Z2 debuut, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Udo2001

Re: Z2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:09

Heb ik ook Odenxia, voor mij kunnen de selectiewedstrijden gestolen worden. Ik rijd liever in alle rust wat verder weg.. De kring Den Bosch is ook nog eens onwijssterk met veel profs in de klasse Z.. Daar kan ik mij toch nog niet mee meten!

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:15

Ja er is idd wel een groot verschil in de kringen qua concurrentie.

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:18

horseyfries schreef:
Ja er is idd wel een groot verschil in de kringen qua concurrentie.

Hier zeker in de hogere klasses veel concurrentie! Geeft niet, maar daar hoor ik niet tussen althans nu nog niet :n

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:19

Bij mij in de regio zit kring 6, met o`neill was ik lid van een rv uit deze kring. Toen ik met Urban ging starten ben ik over gegaan naar een andere rv in een andere kring. De concurrentie is vele malen hoger in kring 5, maar dat geeft mij juist weer de drive om er tegenaan te gaan. Het niveau ligt veel hoger, maar ken er wel minder mensen. Voor mij pakte dat eigenlijk erg goed uit.

Jammer dat er geen livestream beelden zijn, had graag wat proeven gezien. Wel mega score van Charlotte zeg. Vind haar trouwens erg sympathiek over komen zo op tv.

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:21

Ik weet niet eens welke nummer onze kring heeft...

soofje1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:22

succes ! ik ga binnenkort weer een keer M starten ..

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:23

Ik reed altijd in de regio Eersel - de Kempen, maar doe al een tijdje niet meer mee in de kring.

Morgenavond is er livestream kur via FEI.
Vind Charlotte echt een geweldige amazone en ook nog een super sympathieke meid idd. Echt een voorbeeld.

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:25

horseyfries schreef:
Ik reed altijd in de regio Eersel - de Kempen, maar doe al een tijdje niet meer mee in de kring.

Vind Charlotte echt een geweldige amazone en ook nog een super sympathieke meid idd. Echt een voorbeeld.

Hoe laat Jenny? Morgen word er niet gereden bij mij! De kapster komt om 20 uur... Dus als het in de avond is wil ik het wel zien :j

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:30

soofje1996 schreef:
succes ! ik ga binnenkort weer een keer M starten ..

Verkeerde topic??

luv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:31

Jenny wat heftig zeg, om je moeder zo te verliezen!

Mijn ouders komen eigenlijk ook nooit kijken. Ze hebben niets met paarden, maar mijn moeder vraagt altijd wel hoe het is gegaan als ik haar zie. Op zich vind ik het niet erg, heb het maar geaccepteerd dat ik het allemaal 'alleen' moet doen en dat ze er niets om geven. Het voordeel is wel dat ik nu alles alleen kan. Moet zeggen dat ik nu wel een schoonvader heb die gek is van paarden, dus die gaat veel met mij mee op wedstrijd. Is toch specialer als je zoiets met iemand kan delen die dicht bij je staat dan met bv een vriendin of stalgenoot die mee op wedstrijd gaat.

Verder laat ik tegenwoordig regelmatig filmen. De 1e proef dan, want die rijd ik voortaan uit mijn hoofd.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:33

Udo2001 schreef:
horseyfries schreef:

Hoe laat Jenny? Morgen word er niet gereden bij mij! De kapster komt om 20 uur... Dus als het in de avond is wil ik het wel zien :j

http://www.feitv.org/page/Live/0,,12664,00.html

20.55 maar dat zal London time zijn denk ik? Dus denk nog een uur later!

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:35

Thanks Jenny ga er zeker voor zitten morgen.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:37

Moet lesgeven..... :(

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:38

Ow dat is balen.. Misschien is het terug te kijken op de site?

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:40

Ja maar er gaat niets boven livestream hé, meestal weet ik de uitslag al en dan is het toch een stuk minder spannend. Dan zijn alleen de echte wow proeven nog de moeite waard.

