Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Heb alleen springcoupons gekregen en geen dressuurcoupons
Fitzroy schreef:Heb je connecties dan, als de gemiddelde startkaartaanvraag inmiddels 20 werkdagen duurt

?

haha
nee. Mistic schreef:Ik had gister nog niets binnen. Ik hoop wel dat het deze week in de bus ligt. Zo niet, dan ga ik maar weer eens bellen.
Helaas kan ik ook niet zien of er al een combinatienummer is aangemaakt aangezien ik ook nog geen persoonsnummer heb.
Fitzroy schreef:Ik zie net op de site via mijn KNHS dat ik al een combinatienr. heb. Dan kan het toch niet zolang meer duren?
Zou wel snel zijn trouwens, als ik de papieren afgelopen vrijdag pas heb ingeleverd
Misschien loont het dan toch om persoonlijk even langs te rijden!
Moet ik wel bijzeggen dat zowel mijn paard als ik al geregistreerd waren .....

Fitzroy schreef:Ik wil jullie niet jaloers maken, maar de startkaart en coupons die ik afgelopen vrijdag heb aangevraagd, vis ik net al uit de brievenbus. Verwerkingstijd: 4 werkdagen.
Wat nou trage KNHS?
Grappige is dat ik nog helemaal niet toe ben aan starten met dit paard, maar dacht: het duurt zo lang laat ik het maar vast aanvragen
asjemenou schreef:Fitzroy schreef:Ik zie net op de site via mijn KNHS dat ik al een combinatienr. heb. Dan kan het toch niet zolang meer duren?
Zou wel snel zijn trouwens, als ik de papieren afgelopen vrijdag pas heb ingeleverd
Misschien loont het dan toch om persoonlijk even langs te rijden!
Moet ik wel bijzeggen dat zowel mijn paard als ik al geregistreerd waren .....
ik en het paard zijn ook al beide geregistreerd, maar helaas, nog steeds niks....
Volgende keer stuur ik hem gewoon naar de buren van de KNHS en vraag of ze hem even af willen geven

ook wij hebben nu een combinatienummer
)