namelijk zelf nog wel kunnen zien wat ik aan het filmen was haha![]()
Ingestuurd en geen commentaar op gehad
PSvanLot schreef:FriesWytske schreef:Op de kampioenschappen rijdt je de laatste proeven van de klassen. KNHS dacht, zo kunnen ze mooi oefenen daarvoor.
Geloof niet dat dat de opzet is geweest
Dispar_Vulgo schreef:eva92 schreef:
Ja maar ga niet de bak 2 meter kleiner maken dan komen de oefeningen niet uit oliebol happens dan maar een 5
Ik rij ook M1. Heb gelukt met open bakrand, maar een boom net naast C, dus mijn filmer kon ook niet veel verder achter C staan.
Ik heb er voor gekozen om bij de oefening C halthouden de hoek een paar meter korter te rijden en halt te houden dus een paar meter naast C (op a-c lijn), dan zie je echt al veel meer.
De rest vd proef rij ik wel gewoon de hoeken normaal door.
mcjv schreef:Ik ben echt zenuwachtig voor mijn uitslag van donderdag, maar ik denk dat ik nog tot morgen of overmorgen moet wachten.
Nog meer mensen die afgelopen donderdag in de B hebben gereden?
MarleenM schreef:mcjv schreef:Ik ben echt zenuwachtig voor mijn uitslag van donderdag, maar ik denk dat ik nog tot morgen of overmorgen moet wachten.
Nog meer mensen die afgelopen donderdag in de B hebben gereden?
Ik..
Ik wacht ook vol zenuwen.. Dacht eerst misschien vandaag, maar was vergeten dat het een feestdag is
MarleenM schreef:Ik hoop gewoon op morgen uitslag, aangezien veel mensen en dus ook hopelijk juryleden vrij zijn. Misschien hebben ze wel iets meer tijd om te jureren
(zoekt voor zichzelf goede redenen waarom het niet pas woensdag word)
Sakura789 schreef:Geen mogelijkheid om nog eens te rijden? Als het de aller allereerste keer is, snap ik dat ze een oogje toeknijpen, maar inmiddels zijn we echt wel een aantal events verder. Dus een datum vergeten, peeskappen nog om, dan zou ik toch nog eens opnieuw gaan. Ook met de niet zichtbare onderdelen bij C zou ik wel wat op gaan verzinnen. Anders is het voor een jury ook geen doen om dat te becijferen.
Hier ook een filmpje voor het event van morgen geupload. Ik kan hem alleen niet meer terug vinden. Wel deze melding ontvangen, dus ik neem aan dat het goed gekomen is.
[ [url=m/saYqXr.png]Afbeelding[/url] ]
Filmpje al een paar keer bekeken en ook terugkoppeling met mn instructrice over gehad. Ben heel benieuwd naar de beoordeling. Vind het een leuk initiatief en geeft me wel weer nieuwe focus om aan de slag te blijven gaan.
Pattypaard schreef:Zie net op het filmpje dat er ook niet ingezoomd is op de sporen. Das al de 2e fout.
Hoop het nog opnieuw te kunnen filmen... maar ben er bang voor met de voorspelde regen. (Gelukkig regen!!)
We rijden in de wei en een opgenomen proef in de regen is helemaal slecht te beoordelen lijkt me.
Peesjes doe ik sowieso niet snel om met dressuren, dat is onze redding daarbij anders hadden die er misschien ook nog om gezeten.