Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fenny schreef:Motje11 schreef:Goed idee Fenny! Start jij 'm? Even een goed pakkende titel bedenken...
Waar kan ik hem het beste openen?
Zal even kijken of het zo lukt hoor, wil even wat quotes uit dit topic in de begin post zetten en ben nu eigenlijk aan het werk
ponyparadijs schreef:Wat voor mij als wedstrijd secretariaat (van een dressuur en spring vereniging) is is dat we dus per klasse moeten aangeven hoeveel starts er op de lijst kunnen. En dat ik dus niet over de totale wedstrijd kan zeggen dat ik 30 combinatie's wil. Maar dat ik moet zeggen ik kan 5 B starts hebben 2 L1 start en zo verder. Ik weet van te voren toch niet of ik veel M1 ruiters krijg of juist veel B ruiters.
MargrietJonk schreef:Nou Berdien,
T was dat iemand op dit topic verwees naar horses.nl en ik t daar terug kon lezen, dat de KNHS de startcoupons retour nam en crediteerde. Verder heb ik t NERGENS terug kunnen lezen. Niet in de paard en sport, niet op de KNHS site of gerelateerde sites. Behalve dus op horses.nl.
l0esjj schreef:ponyparadijs schreef:Wat voor mij als wedstrijd secretariaat (van een dressuur en spring vereniging) is is dat we dus per klasse moeten aangeven hoeveel starts er op de lijst kunnen. En dat ik dus niet over de totale wedstrijd kan zeggen dat ik 30 combinatie's wil. Maar dat ik moet zeggen ik kan 5 B starts hebben 2 L1 start en zo verder. Ik weet van te voren toch niet of ik veel M1 ruiters krijg of juist veel B ruiters.
Meen je dat serieus? Dat is dan zeker voor het aanmelden, dat de aanmelding via MijnKNHS straks automatisch sluit als de ring vol is? Maar wat jij zegt inderdaad, ik heb nu bijv. ook al meer dan 40 B starts, en weinig M2, dan maken we er gewoon vlak voor de wedstrijd een gecombineerde B/L1 ring bij.. Maar je moet het dus echt van te voren precies aangeven? Maar is dit ook al voor na 1-1 of alleen voor de situatie waarin het opgeven via MijnKNHS gaat?
berdien85 schreef:Zou me niets verbazen.. Volgens mij hebben ze graag de touwtjes in handen.
Loetie84 schreef:@ Nexus: Volgens mij werd er met het ‘enige officiele’ bedoeld dat je alleen bij inschrijving via het inschrijfformulier gelden kunt verhalen bij deelnemer die niet op komen dagen… Zoiets is bij mijn weten in dit topic gepost. Echter, ik heb wel eens een acceptgiro gekregen van een vereniging (ipv de KNHS) om startgelden te betalen bij een te late afmelding. Dus in zoverre lijkt me niet echt een probleem. Alleen als die rekening niet netjes betaald wordt kun je misschien niet bij de KNHS aankloppen?