Vraagprogamma EK Hagen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sjappie

Re: Vraagprogamma EK Hagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 10:41

Het commentaar om de NOS is zoals al eerder gezegd vreselijk. Maar Edward met zijn commentaar in Athene was ook irritant, 'kost wat puntjes', 'best goed' blabla. Op Duitsland hebben zo lang niet zoveel commentaar (Karsten Sorstmeijer), iig 2 jaar geleden in Hickstead. Nu op de ZDF was het ook wel ok geloof ik (die man heeft er in ieder geval verstand van).
Die Frits van het Groenewoud vertelt elke keer hoe de dressuur werkt en wat de gangen precies zijn, ja dat weten we zo langzamerhand wel! En als de NOS het nog vaker zou uitzenden dan hoeft die man dat ook niet zo vaak uit te leggen. 'Passage, is de verheven draf, Piaffe de draf op de plaats...' --> ja dat zien we ook wel!!
Maar goed, we moeten idd blij zijn dat er veel aandacht aan werd besteed...

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 11:04

Wat een onzin vind ik dit, Die duutser presteerde het om door alles heen te kwebbelen. Op een gegeven moment vertelde hij dat de combinatie muziek en uitvoering oh zo belangrijk was terwijl hij er constant doorheen zat te ouwehoeren en we de hele muziek niet konden horen. En natuurlijk babbelt Frits er luchtig op los in de ogen van ons, alwetenden. Maar dat is ook niet voor jou bestemt, het is de job van die man om iedereen te informeren, ook de mensen die alleen dressur kijken omdat het zwemmen zo begint.

Ik vond het fantastisch om een uur lang dressuur te zien, meer nog dan op de ZDF, daar was Jan Brink niet eens in beeld.

Nee hoor, van mij mag ik die man iedere week horen, dan zenden ze het tenminste uit!

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 11:13

Als ik dressuur op tv moet kijken zet ik gewoon het geluid uit. Zo irritant die man, "dan nu anky met Ketchup Salinero in de uitgestrekte draf, eeh nee, passage, oowh nee ze zit nu in de piaffe geloof ik" .......

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 11:24

saluut schreef:
Als ik dressuur op tv moet kijken zet ik gewoon het geluid uit. Zo irritant die man, "dan nu anky met Ketchup Salinero in de uitgestrekte draf, eeh nee, passage, oowh nee ze zit nu in de piaffe geloof ik" .......

Haha! Lachen! Soms vind ik het ook wel grappig hoor die man. Bij Jan Brink --> Dikke passage, dikke piaffe, dikke punten....(slaat toch nergens op, haha!).

Weet iemand trouwens de link van de foto's van Hagen. Niet die ene op de site zelf maar in een soort database....(moest je Hagen intikken en dan kwam er van alles uit rollen).

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 12:06

Ketchup Salinero was van Hans Eijsvogel tijdens Las Vegas
Die man moet ook echt een keer ophouden, zit ook maar steeds in de microfoon te hijgen als ie niks zegt

anne7

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 12:33

ik was er van het weekend niet, weet iemand of er nog een keer (op eurosport ofzo) het een en ander wordt uitgezonden?

HocusTivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 12:52

De geheimzinnige combinatie is trouwens Happie en Escapado! Stond vanochtend in de krant.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 13:13

Ben een leek, wie is Happie?

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 13:15

Lees trouwens net op de site van de KNHS dat Anky r kur waarschijnlijk in Aken voor t laatst rijdt!

Kuiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 13:19

Hans peter...

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 13:23

OK Thanx! (voelde me al heel erg blond, maar deze ken ik wel, haha)

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 13:25

happie, wist ik zelfs maar who the fiets is escapado??? :S wat is dat nou weer voor paard en waarvandaan??

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 13:29

Escapado is de 12-jargie Oldenburger (Exlibris x Ikarus) waarmee Carl Hester dit weekend de sterren van de hemel reedt in de Special in Hagen. Zeer getalenteerd paard met uitstekende pi-pa tour. Alleen af en toe wat spooky/kijkerig.

Afbeelding

Hans Peter Minderhoud is....ach die kennen we wel

Kan hij GP rijden?

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 13:31

HP heeft toch al eens GP gestart met Rubels, een tijd geleden? of ben ik nou gek...?

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 14:12

Needje schreef:
Lees trouwens net op de site van de KNHS dat Anky r kur waarschijnlijk in Aken voor t laatst rijdt!

Goed nieuws! Kan ze voor volgend jaar een nieuwe kür laten zien op het W (die ze eerst even heeft geoefend op grote toernooien). Allemaal weer goed uitgekiend daar...ben nu al benieuwd naar de muziek. Suggestie --> De Smartlap? (i.p.v. L'esprit Chanson)

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 14:16

Bettine schreef:
HP heeft toch al eens GP gestart met Rubels, een tijd geleden? of ben ik nou gek...?

Niet dat ik weet, hij heeft Inter II gestart met Junior, that's it.

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 14:30

Bij ZDF had ik echt iets van nou maar je mond maar weer, stees dat gepraat er tussendoor.

Corine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 18:10

Is er IEMAND die de beelden van de NOS van gisteren, zondagmiddag 31.07.2005, op video of dvd heeft opgenomen.
Zou deze tegen betaling graag willen kopieren!

Je zou mij er ERG blij mee maken!

chanty94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 21:54

HP zou dit jaar GP starten met Rubels, maar is nog steeds niet hersteld van blessure, jammerjammerjammer...

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 12:05

echt balen!! heb ik edward en laurens niet gezien dacht dat t niet utigezonden was, nu blijkt van wel!!! oliebol zeg

lachmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 13:36

Aimee schreef:
Bettine schreef:

Niet dat ik weet, hij heeft Inter II gestart met Junior, that's it.

Volgens mij heeft ie junior ook een keer GP gestart. Dat dacht ik tenminste.

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 14:43

Needje schreef:

Klopt las het gister in de Telegraaf Ben benieuwd wat voor kur het gaat worden.