Mijn concours debuut met nieuwe jonkie staat gepland in begin september, dan moet ik haar klaar hebben ivm de clubkampioenschappen
als je bedenkt dat ik er vanochtend voor t eerst op heb gegaloppeerd aan de longe, moet er nog heel wat gebeuren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
met dressuur hoop ik door te mogen en ja spring selecties, is vaak hier in de buurt dan automatisch
Zal wel een dure grap worden.... 
billy3105 schreef:Mijn concoursen staan ook een sport van gepland
10/8 dressuur Wolfslaar l1
En ergens in september ook dressuur Wolfslaar l1 of l2
En daarna ga ik selectie dressuur en springen proberenmet dressuur hoop ik door te mogen en ja spring selecties, is vaak hier in de buurt dan automatisch
Zijn de 10e in ieder geval 4 wedstrijden in de buurt dus die schrijf ik pas laat in
Kijk ik even hoe het tegen die tijd gaat en of het dan L1, L2 of helemaal niks wordt.
dat was de dag voor de cross. Hebben toen de 'reserveauto' maar klaargemaakt.
de eerste motor was schoon af maar is ons verkocht als perfect, dan draai je hem niet compleet uit elkaar maar bouw je hem gewoon in. Ander motortje erin maar die kon het niet trekken en pap wil wel dat ik vooraan mee kan doen, dus weer een andere motor erin. Die liep eigenlijk super maar is dus een zuiger in kapot gegaan (en reviseren is een beetje aan de prijs voor 'maar' een crossauto) dus nu een nieuw onderblok erin en de kop moet nog gevlakt. Eén ding scheelt, ik leer er wel van hoe die motors in elkaar zitten. Twee weken geleden had ik dit niet kunnen vertellen
dan kwam ik niet verder als 'dat ene ding midden in de motor waar je er 4 van hebt is kapot geknald'
Misschien met je naam erbij