Kayleigh, had het al op Facebook gelezen maar jullie zijn lekker bezig! Mooi ook om te zien dat jullie steeds meer een team worden en dat je het vertrouwen weer terug krijgt! Nog een wedstrijd in de planning staan? En je roze wolk, heerlijk! Lekker op blijven zitten.

Kimmes, wat balen zeg.. Snap dat je daarvan baalt.. Maar niet de moed opgeven, volgende keer gewoon weer proberen. Komt vast goed! Wel balen dat het bij het inrijden al niet fijn ging, lijkt mij lastig hoor als je paard daar bang voor is.. Hier in de buurt heb je iig niet hele grote inrijbakken..

Laura, zeg je je startpas met Mick op? Ik dacht trouwens dat je een nieuw dressuur zadel had..

Gomir, knap rondje hoor! Vind hem juist al heel netjes springen voor een 3 jarige! Is dit bij jou op stal/in de buurt?
Ponycrosser, wat fijn dat jullie kunnen beginnen met revalideren! Hoe lang heeft ze stil gestaan?
Marijke, wat heerlijk dat je zo'n fijn jonkie hebt! Puur genieten op zulke paarden.

Carola, dressuurmiep!

Vibabu, misschien nu een lastiger/krapper parcours? Komt vast goed! En gefeliciteerd met je 1e prijs!
Froos, wat een leuk paard heb je!
Mijne gaat vanaf deze week weer aan t werk. Vandaag mocht hij even los springen in de bak maar hij was zo blij en in zn doen dat ik meerdere keren dacht dat ik beter het kruisje weg kon halen van ca 50cm

Mensen die hun paarden geschoren hebben, onder hoeveel gram staan die van jullie? Vind het mega lastig nu met die koude nachten/ochtenden..