Dat bijelkaar ging de laatste wedstrijd wat minder
weinig kunnen trainen dus meneer hield zich wat langer en dan is de bak echt wel klein op zo'n joekel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
weinig kunnen trainen dus meneer hield zich wat langer en dan is de bak echt wel klein op zo'n joekel
Als je zelf zo klein bent is het alleen maar gunstig met een pony te dekken haha! Is je merrie dit jaar ook gedekt eigenlijk of niet?
Klinkt als een paar fijne proeven en zo te merken heb je duidelijk wat speling als er wat foutjes inzaten en je toch die winst rijd! Super! Ook fijn dat de jury ook omhoog durfde te punten bij jullie sterke onderdelen, en van dat commentaar eronder wordt je inderdaad erg vrolijk
Ging opzich niet slecht. Ze wordt wel steeds erg groot in de beweging, wat natuurlijk niet erg is, maar daarbij ook een stuk te traag in dr beweging zeg maar. Dus we moeten weer even proberen dat ze wat vlugger wil worden.
Doet me goed haar een stuk vrolijker te zien

Daar moet je nog een goed evenwicht in proberen te vinden, en dan komt dat helemaal goed met jullie Mara!
Don Cremello is idd wel een gave! Of mss die nieuwe cremello, Goldstar? Maar die was wat kleiner dacht ik, niet?

Hij is ook bijna een keer gaan lopen, ik had hem nog net. Het heeft een halfuurtje geduurd, dus op zich 'valt het nog mee', maar het moet gewoon sneller.

als ik iets moet vastnemen, voel ik het wel...
Hoe was het met de zadelmaker? Die prolite is de kunstleren fairfax variant toch? Merk je echt zo'n verschil daarmee?
En super dat Drieske beter gaat, dan heeft er wellicht toch al wat zand dwars gezeten? 
Ze lijkt inmiddels ook steeds fijner en constanter in de aanleuning te worden, dat is voor ons nog altijd een zwakker puntje, ze maakte zich altijd graag lang en op de voorhand, nou is dit al wel over, maar afgelopen maanden vond ik d'r wat onrustig(er) in d'r mond ook, en dat begint weer minder te worden. Vandaag ook even bitje van m'n instructrice erin gehad, maar dat leek weinig verschil te maken.
Leuk, Marjolein!

Top dat het wijken steeds beter gaat! Bij een jonkie is het ook helemaal niet erg dat daar de tijd voor genomen moet worden.
Dus dan zal En Amour samen met mama aan het werk gaan!
hij word nu minder slungelig 
En wisselen naar het bitje wat ik gister probeerde is idd niet nodig, maar ik heb het idee dat m'n huidige bit iets te dik is voor d'r. Maar bit van instructrice is in alle opzichten anders m'n eigen (bus vs watertrens, enkel vs dubbelgebroken, rvs vs aurigan) dus eigenlijk niet te vergelijken, maar een keer proberen kon geen kwaad 
sterkte haha!
Ik wilde destijds niet dat m'n paard veel groter dan 1.65 zou zijn, met Burana van 1.72 lukte dat niet helemaal, en het bevalt super, maar mocht ik ooit een paard zoeken zou ik kleintjes niet per se laten staan, met mijn 1.67 hoef ik ook niet per se een enorme te hebben.