[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Hamsnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 12:34

Jaloers op jullie, ik wil ook wedstrijden rijden nu!! |o

Mijn concours debuut met nieuwe jonkie staat gepland in begin september, dan moet ik haar klaar hebben ivm de clubkampioenschappen :') als je bedenkt dat ik er vanochtend voor t eerst op heb gegaloppeerd aan de longe, moet er nog heel wat gebeuren :D

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Re: Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 13:31

Mijn concoursen staan ook een sport van gepland

10/8 dressuur Wolfslaar l1
En ergens in september ook dressuur Wolfslaar l1 of l2
En daarna ga ik selectie dressuur en springen proberen :o met dressuur hoop ik door te mogen en ja spring selecties, is vaak hier in de buurt dan automatisch :')

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 16:28

Bleegh wij zijn weer thuis gelukkig! Wat een dag.

Gingen vanmorgen vrolijk op pad om na de crosstraining. Maar daar zijn we nooit aangekomen. Stonden stil op de snelweg. En later ergens achteraf 2 keer de anwb er bij.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 16:41

maj0 schreef:
Bleegh wij zijn weer thuis gelukkig! Wat een dag.

Gingen vanmorgen vrolijk op pad om na de crosstraining. Maar daar zijn we nooit aangekomen. Stonden stil op de snelweg. En later ergens achteraf 2 keer de anwb er bij.

Ooh jakkie!!! Auto stuk?? Wat balen! Kon het wel hersteld worden?

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 16:42

Waarschijnlijk brginnende lekke koppakking. Nou een tijdelijk oplossing. Maar moet wel wat aan gebeuren.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 19:26

Oei, dat is balen zeg! :(:) Zal wel een dure grap worden....

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 20:16

Jep scheelt dat mijn vriend veel zelf kan.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 01:59

Nog meer mensen die naar Hoonhorst gaan?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 12:18

Als het alleen een lekke koppakking is dan is het vrij simpel en goedkoop op de lossen, maar als je kop erbij gevlakt etc moet worden wordt je minder blij.... Wat balen dat je nu je crosstraining hebt gemist!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 12:56

billy3105 schreef:
Mijn concoursen staan ook een sport van gepland

10/8 dressuur Wolfslaar l1
En ergens in september ook dressuur Wolfslaar l1 of l2
En daarna ga ik selectie dressuur en springen proberen :o met dressuur hoop ik door te mogen en ja spring selecties, is vaak hier in de buurt dan automatisch :')

Goed bezig Bo. Ik heb 3 augustus net L1 ingeschreven. Denk dat ik de 10e dan ook nog een keer L1 doe, maar misschien ook niet. De verruimingen zijn echt nog te bagger voor woorden, al moet ik zeggen dat de middendraf vandaag wel met stukjes redelijk ging. Rechtsom gaan 10 meter wijken ook nog te veel zijn denk ik dus dan worden het wel erg veel zwakke plekken :+ Zijn de 10e in ieder geval 4 wedstrijden in de buurt dus die schrijf ik pas laat in :Y) Kijk ik even hoe het tegen die tijd gaat en of het dan L1, L2 of helemaal niks wordt.
Vanaf augustus zullen er wel weer wat meer oefenparcoursen zijn en dan begin ik gewoon weer lekker op 60cm en als dat niet kan op 50. Gewoon bij 0 beginnen dus.

Selecties vind ik niks aan, dus die doe ik niet. Heb me wel eens geselecteerd, maar dat was dan ook echt per ongeluk.

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 14:01

mistid schreef:
Als het alleen een lekke koppakking is dan is het vrij simpel en goedkoop op de lossen, maar als je kop erbij gevlakt etc moet worden wordt je minder blij.... Wat balen dat je nu je crosstraining hebt gemist!

Helaas net te horen gekregen dat de hele motor vervangen moet worden.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 15:54

Oh dan ben je mooi klaar.. motortje van de sloop halen en bam erin zetten. Paar uur klussen maar iig goedkoper dan n garage xd

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 16:15

Oei Majo! Duur grapje.

