Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.

)
(de ene weg kost alleen meer tijd)
)
5 juli voor de tweede keer in de M1 ik ben benieuwd. 
leukleuk! Hier ook volgende week!
caresje schreef:Wouw wat een mooi paardje Lina!
Ik heb vandaag het Z gewonnen met Daimler!![]()
Echt nooit verwacht maar doordat ik als enige binnen de tijd heb gecrost ben ik naar de 1e plaats gestegen!![]()
Shetan liep ook super!
Een redelijke dressuurproef (nog heel veel verbeter punten hoor) met 191 punten.
1 pechbalk in het springen doordat hij iets te veel doorliep.
In de cross deed hij het zo goed hij is nog nooit zo fijn geweest!
Helaas wel 1 weigering aangerekend gekregen omdat hij het water nog eng vind en dus 1 of 2 passen opzij liep maar man wat deed hij de rest simpel zeg!
Net alsof hij nooit anders doet ook de smalletjes en de punt waren no problem voor hem!
Alleen had ik wel bijna botsing bij de punt omdat ik bijna tegelijk met iemand anders erover ging (de punt kan je van 2 kanten springen) dus moest wel even terug nemen maar ik weigerde om hem ervoor uit te trekken. (ik was al de hele dag aan het denken of hij die punt wel zou doen en dan gebeurt er zo iets.)
Maar ach de vrouw bood haar excuses aan dat vond ik wel heel vriendelijk maar blijkbaar was zij allang uitgesloten maar wou ze de cross uitrijden en ze had ze me niet gezien (pas op het laatste moment)
Toch even een spannend moment, vond het wel heel braaf van Shetan dat hij sprong want ik was zelf helemaal afgeleid.
Zoefferd schreef:Ik ben echt blij dat de toetsweken over zijn. Ik moet nu nog tot 11 juli en dan heb ik officeel pas vakantie maar ik heb nog maar een school dag te gaan, activiteitendag (waterskiën) boeken inleveren en rapport ophalen. En de rest van de dagen ben ik al vrij haha. Genoeg tijd over voor Zoe.
Gefeliciteerd cares![]()
Wat een knap paard zeg Lina.![]()
Binnenkort na een lange tijd weer starten!5 juli voor de tweede keer in de M1 ik ben benieuwd.
dankje

(veulen) vandaag nog langs de jaarlingen geweest die in Friesland staan, wat groeit het toch allemaal snel! Zo komen er nog foto's!
.