[HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

droversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 16:18

Yeahhh Janine wat goed!!! :D fijn dat je zelf tevreden bent. Heb je het ook laten filmen?

Ik had vandaag wedstrijd na 5 weken niet te hebben gereden omdat ze ergens anders stond voor de keuring. Gister kwam ze terug en vandaag starten, loop ze gewoon twee keer naar een tweede plaats met 215 en 210,5 *\o/*
Zo ontzettend blij!

Janine1990

Re: Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 16:25

Nee, was niemand mee helaas.. Alleen de eigenaar, maar die las voor :P

Wat super punten zeg!! Nu bijna sport? :D

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 17:01

De kop is er in ieder geval af Janine!! Volgende keer maar uit het hoofd rijden, kan de eigenaar filmen ;)

Gefeliciteerd Droversrun, dat zijn hele mooie punten!!

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 19:39

Ik heb dit weekend mijn laatste puntje elkaar gereden. We hebben nu 11 winstpunten in de M2. We hebben ons nog geselecteerd voor de finale van een bokaal in de regio, daar gaan we over 2 weken voor het eerst een kür op muziek rijden!

Daarna gaan we echt even flink doortrainen en ik hoop in september mijn debuut te maken

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 19:59

Lol, ik was wel 2 keer laatste :') En in de eerste proef de enige zonder winst :')

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 20:11

Gefeliciteerd rosanna!
Enig idee al wanneer je je debuut wil maken?

Wij vandaag drie wp en een eerste prijs in de wacht weten te slepen, ondanks erg veel prikkels rondom de bak. Daardoor wat spanning en kan dus nog 10x beter. Maar ben niet ontevreden natuurlijk :P

droversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 20:37

Oh inderdaad ik ben het met Lithya, volgende keer iemand voor ons laten filmen :D

Thanks allemaal, ben echt heel blij ermee. Had ook heel leuk commentaar dus dat is altijd leuk. Janine we hadden al 4 winstpunten en nu dus Z dus morgenochtend ga ik als eerst dat predikaat direct aanvragen *\o/*

Anderen ook goed gereden zeg! Lekker weekend :)

Eclare

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 20:48

Leuk Janine, fijn dat het in ieder geval voor je gevoel fijn ging en de verbeterpunten je wel bekend voorkwamen. Wel vervelend dat je ineens andere proeven moest rijden dan je dacht dat kan best even voor wat stress zorgen haha.

Gefeliciteerd droversun, dat is wel erg netjes!

Ik heb vrijdag mijn nieuwe zadel gekregen en hij ligt goed! Zelf dus de afgelopen drie dagen aan het trainen geweest om vooral even te wennen aan het zadel en mijn nieuwe houding (spierpijn!!). Merk ook dat mijn hulpen nu ook soms op wat andere plekken zitten en het door het monoblad sneller doorkomt waardoor ik nog een beetje moet oefenen met afstemmen :+
Dinsdag nog even zelf rijden en dan donderdag les. Zaterdag en Zondag hopelijk even goed knallen!

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 09:24

Janine super goed zeg! Eindelijk je debuut! Heb je ervan genoten? De punten komen vanzelf wel.

En de rest ook mooie punten, gefeliciteerd!

Merk je echt veel verschil met een monoblad? Ik zit er ook aan te denken, voor volgend jaar oid hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 09:44

Fijn Janine!

Voor de rest ook mooie punten gezien :)

Lekker een nieuw zadel :D !

Ik ben gisteren Z1 gestart op onderlinge op stal. Nog veel verbeterpuntjes uiteraard! Maar jury had het gewoon normaal gejureerd en niet extra lief omdat het onderling was. Hadden 204 punten dus helemaal tevreden :j .

Kady1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 15:32

Ik ga zondag weer, dit word de tweede keer Z1. Ga weer bij een vereniging waar ik nog nooit geweest ben dus hopelijk dit keer geen 35 graden en naast een rivier met recreanten in bootjes, want dat heeft me vorige keer helaas wel punten gekost (want ja bootjes -endanvooraldiemeteenmoter- zijn heel erg eng) Ik heb er echt zin in :)

Eclare

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 06:32

Ik voel het wel hoor Absque, en het is ook logisch als je er over nadenk er zit minder lees tussen jou en je paard dus de hulp voelen ze sneller. Daarnaast maakt het het zadel ook een stuk lichter. Ook best prettig :D .

Leuk Yvank, dat is dan een fijn voorproefje!

Succes Kady, dat is wel een spannende bak dan ja, die van mij heeft ook is de schrik van zijn leven gehad van een stel ruziënde waterkippen := .

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 20:45

:wave:

Jeanine, komt vanzelf! Niet druk over maken.

Wat veel friezen hier trouwens! :oo

Verder lees ik veel goede winstpunten en prijzen! Top :D

Ik ben ook lekker aan het starten en het gaat steeds beter :j
Heb m'n oude gewoonte weer opgepakt. Mikken op de eerste plek buiten de prijzen :')

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 08:04

Gister een hele fijne les gehad, het kantelen van de bekken gaat al steeds iets beter en de verzameling ook!

