Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
? Jij gaat nu al hard dus kan niet meer stuk gaan
!
.
. Wie dat toch had bedacht...
.
! 
Don vandaag een verdiend dagje vrij. 
FairLady_ schreef:leonie wat erg. hopelijk knap je snel op.
Envoy staat klaar. op naar mijn M1 debuut.
gwen tot zo.
Leonie_M schreef:Succes fairlady.
Vandaag is een vriendin weer voor het eerst op Dundee gestapt. Super braaf. Dus die heeft er gelukkig geen angst aan overgehouden
vonneke schreef:Ik nog twee uurtjes lesgeven op school aan mijn examenklas van 1330 tot 1525 en dan is het vakantie!!!
Heerlijk!Leonie_M schreef:Heerlijk vakantie. Eind mei ga ik een weekje weg. Hopelijk ben ik dan weer aardig mobiel
Beginnen de vakantie mooi met een wedstrijd hihi
Tsplendid schreef:Vanmiddag met Ufo cc gehad. Hij was niet vooruit te branden helaas, volgens mij wou hij toch liever zonnebaden.. Wel nog 182 en een 4e prijs en 191 en 5e dus er net buiten. Lianne mocht lekker na mij dus die ook nog gezien! Mooi M1 debuut!
vonneke schreef:Melissa ik geef biologie aan vmbo T leerlingen.. Geweldig leuk!
Hoe was Lianne der M1 debuut gegaan?
Ik net terug pffff wat een tijd zeg!!
Eerste proef tevreden. Paar kleine spanningsfoutjes. 4e met 191.
Tweede proef geen doen hihi. Er waren maar aan een kant hoge lampen (naast eerste ring) en daardoor waren de schaduwen heel lang in de tweede proef en dat gaf wat spanning en wat vieren... Hield er nog 181 over.

_coquette_ schreef:Gefeliciteerd met je punten tsplendid!
En jij ook Vonneke ondanks dat je 2de proef niet helemaal naar je zin was!
Hier een iets mindere les gehad. Hij was heel stijf en kregen hem er niet goed doorheen. En toen ik terug reed naar huis wist ik in ene waar het aan lag. Hij had afgelopen nacht zonder deken gestaan. En als hij het koud heeft gehad slaat dat gelijk op zijn spieren, en is hij stijf.