Barbara_m schreef:.........zweep heb ik absoluut niet nodig. Mijn paarden zijn super aan het been en gehoorzaam.......
Deze gaan we inlijsten.....
Kijken of Jan Peeters die mening ook is toegedaan.....
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Barbara_m schreef:.........zweep heb ik absoluut niet nodig. Mijn paarden zijn super aan het been en gehoorzaam.......
Kitty schreef:Ik geloof dat hier niet op jouw paarden gedoeld wordt, Barbara.
Barbara_m schreef:zweep heb ik absoluut niet nodig. Mijn paarden zijn super aan het been en gehoorzaam, de jouwe niet dan?
Citaat:Ik weet niet wat jij voor een interpretatie van de zweep hebt, blijkbaar zie jij die zweep alleen als een middel bij flegmatieke en ongehoorzame paarden ofzo![]()
Knap dat jij ze piaffe en passage aanleert alleen met je been en zonder zweepje, dat moet je mij eens uitleggen.
chalotje schreef:Citaat:Ik weet niet wat jij voor een interpretatie van de zweep hebt, blijkbaar zie jij die zweep alleen als een middel bij flegmatieke en ongehoorzame paarden ofzo![]()
Knap dat jij ze piaffe en passage aanleert alleen met je been en zonder zweepje, dat moet je mij eens uitleggen.
Aangezien Barbara_m nogal snel van mening verandert zal ik er maar niet vanuit gaan dat zij nooit met een zweepje zal rijden
KarinvdM schreef:Barbara, kan je vanaf nu misschien in een ander topic gaan lopen zeuren? Dank u!
Citaat:Mijn paarden hebben dit gewoon niet nodig...
Citaat:Sounds great... Dit topic slaat toch nergens op. Ga er verder geen woorden meer aan vuil maken. Ik zal jullie volgend jaar wel zien met een mooi GPA-je op concours
GeJe schreef::? huh.... ik kan niet op de site van dresuurhoed.nl komen....
VValar schreef:Volgens mij vragen Edward, Anky en Anne zich ook wat er nou terecht gaat komen van die dressuurhoed.
WWWiske schreef:Knap dat jij ze piaffe en passage aanleert alleen met je been en zonder zweepje, dat moet je mij eens uitleggen.
Aimee schreef:Leer jij je paarden überhaupt piaffe en passage dan? Zo ja, waarom dan toch zo zeuren over dat hoedje, niemand heeft het er over gehad GP-ruiters met helm te laten rijden....