Er is niets vervelender dan een paard ergens heen laten lopen zonder dat hij erheen mag kijken.. zelfde voor het achterwaarts..
maar het is maar 5 m
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!!
snoeppig schreef:Ik zit er over te denken om mij in te schrijven in de klasse ZZ-zwaar met m'n Friese hengst.
Het liefste had ik met mijn andere paard meegedaan maar die loopt al Lichte Tour en mag dus niet meedoen.
Wat ik me wel bedacht, wat nou als er op een lokatie maar 1 persoon meedoet in een klasse? Aangezien er van iedere klasse 1 door mag.....
snoeppig schreef:Wat ik me wel bedacht, wat nou als er op een lokatie maar 1 persoon meedoet in een klasse? Aangezien er van iedere klasse 1 door mag.....
iloonaa__ schreef:s_en_z schreef:Wijken is ook een rotoefeningEr is niets vervelender dan een paard ergens heen laten lopen zonder dat hij erheen mag kijken.. zelfde voor het achterwaarts..
maar het is maar 5 m
moet je deze beide oefeningen laten zien dan tijdens de clinic?
mijnes snapt de achterwaarts echt niet
Sita_ schreef:snoeppig schreef:Wat ik me wel bedacht, wat nou als er op een lokatie maar 1 persoon meedoet in een klasse? Aangezien er van iedere klasse 1 door mag.....
Volgens mij was het zo dat er min. 5 aanmeldingen per klasse moesten zijn? Of heb ik dat verkeerd begrepen/gelezen?
Edit: Dit staat in t regelement. Minimaal 5 deelnemers per klasse met een maximum van 20. Er zijn 5 klassen
Basic_ schreef:Dit is zeker niet aanvallend bedoeld hoor, maar een geoot deel van de deelnemers in aalsmeer staan ook op die stal zelf, waar een behoorlijk bedrag als stalling wordt gevraagd, als je dat betaald, heb je wss ook genoeg geld voor een goed, wat duurder paard. Toch moet dat geen verschil maken imo. Weet iemand wie er door zijn?