Alice13 schreef:Wat voorn cijfers heb je er vaak voor dan?
Wij versnellen nog wel eens ipv verruimen
Hier ook wel eens versnellen ipv verruimen.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ben erg benieuwd hoe de overgang ons zal bevallen. L1 hebben we ongeveer een jaar over gedaan, maar zeer onregelmatig gestart wegens een paard die niet lekker in haar lijf zat, en zadelgedoe, zo hebben we zeker een halfjaar niet gestart. Inmiddels weer back on track, sinds een maandje weer gestart, en afgelopen weken ging het snel ineens.
Thuis is ze momenteel ruim L2 klaar, wijken deed ze m'n laatste wedstrijden voor 7ens en 8en, achteruit zijn we sinds kort wat serieuzer mee begonnen en gaat eigenlijk al wel heel netjes, en doorzitten vind ik zelf alleen maar fijn. Punt waar we het meeste tegenaan lopen is de juiste balans tussen ontspanning en voldoende impuls, 't is nogal een gevoelig miepje (en ikzelf ook
), dus wanneer ik er teveel aan wil rijden kan ze de spanning nog niet helemaal lekker verwerken. Dit is echt een kwestie van km's maken, en afgelopen paar wedstrijden ging het eigenlijk echt bijzonder goed.
Maandag sloom, geen eetlust en koorts. Veearts geweest en die heeft antibiotica en pijnstillers/ontstekingsremmers gegeven. Het lijkt wat beter, maar ze heeft nog steeds koorts. Mijn les en onderlinge wedstrijd (eerste keer L2) maar afgezegd. Ze moet eerst beter worden, komen nog genoeg wedstrijden. Maar jammer is het wel....

En veel plezier met je oefendressuur, lijkt me erg leerzaam inderdaad 
Van jury eerste proef naderhand in kantine ook leuke complimenten gehad, en 4 8-en en 9 voor halsstrekken dus ook leuke coupon. Zo eens kijken of film/foto's kan uploaden.
Gefeliciteerd!
Oh, ik hou echt niet zesjesprotocollen 
Van de week verder gesleuteld met SB en travers en dat pakt hij erg goed op! Voor de afwisseling vandaag weer eens op springwedstrijd geweest. Hij pakte fijn aan, maar helaas in allebei de parcoursen een balk. De ene keer door mijn eigen stomme fout en de andere keer een pechbalk. Irritante is alleen dat ik dan echt boos kan zijn op mezelf, maar fouten maken hoort er natuurlijk ook gewoon bij

normaal rijd met andere, veel stuggere, laarzen
. Ik rij gewoon alle klasses uit maar blijf niet speciaal v selectie oid in een klasse rijden. 

.
Nu nog een maandje lekker doortrainen, de proeven iets beter leren kennen en dan in het nieuwe jaar weer fanatiek gaan starten
(tenminste dat merk ik aan mijn paard haha) 
Paard kwam al een beetje spannend de trailer af, maar toen er even verderop ook nog vuurwerk af werd gestoken, was het zadel er op leggen net wat teveel gevraagd. Met het zadel op de arm dus naar de manege gelopen en daar het er op gelegd.
Jammer alleen dat als ik in het juryhok keek, dat ik élke keer beide personen naar beneden zag kijken of zag kletsen, maar niet de bak in zag kijken.
Op een gegeven moment bij een overgang naar stap in die hoek, heb ik de hele overgang naar de jury gekeken, maar beiden hebben ze écht niet de bak in gekeken. Waar de cijfers dan op gebaseerd zijn... No idea 
Fijn gereden en eerste L2 punten zijn binnen!
Een eigen trailer staat ook hoog bovenaan het verlanglijstje hier
En daarbij ga ik mezelf ook lopen opwinden dat het niet helemaal lekker wil lukken, wat ook niet bevordelijk is voor m'n rijkunsten.
Maar gefeliciteerd, mooi debuut
Maar ach, we hebben lol gehad! Ik heb onlangs zelf een trailertje gekocht, en dat scheelt al heel veel. Niet zo'n zware dus al snel te rijden zonder BE. Was zeker ideaal toen mijn ouders 3 weken op vakantie gingen, kon ik mooi 3 weken hun auto lenen en 3 weken met de trailer op pad
Helaas is die auto verkocht en hebben ze er 1 zonder trekhaak teruggekocht.... Bij mij is dus vooral de auto lenen het probleem 
Vriendlief moet naar mij toekomen en chauffeuren en een vriendin van de studentenpaardrijvereniging helpt met opzadelen, geeft aanwijzingen met losrijden en leest voor. Ik plan het dan ook max 1 keer per maand, en we maken er een leuk dagje weg van. Traditioneel afgesloten met Mc Donalds