Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maris__ schreef:Wij hebben de punten van zaterdag terug, dik tevreden met 208,5![]()
JenteC schreef:Oh oke bedankt! Ik moet nog even geduld hebben dan.. ben benieuwd wanneer ik de uitslag krijg. Merk dat het best kan verschillen.
leonie87 schreef:Ik heb niks gehad. Ze gaven aan dat er echt weinig binnenkomt atm. Wel jammer maar niks aan te doen.
xRoossie95 schreef:Mijn proef is afgekeurdje kan bij ons niet bij C filmen, dus we filmen bij A en doen net alsof dat de C is. Letters zijn helaas vast dus kan ik niet verplaatsen. Nog nooit commentaar op gehad maar nu toch reden om af te keuren. Vind het eigenlijk al knap dat de jury de bordjes kon lezen
xRoossie95 schreef:Mijn proef is afgekeurdje kan bij ons niet bij C filmen, dus we filmen bij A en doen net alsof dat de C is. Letters zijn helaas vast dus kan ik niet verplaatsen. Nog nooit commentaar op gehad maar nu toch reden om af te keuren. Vind het eigenlijk al knap dat de jury de bordjes kon lezen
_Anneruth schreef:xRoossie95 schreef:Mijn proef is afgekeurdje kan bij ons niet bij C filmen, dus we filmen bij A en doen net alsof dat de C is. Letters zijn helaas vast dus kan ik niet verplaatsen. Nog nooit commentaar op gehad maar nu toch reden om af te keuren. Vind het eigenlijk al knap dat de jury de bordjes kon lezen
Dat is toch ook balen. Ik snap dat je regels moet hanteren maar dit begrijp ik niet helemaal. Net wat je zegt, ze kunnen vaak al de bordjes niet letterlijk lezen en ze kunne prima als referentiepunt dienen.