Bij mijn crossauto knapte laatst tijdens het testrijden een zuiger dwars doormidden, heeft een zwak punt in gezeten. Alles naar de kl0te, vol gas een nieuw onderblok erin gebouwd en toen tijdens het testrijden bleek dat de kop zo'n knal heeft gehad dat die eerst gevlakt moet worden :\ dat was de dag voor de cross. Hebben toen de 'reserveauto' maar klaargemaakt.
Behoorlijk ernstig, mijn auto heeft 2 crossen gelopen en de 4e motor ligt er al in :P de eerste motor was schoon af maar is ons verkocht als perfect, dan draai je hem niet compleet uit elkaar maar bouw je hem gewoon in. Ander motortje erin maar die kon het niet trekken en pap wil wel dat ik vooraan mee kan doen, dus weer een andere motor erin. Die liep eigenlijk super maar is dus een zuiger in kapot gegaan (en reviseren is een beetje aan de prijs voor 'maar' een crossauto) dus nu een nieuw onderblok erin en de kop moet nog gevlakt. Eén ding scheelt, ik leer er wel van hoe die motors in elkaar zitten. Twee weken geleden had ik dit niet kunnen vertellen :') dan kwam ik niet verder als 'dat ene ding midden in de motor waar je er 4 van hebt is kapot geknald' :')

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 16:36

Vanavond maar eens goed over hebben. Mijn vriend kan wss voor 350 euro een motor krijgen. Maar hij is dan wel ruim 2 dagen bezig plus alle bijkomende kosten nog. Helaas hebben we maar 1 auto dus op dit moment kom ik niet eens bij mn paard.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 16:48

Dat is lekker balen altijd dat soort geintjes Maj0.

Ik loop nu stage dus mijn cashflow is ook inieminimaal, tracht maar wat spullen uit m'n kast te slijten maar veel animo is er niet. Rottijd ook met vakantie natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 16:58

Balen maj0 :(:)

Ja pantykous dingen verkopen is echt beroerd de laatste tijd. Alles moet nieuw of nagenoeg niet gebruikt zijn. En dan willen mensen ook maat 25% van de nieuw prijs betalen

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 16:59

Nou t scheelt dat t allemaal eigenlijk nieuw is maar ik krijg geeneens reacties :n

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 17:42

Het lijkt wel in de lucht te zitten met die auto's... Wij hebben in onze passat de afgelopen maand meer geld moeten stoppen dan we wouden.

Fuse (?) Kogel versleten/ Kapot waardoor de auto heel erg kraakte. Olie zuipt die als een doorgewinterde alcoholist maar daar heeft die ook de leeftijd voor...

Auto's zijn helaas geldverslindende apparaten die wij wel nodig hebben. . :-(

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 17:44

Ja dat is het hele punt we hebben hem nodig anders was het lang niet zo erg geweest.

NibbitLotus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 18:33

Zie dit topic nu pas !
Mag ik me ook melden? :D

Ik breng mijn merrie uit in het B springen, we mogen L maar dat durf ik nog niet aan. Ik hoop dit jaar ook met mijn Appaloosa merrie te gaan starten, uiteindelijk ook in d springsport.

Komt qua wedstrijden nu wel echt een stop hier in het noorden, ivm de vakantie denk ik, jammer. (Kom uit Groningen)

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 23:57

Welkom NibbitLotus!
Zo te zien komen wij elkaar vast tegen op concours. Heb je wsl al regelmatig in de ring gehad met de Ixionm, maar kan het me zo even niet voor de geest halen :o Misschien met je naam erbij ;)
Zijn de foto's van Stip in de Appelbergen gemaakt? En waar heb jij de paarden staan?

Concoursen genoeg trouwens hoor!
Aankomend weekend iig Bakkeveen en Warga, vast ook iets richting Drenthe. Weekend erna Bronneger en ?, verder heb ik nog niet gekeken :+

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 00:01

Heeeee bekende!
Aankomend weekend ook Noord-Sleen. Daar ga ik heen! :)

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 00:10

Ja van het weekend Warga, Bakkeveen, Westerbork, de Wolden, Noord-Sleen. Keus genoeg.

Westerbork is altijd wel leuk rijden vind ik. Maar heb zaterdag al wedstrijd, dus zondag maar niet.

Eva

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 01:42

Ik ga donderdag en vrijdag naar noord sleen :j

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 02:18

Welkom!