[HK]Jonge wedstrijdruiters

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lina1998

Re: [HK]Jonge wedstrijdruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 10:32

Ik zou mezelf niet zijn als ik elk detail wil laten kloppen :') en wedros die staat graag model hij heeft een erg groot ego :').

Super nieuws lisanne! Ben benieuwd wat je er van vindt morgen!

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 11:54

Echt mooi nieuws lisanne!! We horen t van je of niet? :D
Nee niet mijn eigen, maar ik hoop dat ik ze mag rijden over een paar jaar!

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 13:38

Super nieuws Lisanne! :D
En knappe hengstjes <3

We hebben sinds zaterdag een nieuwe aanwinst <3
Afbeelding

Afbeelding

(Foto's zijn niet top, geplaatst vanaf mobiel :o )

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 14:53

Ahw lief <3

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:27

Pff echt geen zin in die warmte.. Gelukkig zondag fijne tijden! Rond 9.15 en 11.30
Gaan jullie nog starten deze week?

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:42

Ik zou zondag starten... Maar ik heb alles afgezegd. Enige wat ik nog heb staan is 23 augustus, daarvoor geldt afzeggen kan altijd nog. Ik ga wel helpen op de wedstrijd :j

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 20:20

Awh dat is zoo schattig Aniek :D
Nee ik niet. Doe even tijdje rustig aan, even hard trainen. En deze week al helemaal rustig aan ivm die hitte. Hier in midden drenthe 36+ graden..

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 22:25

Hey lees dat jullie wel lekker gaan?

(heb even geen tijd om uitgebreid te reageren.)

Maar wat een schattige puppy!

Kwam dit artikel tegen:
http://sgw-online.com/2015/06/sgw-vliet ... m=facebook

En een super mooie foto van Shetan die ik graag op canvas wil. (zal hem morgen hier neer zetten.)

Ik heb vrijdag weer eventing met Shetan in de L in Ermelo dan even pauze (10 augustus is daarna de volgende pas en voor Daimler is dat Renswoude.)

Kunnen we flink aan de dressuur en voor Shetan aan de water training omdat hij nog steeds bang is dat het water hem opeet. _O- :roll:

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 22:32

Super gaaf joh!
Het wordt alleen echt te warm :( heel fijn in je toetsweek :') hopelijk is het zondag wat afgekoeld!

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 16:32

aniek_joefy schreef:
Super nieuws Lisanne! :D
En knappe hengstjes <3

We hebben sinds zaterdag een nieuwe aanwinst <3
[ [url=m/aPxaPP.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/uhW1Pr.jpg]Afbeelding[/url] ]

(Foto's zijn niet top, geplaatst vanaf mobiel :o )

ooooooooooooooooooooooh <3 <3 <3 <3

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 16:37

ik heb zondag wedstrijd :j en het word heeeet :') gelukkig wel beter als door de week naar het schijnt...
veel water mee dus :j
vandaag weer eens zonder martegaal gereden voor wedstrijd. gingwel redelijk , alleen aanspringen naar galop was ik niet zo tevreden mee, hij viel helemaal uitelkaar en kop in de lucht. daar weet ik nu al :/ik toch nogwat op moeten oefenen. en ik haathetdat ik niet mag doorzitten... :n die van hand veranderen en paar passen middendraf gaat zo nietgoed lukken, dat weet ik nu al :n

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 16:54

Komt vast goed! Wat start je ook al weer? :o
Hier ook wedstrijd zondag.. Gelukkig met de ene al vroeg (9.15) andere alleen iets later (11.30 ong) dus we hopen op iets minder warm en flink water mee!

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 21:08

helaas hier lrv en ik weet mijn uren vast pas vrijdag |o achja :')
en oh wij starten nog maar in het B2 hoor _O- enn het gaat een ramp worden _O-
topknol doet alles top thuis maar op wedstrijd nog niet zo

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 21:42

Ah ja gewoon vertrouwen hebben :D komt goed!

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 21:54

hope so! :P :Y)

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 00:03

ff inspiratievideotjes opgedigt ( gegraven dus :') )

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 07:47

Die zijn gaaaf!

Pff hadden ze met die hitte niet even kunnen wachten tot na m'n toetsweek.. :')

matedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 11:14

Goeieeemorgeeee :D
Ik was effect een tijdje weg... sorry had het nogal druk en kon de rust niet echt vinden.
Maar ik ben terug *\o/* en ik heb uiteraard alleen terug gelezen
Vanochtend even heerlijk om 8 uur gereden en ze liep best fijn! Eergister een klein buiten ritje gemaakt en dat gaat ook steeds beter