Hier in de buurt hadden een ze een bokaal georganiseerd en wij hebben ons geselecteerd voor de finale! Hierin gaan we een kür op muziek rijden(wel nog klasse M). Ik heb nog nooit van mijn leven een kür gereden, dus vind het mega spannend!
We hebben de proef nu gereed en een vriend van mij is dj, dus die gaat de muziek eronder zetten. De muziek wordt: Game of Thrones:)
Hoop dat het net zo gaaf gaat worden als dat het in mijn hoofd is.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 08:20

Gaaf Rosanna!

Hier moeten we wat meer gaan galopperen. De aanleuning in draf is intussen al een stuk beter en die schwung komt ook mooi, maar in galop zet hij hem nog iets te vast. Hij loopt wel mooi voor t oog maar is net niet lekker los in zn lijf.

Alleen is dat voor mij te lastig met Mn schouderblessure... dus maar wat meer aan de longe oefenen dan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 09:04

Leuk Rosanna, tip voor je :) ik heb ook eens een kür met game of thrones gereden. De meeste installaties op wedstrijden kunnen de lage tonen uit deze muziek niet aan. Dan krijg je een heel monotoon eentonig geluid waar alle effecten uit verdwenen zijn helaas. 1x had ik een vereniging met een betere installatie toen was het wel mooi. De andere keren helaas niet. Dus probeer je muziek niet te zwaar te nemen.

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 06:35

Leuk Rosanna!
Ik heb geen tips voor je want als ik ooot ergens kür zou moeten rijden meld ik me af :')

Ik heb de foto's binnen van mijn wedstrijd afgelopen weekend <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 06:51

Die willen we graag zien!

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 07:32

Martine schreef:
Leuk Rosanna!
Ik heb geen tips voor je want als ik ooot ergens kür zou moeten rijden meld ik me af :')

Ik heb de foto's binnen van mijn wedstrijd afgelopen weekend <3

Ik moet ook toegeven, er zit aardig wat werk in :(
Maar ik kan een reischeque winnen in de finale, en dat is niet vervelend.

Gister de kür op film gezet en vandaag de muziek erbij maken, en dan vol aan de bak!

Bedankt voor de tip Yvank, hoop dan idd maar op een goede installatie, want vind de deuntjes die ik nu heb zo gaaf, wil eigenlijk niet anders :P

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 08:31

Een reischeque is altijd goed! Ik word altijd zenuwachtig van dat soort prijzen :))

Mijn foto's van afgelopen weekend. Heb 2 dagen gestart en was erg tevreden over 3 proeven. Eén liep wat minder. Was wel handig geweest als ik wat meer mee zit in de appuyementen :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Higoma145

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 08:40

WoW wat zie ik hier veel mensen hard vooruit gaan en prachtige punten rijden!!

Wat leuk Rosanna dat je een kür gaat rijden *\o/*

Mooie foto's Martine <3

Hier stond even alles stil, mijn wedstrijd vorige week kon ik helaas ivm omstandigheden niet meer meerijden, vond dat wel jammer want was zeeland outdoor,

Dus dinsdag naar een kleine wedstrijd gegaan, waar ik eigenlijk niet graag rij en dat was dus dinsdag weer het geval, gewoon niet fijn Gereden en dus helaas hele slechte punten gereden,

Gister is custom geweest voor allebei Mn paarden, en WoW wat een verschil :wow: ik wist dat gossa niet helemaal fijn door het lijf liep omdat Mn huidige zadel te krap was geworden.

Maar dat het zon verschil zou maken had ik niet verwacht!! Alle problemen waren meteen opgelost, hij was weer fijn en los en wilde weer buigen en bleef weer prachtig op lengte (ipv het opgekropte wat hij de laatste tijd deed) en hij wilde weer appuyeren en kon weer gaan zitten,

Oh ik was zo blij!! We zijn wel dik 2 uur bezig geweest met alleen gossa want het was lang zoeken naar een zadel waarin ik zijn middendraf kon doorzitten _O-

Nu moeten we vooral heel lang wachten dus hoop binnenkort wel een leenzadel te ontvangen :):)

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 14:31

Heee gossa, dan zitten wij een beetje in de streek?
Ik doe nl ook zeeland...

Zadelmaker moet hier ook nog komen. Ze deze week maar eens bellen en dan hopen, hoooopen dat het geen nieuw zadel word.

Higoma145

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 14:51

Optiwolk, Hee wat grappig !!! Ik zit in Walcheren :D ben jij ook zadelmaker dan?

Ik vind het zo spannend Mn nieuwe zadels *\%/* ik heb 4 jaar geleden 2 nieuwe Fryso's laten aanmeten en nog geen 2 jaar geleden 2 nieuwe hulseboszadels en nu dan 2 custom zadels, maar nog nooit eerder vond ik het zo spannend _O-

droversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 14:56

Mooie foto's hoor Martine :)!
Inderdaad heel veel mensen met friezen hier ja, gezellig hoor :D Ik moet zeggen dat je hier boven de klasse M bijna geen friezen ziet lopen.

Oh wat een drama met je zadels!!! Fijn dat je nu eindelijk een zadel hebt waar je wel tevreden over bent. Had je alleen dat gevoel niet in het begin bij de twee andere merken? Ik heb ook al zo vaak van zadels gewisseld en telkens denk ik het eerste jaar; ja dit is het!! En daarna slaan te twijfels toe.. 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 15:45

Wat een Ellende Gossa, hopelijk nu wel goed gekozen.