Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Romanoff

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 18:56

Ik denk omdat sommige stallen het uberhaupt al een geplan is om te kunnen rijden..

Maris__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 19:20

Wij hebben de punten van zaterdag terug, dik tevreden met 208,5 :D :D

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 19:46

Ik ben afhankelijk van de buitenbak, die niet heel snel droog is.
Dus voorlopig zal ik nog niet kunnen filmen.

Mooie punten Maris

JenteC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 20:04

xRoossie95 schreef:
Dat kan pas als het je tweede proefje is, dan kan je bij het protocol van je eerdere proef, ook naar je 'nieuwe' en daar staat (eventueel) je jury

Oh oke bedankt! Ik moet nog even geduld hebben dan.. ben benieuwd wanneer ik de uitslag krijg. Merk dat het best kan verschillen.

xJen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 20:07

Maris__ schreef:

Wat een mooie punten!! Gefeliciteerd :D

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 20:27

Wauw Maris, wat een super punten! Gefeliciteerd! *\o/*

JenteC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 21:04

Maris__ schreef:

Wauw, mooie score!

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 22:37

Mooie score, Maris_!

Crealief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 22:40

Hier ook fijne punten! Winstpuntje erbij en goede (volkomen terechte) feedback. Gisteren ingestuurd en vandaag punten.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 23:07

Maris__ schreef:

Gefeliciteerd! :D

Ik heb net, voor het eerst, in het "donker" gefilmd! Proef was helemaal goed te zien, alleen bij het voorstellen was 1 kant van m'n paard meer in de schaduw dan in het licht. Ik heb een schimmel (dus geen aftekeningen) en droeg geen sporen dus hoop dat het niet zo probleem is dat de details daar een beetje wegvallen :)

Tijdens dat rondje besloten wel de Ijslanders naast de bak er een feestje van te maken :') Dus paardlief was een beeetje sterk en afgeleidt aan het begin, maar we hebben hem toch maar gewoon ingestuurd. Beeld zag er beter uit dan hoe het voelde haha ;)

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 23:15

Gefeliciteerd! Super punten zeg!

Ik zie nu voor het eerst de naam van de jury waar mijn proefje ligt. Ben benieuwd wanneer die beoordeeld gaat worden :D

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 23:29

Mijn proef is afgekeurd :') je kan bij ons niet bij C filmen, dus we filmen bij A en doen net alsof dat de C is. Letters zijn helaas vast dus kan ik niet verplaatsen. Nog nooit commentaar op gehad maar nu toch reden om af te keuren. Vind het eigenlijk al knap dat de jury de bordjes kon lezen _O-

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 23:32

Daar kun je toch A4 tjes overheen plakken?

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 23:38

Ja dat zou kunnen maar zag het nut er niet zo van. De witte bordjes als referentie punten hangen er. Gok dat plakken ook niet erg goed vast blijft zitten. Dat hout is hartstikke vochtig nu en ik film ook als het regent. Daarnaast moet ik bijna altijd van bak wisselen omdat iemand er bij wilt als ik film. Dus dan moet je alles er weer aftrekken en in de andere bak weer zien te plakken. Zeg niet dat t niet kan, Vind t alleen een beetje veel werk voor "niks". Overigens is het dus al meer dan 10x goedgekeurd :')

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 23:43

Snap ik ook !

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 23:52

Ik heb vanavond 9 van de 10 proefjes kunnen beoordelen. De 10e was niet in 1x gefilmd. Echt respect voor de ruiters en paarden in de (soms) blubber bakken :)
Wel fijn weer dat ik wat proeven had, en super leuk om al die verschillende binnen en buitebakkken te zien.
Ik wacht wel op de uitschieters qua punten in de proeven :o. Had allemaal 'brave' proefjes, 1x geen winst kwijt gekund en de rest tot 195.

JenteC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 00:04

JenteC schreef:
Oh oke bedankt! Ik moet nog even geduld hebben dan.. ben benieuwd wanneer ik de uitslag krijg. Merk dat het best kan verschillen.

Net terugkregen; 198 als resultaat. Tweede keer L1 en nuttig commentaar gekregen (bijna overal staat iets bij, erg leuk van de jury), dus meer dan tevreden. Van de week weer opnemen en insturen :D

LiselotZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 01:04

leonie87 schreef:
Ik heb niks gehad. Ze gaven aan dat er echt weinig binnenkomt atm. Wel jammer maar niks aan te doen.

Tja bij ons mag je al niet binnen lessen, laat staan een proef filmen. Buiten is het regen, regen, regen.
xRoossie95 schreef:
Mijn proef is afgekeurd :') je kan bij ons niet bij C filmen, dus we filmen bij A en doen net alsof dat de C is. Letters zijn helaas vast dus kan ik niet verplaatsen. Nog nooit commentaar op gehad maar nu toch reden om af te keuren. Vind het eigenlijk al knap dat de jury de bordjes kon lezen _O-

Wat jammer zeg. Ook gewoon niks op je protocol?

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 08:04

xRoossie95 schreef:

Dat is toch ook balen. Ik snap dat je regels moet hanteren maar dit begrijp ik niet helemaal. Net wat je zegt, ze kunnen vaak al de bordjes niet letterlijk lezen en ze kunne prima als referentiepunt dienen.

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 09:12

_Anneruth schreef:
xRoossie95 schreef:

Dat is toch ook balen. Ik snap dat je regels moet hanteren maar dit begrijp ik niet helemaal. Net wat je zegt, ze kunnen vaak al de bordjes niet letterlijk lezen en ze kunne prima als referentiepunt dienen.

Ja en ze hebben dus liever dat je je bak inkort door in de bak bij C te filmen, ipv bij A te filmen met de 'verkeerde letters'. Voor het proefje zelf rijden en beoordelen lijken beide de tweede optie me toch het fijnste. Had ook echt niet verwacht er op afgekeurd te worden. Maar ja dan gaan we voortaan de bak gewoon inkorten. Kan natuurlijk ook :o

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 09:16

Of je print 8 A4tjes met de letters uit, neemt een rol plakband mee en plakt ze op... Opgelost

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 09:22

PSvanLot schreef:
Of je print 8 A4tjes met de letters uit, neemt een rol plakband mee en plakt ze op... Opgelost

Verwacht gewoon echt niet dat dat zal blijven plakken eigenlijk.. :x En als ie dan halverwege je proef op de grond valt kan je weer opnieuw beginnen :')

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 09:27

Met duckttape kom je een eind

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 09:28

ynskek schreef:
Met duckttape kom je een eind

Dat plakt overal wel op. En zeker voor die 10 minuten dat het moet blijven hangen.
Ik denk zelfs dat als je alleen een A over de C had geplakt ze het al niet gemerkt hadden.

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 09:34

Ik vind het wel heel bijzonder dat om die reden een filmpje wordt afgekeurd, terwijl je hier in het topic leest dat jury's soms vanuit de KNHS gevraagd worden om toch te beoordelen terwijl het paspoort niet getoond wordt/er geen rondje om het paard wordt gedaan/etc. Dat vind ik eerlijk gezegd veel belangrijkere dingen dan letters die niet goed hangen. Voor de vorm van de figuren maakt het namelijk echt niet uit welke letter op het bordje staat...