Hier nog filmpje van de carroucel demonstratie :Y) ik ben de gene op de witte schimmel (is er maar 1 van)
Buitenom dat het carroucel is iemand nog tips over hoe ze loopt enz... wil binnenkort l1 gaan starten denken jullie dat dat lukt? Ik ben me bewust van MN handhouding ;( erg slecht

https://youtu.be/vYFKU_aIub4

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 11:49

matedor schreef:
Goeieeemorgeeee :D
Ik was effect een tijdje weg... sorry had het nogal druk en kon de rust niet echt vinden.
Maar ik ben terug *\o/* en ik heb uiteraard alleen terug gelezen
Vanochtend even heerlijk om 8 uur gereden en ze liep best fijn! Eergister een klein buiten ritje gemaakt en dat gaat ook steeds beter

Hier nog filmpje van de carroucel demonstratie :Y) ik ben de gene op de witte schimmel (is er maar 1 van)
Buitenom dat het carroucel is iemand nog tips over hoe ze loopt enz... wil binnenkort l1 gaan starten denken jullie dat dat lukt? Ik ben me bewust van MN handhouding ;( erg slecht

https://youtu.be/vYFKU_aIub4

Die handhouding valt nog wel mee hoor!
Ze /hij komt af en goe nog wat tegen de hand in en us wat onrustig met d'r hoofd soms maar voor de rest ;) prima.
Het gaat je wel lukken! Gewoon geloven ! En al gaat het daarom niet meteen perfect , daar bestaat oefenen voor :D toch ?

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 12:37

Hoihoi!
Gisteren heengeweest, nou hij stond half te slapen dat ik hem aan het poetsen was. Overal gevoeld, had ie geen problemen mee. Voetjes een voor een opgetild & gekeken hoe hij dat deed, nou keurig kan ik je zeggen. Zadel erop, beugels eraan, singel vast. Hij keek wel even van 'wat ben je aan het doen?' maar voor de rest geen rare fratsen oid. Naar de bak gelopen aan de hand, ook keurig. Toen stapte ik op, het eerste wat ik voelde was dat het zadel echt verrot zat xd. Ik rij al 5 jaar opeen op een Kieffer dusja dan raak je daaraan gewend :p(en het zit geweldig) Verder zijn zijn gangen echt heel anders(ben natuurlijk een paard gewend) maar hij luistert goed naar de hulpen en toen ik wat figuren reed deed hij erg z'n best. Even van alle gangen geproefd, ook sprong hij 1x opzij om niks eigenlijk, en dat maakte mij ook niet angstig en vervolgens gingen we een rondje buiten doen. Ik zat erop en ging uit de bak, er reed een trekker over het pad voor hem langs, hij kéék er niet eens naar :p. En ik zat alweer met gespannen schouders ;-;. Maar hij liep rustig door en we gingen over een pad een rondje doen, en dan langs een bankje terug. Ietsje verder bij dat bankje vandaan liet ze nog even zien dat hij kon steigeren op commando, kon buigen & jambette(been schrapen) kon. Toen het zadel eraf gehaald en toen z'n hoofdstel af ging wilde hij al in z'n stal :p.

Ik ben eruit, ik wil dólgraag ruilen!! Als Vera haar blij kan maken & Sep mij, dan ben ik helemaal gelukkig. We doen een maand proeftijd zodat ze allebei een beetje kunnen wennen en daarna nemen we het definitieve besluit. Vanmiddag ga ik de eigenaar van Sep een appje sturen :D

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 12:40

toppie!!
dat klinkt zalig!
proeftijd is altijd een goed idee :j

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 12:44

x_Kaat_x schreef:
toppie!!
dat klinkt zalig!
proeftijd is altijd een goed idee :j

Ik ben er vrijwel zeker van dat we een band kunnen opbouwen en samen ver kunnen komen wat kilometers betreft en FNRS-wedstrijdjes afentoe!

matedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 13:39

Wat super!
Ontzettend fijn als het zo geregeld kan worden en het jullie alle 2 blij maakt :j

Dankjewel kaat! Klopt ze kan erg onrustig zijn maar het tempo met die kleintjes lag ook niet heel hoog dus daar irriteerde ze zich ook beetje aan volgens mij... ze schudde meer als normaal

ga het gewoon proberen! Hoeft niet direct een wp te worden ofzo. Volgende week laatste b wedstrijd en die week er na de kring proberen! Dan ga ik zelf denk ik op vakantie en daarna weer rustig oppakken en na een maandje de l1 rijden

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 21:20

hier hebben we besloten wgens de hitte vandaag niet naar de les te gaan en ook zondag niet aan de wedstrijd mee te doen. Het is gewoon niet verantwoord om met dit weer dat paard op de trailer te zetten. Het was 38graden hier :n

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 21:49

Pfff niet normaal, hier ook de springles afgezegd. Ze geven voor nu hier zondag als ik moet starten 21 & 23 graden aan. Dat vind ik nog prima te doen. Mocht dit ook 30 graden worden meld ik wss met aap af. Bowy moet ik al om 9.15 starten dus dan is het nog wel prima waarschijnlijk. Ach we zijn wel..