Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
moniek21 schreef:My Wish .. jeetje dan heb je het wel heel koud .. maar goed gelukkig is er geen regel waarin staat hoeveel kleding je aan moet/mag hahaha.
moniek21 schreef:My Wish .. jeetje dan heb je het wel heel koud .. maar goed gelukkig is er geen regel waarin staat hoeveel kleding je aan moet/mag hahaha.
moniek21 schreef:Fly High… hahaha daar heb je een punt voor wat betreft wat je minimaal aan moet
Fly_high schreef:Ik vind het alleen veel te warm voor een jasje met 15 graden, geen idee waarom mijn paard dan thuis zou moeten blijven om eerlijk te zijn
In al die honderden sportdisciplines die geen ouderwetse outfits voorschrijven wordt er over het algemeen ook niet met strings en wapperende tieten gesportdus in die zin ook geen idee waarom normale sportkleding in de paardensport zo not done is?
Maar goed ik rij in de zomer ook met een tanktop oid aan, zou in mijn jeugd absoluut onacceptabel zijn geweest weet ik, als een barbaar met je blote schouders te paard
PSvanLot schreef:Nou die wapperde tieten.. daar wordt ik als jury toch regelmatig door afgeleid.
Heb, helaas, te vaak vrouwen in de ring met een behoorlijke voorgevel en een matige bh waarbij de wapperende tieten letterlijk van broeksband tot schouders gaan…
Zelfs in een dun wedstrijdshirt
Fly_high schreef:O ja dat herken ik ook wel! Vooral met doorzitten in draf zijn het soms aparte beelden. Zwart (of iig donker) kanten ondergoed onder bijna doorzichtige witte broek is ook zoietsIk zie KNHS alleen niet zo snel degelijk ondergoed onder je rijoutfit veplicht maken
Miriam91 schreef:PSvanLot schreef:Nou die wapperde tieten.. daar wordt ik als jury toch regelmatig door afgeleid.
Heb, helaas, te vaak vrouwen in de ring met een behoorlijke voorgevel en een matige bh waarbij de wapperende tieten letterlijk van broeksband tot schouders gaan…
Zelfs in een dun wedstrijdshirt
Ik kan er niet over meepraten hoe ingewikkeld het is een grote cup vast te snoeren. Ik ben helaas 'gezegend' met een cupmaat die niet kan wapperen, maar dat is met paardrijden dan wel weer ideaal.