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:41

horseyfries schreef:
Moet lesgeven..... :(

Ook om 10 uur nog? Dat is een lang dagje, pffff

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:43

Ik moet in de buurt van Nijmegen lesgeven tot half elf, dus dan ben ik rond twaalf uur 's nachts thuis.
Mijn "sponsoring" bij elkaar sprokkelen voor nieuwe lessen, hahaha ;)

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:44

Ja daar heb je wel gelijk in.

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:45

horseyfries schreef:
Ik moet in de buurt van Nijmegen lesgeven tot half elf, dus dan ben ik rond twaalf uur 's nachts thuis.
Mijn "sponsoring" bij elkaar sprokkelen voor nieuwe lessen, hahaha ;)
_/-\o_ Je weet waar je het voor doet!

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:46

Hoeveel reis jij voor het lesgeven? Dan moet het echt de moeite waard zijn, meerdere lesklanten op dezelfde locatie?

DaisyB94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:48

ik ben echt zo fan van valegro!

respect hoor Jenny!

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:53

horseyfries schreef:
Leuk dat je zo samen met je vriendin daaraan kan werken!

Mis je het, dat je ouders niet komen om je eens te zien rijden, of je paard eens te zien?

Mn vriendin woont in Zuid-Afrika en is hier nu voor een paar weken. Ook zo,n lekkere paardengek alleen heel wat verder met paardrijden dan ik,merk aan het begin altijd dat ik me moet openstellen voor haar commentaar. Soort omschakeling van vriendin naar instructeur. T grappige is dat zij vaak dezelfde dingen zegt als mn instructrice maar doordat zij het zegt en lekker kritisch blijft herhalen totdat ik het goed doe ik het me vaak sneller eigen maak.

Soms steekt het me wel hoor dat mn ouders nooit de moeite nemen/hebben genomen om te komen kijken terwijl ze weten hoe groot mn passie voor paarden is en wat Veron voor me betekend. Maar goed ik weet dat ze van me houden en mocht er iets zijn dat ze altijd voor me klaar zullen staan. Ik heb me erbij neergelgdt dat ze zijn zoals ze zijn.

Ondertussen heb je me nog iets gegeven om over na te denken,ik krijg het nog druk haha.

Helaas nog niets gezien van Londen...
Laatst bijgewerkt door hesterve op 17-12-12 23:54, in het totaal 1 keer bewerkt

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:53

Udo2001 schreef:
Hoeveel reis jij voor het lesgeven? Dan moet het echt de moeite waard zijn, meerdere lesklanten op dezelfde locatie?

Ja heb voor grotere afstanden een minimum van vier lesuren na elkaar, anders is het niet te doen.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:54

Leuk Hesterve, waar komt ze vandaan uit Zuid Afrika? Ik ga er meerdere keren per jaar naartoe om clinics te geven, misschien kent ze wel een aantal van mijn lesklantjes ;)

Heb ook nog niets van Londen gezien hoor, alleen de uitslagen waren te zien!

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 00:15

Ze komt uit nederland :) Ze woont op landgoed Noordgrens waar de grens van Botswana en Zimbabwe tegen Zuid-Afrika aankomt . Ze kent wel wat paardenmensen in Johannesburg en geeft en neemt ook af en toe les daar maar doordat het 6 uur rijden is gaat ze er maar 1x per maand naartoe.
Vorig jaar heeft ze een talentvol jong paard geïmporteerd maar helaas is hij op de weg naar haar huis verongelukt. Hele trieste bedoeling waar ze een behoorlijke tik van heeft gekregen. Om haar zinnen te verzetten is ze naast paardrijden gaan mountainbiken(ook wedstrijden) en is ze onlangs gevraagd om uit te komen op de wereldkampioenschappen die volgend jaar in ZA gehouden worden.
Wat gaaf dat je zo ver van huis ook les geeft (nijmegen is ineens niet zo ver meer haha). Waar in ZA geef je clinics? Heb je al wat gepland voor volgend jaar?(dan kan ik haar op de hoogte brengen :) )
Ik zal eens vragen of ze je kent.
Morgenavond ben ik rond die tijd wel thuis :) Onderlaatst op eurosport wat opgenomen maar wat ze aangeven qua tijd klopte niet en had er maar 3 opstaan ... Er zijn er wel een paar die ik graag wil zien morgen.