Wel twee keer dezelfde jury, dus dat geeft meestal minder grote verschillen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
Hij was alleen wel echt apetraag.. geen idee waar het vandaan komt. Thuis lijkt de handrem soms ver te zoeken, op de afgelopen wedstrijd was zijn gaspedaal zoek.

. Eerste proef dus wat gehaast. 179 gereden. Jury had helaas een 6,5 aangepast naar een 5 en ik vermoed dat hij niet helemaal happy was met mijn knotten. Kreeg ik een opmerking over voor ik startte. Tweede proef heel lang moeten wachten maar heb hem toen net wat fijner op mijn hulpen gekregen. Ik vergeet in de proef mijn buitenbeen en buitenteugel mee te pakken, die had ik er toen wel bij. 200 punten gereden! Dus toch weer met twee puntjes naar huis
. Valt niet tegen met een hafje tussen het dressuurgeweld

ook eens een clinic bij gereden, toen ik een jaar of 11 was. Was een leuke ervaring! Ben benieuwd wat je meekrijgt van hem.
. Hij heeft lekker vakantie gehad, de tandarts is geweest en hopelijk kan de zadelmaker vandaag ons zadel weer tiptop passend krijgen. Dan kunnen we echt weer gaan opbouwen.
volgens mij is de rijderij wel wat belangrijker, wat apart zeg?
Ach ja, ze kunnen het niet echt vertellen helaas.
Ook echt respect dat je Zara haar pensioen gunt.
Zelf geen ervaring mee, maar lijkt me wel erg leuk (op amateuristisch niveau haha).
Heerlijk zadel, ben er onwijs blij mee, maar heeft een vast kopijzer. Met de verbrede boom en een padje eronder is hij voor nu weer top, maar helaas is het wel een aflopende zaak. Het is vrijwel zeker dat paardlief er binnen een jaar echt uitgegroeid is.
.

Hananass schreef:@Sakura789; ik vind het aandraven op de middenlijn wel een misselijke oefening voor een b-proef hoor

. Ligt momenteel als een huis, wat echt een wonder is. Maar hij groeit zo hard, in zijn bewegingen en in zijn lijf. Dus de verwachting is dat dit van de winter niet meer passend te krijgen is. Er zit volgens mij nu een witte boom in, maar dat weet ik niet zeker...
). Laatste proef zondag gaf me echt een goed gevoel. Hij liep zo tof, wil gewoon weer