eva92 schreef:
Netjes! Wat lijkt jou bak groot haha
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iris_123 schreef:eva92 schreef:
Ziet er netjes uit!
Ben wel benieuwd of de jury wat gaat zeggen over de dichte bak rand, je kan niet de oefeningen bij C nu niet goed zien.
Ik rij zelf ook in zo’n soort bak, maar ik heb er voor gekozen om in de bak te staan om te filmen. Maar weet ook niet of dit goed is..
martinev schreef:Jep, dat laatste was ook mijn idee, maar ik kreeg dus voor elk onderdeel bij de C een 5 van de jury, met als commentaar dat ze het niet kon beoordelen... Ik reed dezelfde proef.
Yvank_ schreef:Maar als je de bak 2 meter kleiner maakt omdat de filmer ín de bak komt zoals de KNHS ook zegt wat je doen moet als je het niet goed kan zien. Dan kan die deur toch gewoon dicht blijven? Nu zie je inderdaad de oefeningen bij C niet heb meerdere gehoord die daar gewoon 4/5en voor kregen met als commentaar niet te beoordelen.
Iris_123 schreef:Ik heb er voor gekozen om ongeveer een meter naast de G te filmen. Op deze manier kon de filmer met mij mee draaien en staat alles op beeld. Ik moet hem nog insturen, dus weet niet of dit goed is. Maar ik denk dat het belangrijkst is dat alles goed te zien is.
De bak 2 meter korter maken zag ik niet zitten, omdat dan de afmetingen en hoeken niet kloppen.
Imaginaerum schreef:Wij hebben even een testfilmpje gemaakt (meer voor mijn eigen beeld om te kijken of ik het L2-waardig vond, nog niet dus), maar bij onze C staat een paal waar mijn filmer dus naast heeft moeten filmen. Er is dus niet recht vanaf de AC-lijn gefilmd, dus er is niet perfect te zien of ik op of naast de AC-lijn rijd, wel of ik slinger of niet (vaak wel
). Weten jullie of dat een probleem is?
Een vergelijkbare paal zit bij A dus de bakletters omdraaien heeft geen zin. Ik kan mijn filmer misschien op een stoel laten staan, mag dat? Dan is het wel meer van boven gefilmd..
Oja, mag je je haar ook in een staart doen of moet het absoluut in een vlecht of knot?
Imaginaerum schreef:Wij hebben even een testfilmpje gemaakt (meer voor mijn eigen beeld om te kijken of ik het L2-waardig vond, nog niet dus), maar bij onze C staat een paal waar mijn filmer dus naast heeft moeten filmen. Er is dus niet recht vanaf de AC-lijn gefilmd, dus er is niet perfect te zien of ik op of naast de AC-lijn rijd, wel of ik slinger of niet (vaak wel
). Weten jullie of dat een probleem is?
Een vergelijkbare paal zit bij A dus de bakletters omdraaien heeft geen zin. Ik kan mijn filmer misschien op een stoel laten staan, mag dat? Dan is het wel meer van boven gefilmd..
Oja, mag je je haar ook in een staart doen of moet het absoluut in een vlecht of knot?
PSvanLot schreef:Ik vind het als jury heel kwalijk dat ik helemaal niets kan zien van het halthouden en achterwaarts. Hier kan ik dan toch geen cijfer voor geven?
op wedstrijd is er eigenlijk altijd wel wat van te maken. Als ik in een baan zit zoals deze dan ga ik staan met mijn hoofd tegen het raam en dan kan ik grotendeels de benen zien. Nu zie je echt helemaal niets enkel de bovenlijn van het paard.
Ik denk dat het paard niet lang genoeg stil staat/niet onbeweeglijk stil staat en niet diagonaal achterwaarts gaat, aan de beweging van het gene wat ik wel zie te herleiden.
Wat moet ik hier dan voor cijfer voor geven? Het liefst een zes, maar dat vind ik zo toch wel erg moeilijk.
Begrijp ook dat er soms geen andere baan mogelijkheid is, maar kies er dan voor om je baan wat in te korten.
Nibbit schreef:Of ze moeten kijken welke proef per klasse geen of de minste onderdelen bij C heeft (ipv nu de laatste proef per klasse)