MWM: hoe kan dat nou dat ze last minute de proeven veranderen

Ik zou dan niet gaan starten. Ik rijd uit het hoofd en krijg niet tijdens het losrijden 2 nieuwe proeven in mijn hoofd gestampt. Ik zou er ook een mailtje naar de KNHS aan wijden.
Getup: zo dat is schrikken! Dan besef je ook dat je een engeltje op je schouder hebt gehad.
Moniek21: wat goed dat je maar 1 proef gestart hebt. Ook niet eerlijk naar je paard toe anders. Er zullen paarden zijn die dat prima kunnen, maar bij de mijne zou dan de koek ook wel op zijn.
Cambionn: balen van je proef! Ook lastig om je last minute aan te passen aan een ander paard waar je lang niet op gereden hebt. De reactie van je man is wel erg grappig.
MARenAMY: wat een gek verhaal

Waarom is ze midden in je proef weggelopen dan? Ik zou de proefjes uit je hoofd gaan leren. Dan ben je tenminste van niemand afhankelijk.
Ik had gisteren mijn L1 debuut en we gingen met 2 winstpunten naar huis. Heel tevreden mee

Vrijdag gaan we het nog eens proberen. Ik vond het wel erg warm in de binnenbak! Had het liefst zonder jasje gereden, maar dat mag nu nog niet geloof ik?