haha ik wou tegen 6 uur don klaarmaken om te longeren, begon eerst giga te waaien en daarna heel hard regenen en onweren. hier 3 km verderop heeft het gehageld zo groot als stuiterballen. T is nu wel weer rustig weer, dus don nog even aan de longe gehad, liep er mooi los overheen
Hier kwam het echt met bakken uit de lucht en heel veel onweer! Was net op tijd met hooi in de kruiwagen doen en toen ik in stal kwam begon het heel hard te regenen
Gedsie wat een naar bericht! Heel veel beterschap Leonie!
Laatst bijgewerkt door josje4 op 24-04-14 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Aranel
Geplaatst: 24-04-14 21:52
Hier is het ook echt enorm tekeer gegaan! Nu is het droog
Hier was het eigenlijk heel lekker weer. Vanavond was het gewoon warm om te rijden. Overdag was het wel af en toe aan het miezeren.
Vandaag eigenlijk best fijn gereden met Gijs, veel aan de galop gewerkt. Morgen weer lessen. Vind een week altijd lang duren, vind het altijd fijn als er iemand vanaf de grond meekijkt.
Lessen is heeeeerlijk!! Deze week niet want dat is wel erg veel, twee keer op concours en dan ook nog lessen.
Daarom ga ik volgende week maar twee keer haha
_coquette_
Geplaatst: 24-04-14 22:41
Ik ga als het even kan 2x in de week. Maar vaak is het financieel niet helemaal mogelijk Maar ik vind het ook echt heerlijk. Kijk er altijd al helemaal naar uit!
Laatst bijgewerkt door _coquette_ op 24-04-14 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Op zich valt het wel mee hoor. Heb wat lessen staan, een lunchafspraak en een flexchairtraining. Verder valt het wel mee. Heb de tweeling die me natuurlijk redelijk rustig houden hihi