(11 maart aanvraag n/d club, zal die rond de 15 maart bij KNHS zijn)ik snap er geen bal van.... volgens mij hebben ze echt géén systeem bij het KNHS...
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
(11 maart aanvraag n/d club, zal die rond de 15 maart bij KNHS zijn)

#Ymke# schreef:mijn startkaart word vandaag op de post gedaan!! 10 juni is een selectie, ik hoop dat we hetgaan redden om daaraan mee te doen!
asjemenou schreef:#Ymke# schreef:mijn startkaart word vandaag op de post gedaan!! 10 juni is een selectie, ik hoop dat we hetgaan redden om daaraan mee te doen!
Doen ze op vrijdag startkaarten opsturen?
Ik dacht dat dat alleen op donderdag kon, of was het nou woensdag?
_Vlinder_ schreef:Mijn eerste startkaart is deze week ook opgestruurd.Hoop dat ik hem igg voor 25 mei heb. Anders kan ik me niet meer inschrijven voor de welshdag...
asjemenou schreef:Inschrijven kan je meestal ook gewoon zonder startcoupon.
Gewoon een mailtje sturen naar de desbetreffende vereniging en uitleggen dat je startkaart al is aangevragen maar nog niet binnen is.
Als je dan al je gegevens doorgeeft is het meestal geen probleem.
Ik heb iig al meerdere wedstrijden opgegeven en heb hem ook nog niet binnen.

Revanches schreef:Denica schreef:Mijn startkaartaanvraag gaat als het goed is volgende week op de bus, maar 7 weken wachten vind ik wel erg lang, dan kan ik niet meedoen aan een wedstrijd waar ik wel graag aan mee wil doen. Hoe kun je precies blanco coupons regelen?
Indien je al een concours hebt ingeschreven maar je hebt nog steeds geen startkaart door vertragen dan kun je KNHS bellen en overleg plegen voor Blanco Coupons!
Zelf heb ik een zelfde probleem...
Ik heb 3 maart een startkaart aangevraagd voor Tervelley. Deze is nog steeds (!!) niet binnen.
28 Maart heb ik een startkaart voor Roosmarie-Imoo aangevraagd en deze heb ik afgelopen week ontvangen!
Hoezo rare KNHS!

magic_lover schreef:ik zal het knhs ook eens mailen, eerst even naar de club bellen of ie niet al binnen is (zal wel niet want heb ook nog geen combinatienr....) en dan knhs maar mailen......