ambre schreef:Ok,ik vind ze ook een 6 waard.Ik vroeg het ff omdat mijn wissels meer vd grond zijn en ik daar ook vaak een 6 voor krijg.
In de 2de proef zijn ze wel wat royaal geweest qua punten,zeker omdat je wat wissels op 2 benen had.
Zijgangen loopt ze zo te zien wel heel makkelijk door en je keertwendingen ook.
Daar zou ik dan wel een pas eerder uitrijden,dan voorkom je dat laatste slingertje.
Komt wel goed hoor,gewoon lekker gaan sluiten en sterker maken want verder zitten alle knoppen er op!
Dankje! Vond zelf de eerste proef wat te weinig, tweede teveel qua punten. Zijgangen en kw gaan idd makkelijk af, maar hier in de eerste proef maar matige punten voor, drafapp 5 en galop 4 en 5, kw beide 5. Qua wissels was ik al blij dat ze zo gingen gezien pas week beheersen maar zijn inderdaad veel e vlak nog of met 2 benen (daar 5en voor), maar bij filmpjes vorige ruiter waren ze ook zo mat dus benieuwd of,nog meer uit ga krijgen. Voorlopig eerst maar zorgen meer van mij worden en dan kijken of ook meer van de grond kunnen. Wel zonde jij dan niet beter voor beloond wordt voor betere wissels!
Bedankt voor de tips mbt keertwendingen, vind ik zelf heel moeilijk met alle paarden en ook evht nog gevoel in stap de reactiesnelheid mis en te onrustig wordt aanleuning.