Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dorine92 schreef:Ayasha schreef:hmm dat is toch ook weer niet zo laag toch?Stom natuurlijk dat je een winst hebt maar joh.. volgende wedstrijd beter!
Niet overdreven laag nee, maar het scheelt maar 1 puntje of ze had een winstpunt. Is toch een beetje l u l l i g altijd of niet dan?
Urielle schreef:Bij mijn allereerste proef ooit met Wrangler in de B liep hij gewoon braaf zijn rondjes, goed nageeflijk, alleen keek hij vanuit zijn ooghoeken wat opzij, maar dus echt maar heel minimaal. Hij was wel gespannen, maar ja, eerste wedstrijd met een net zadelmak paard, zoals er wel meer lopen in de B lijkt me? Kwam ik thuis met 153 punten zeg! De week erop liep hij er 178, toen een week niet mee geweest en de week erop won hij de B met 203. Ik bedoel maar, zo snel kan het gaan.
En eerlijk gezegd liep hij echt niet zo beroerd die eerste proef, want ik had het idee dat je voor een dergelijke score bijna achterstevoren moest gaan zitten of met je paard rodeo wegzetten en daar ben ik in de afgelopen jaren heel hard van teruggekomen. Ik heb ondertussen wel gemerkt dat je bij de ene jury een verliespunt of net niet krijgt als je proef nog best betamelijk was maar bijv. gewoon slordig, of je paard erg gespannen en de keer erop groet je voor de zekerheid maar af en dan zat je net onder het winstpunt. Vraag het niet aan mij soms hoor!
Ayasha schreef:Tsja, zowel Pret als Ex liepen 3 verliespunten de eerste wedstrijd.Ex wilde niet eens van de X af en Pret klom aan de muren op. heb toen de eerste proef na uitsluiting toestemming gekregen om haar er door te rijden en proef twee liep ze haar proef maar wel maar voor 41% want ze bleef in protest komen. De week erop liep ze 55% en de week daarop een winstpunt.
Ayasha schreef:Pret heeft altijd een steekje los gehad.Die heeft ooit op dezelfde wedstrijd in proef 1 maar 51% gelopen (en dan vond ik de jury nog mild) en de tweede proef die ik een uur later reed won ze met 66%
Ex was gewoon doods en doodsbang voor de hekjes en die heeft zijn hele proef in een volte van ongeveer 25 op 15 ofzo gelopen.(overal zo ver van de kant af als ie maar kon)