We zijn nu L2 + genoeg

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
robbie88 schreef:Ons doel.. gezond blijven
We zijn nu 3 x b gestart ( b +10)
Mijn doel volgend jaar december M1
Fly_high schreef:robbie88 schreef:Ons doel.. gezond blijven
We zijn nu 3 x b gestart ( b +10)
Mijn doel volgend jaar december M1
Oh ja dat eerste vooral!
Als ik nog een keer met revalidatietraject zit, fris paard wat daarna alle kanten op vliegt, en weer bij een kruisje moet beginnen en dan hopen dat ik het overleef, zet ik mezelf maar op marktplaats
Roulette_ schreef:Mijn doel voor volgend jaar is winst rijden in het Z1! Mocht het goed genoeg gaan, dan gaan we gewoon door, uiteindelijk zou ik heel graag Z2+2 halen (want haar hoogste sport stand is nu Z2+1, 10 jaar geleden).
Belangrijkste is, zoals altijd, mijn dame gezond en fit houden. Komend jaar mag ze haar 20ste verjaardag vieren, haar leeftijd verbaasd me nog altijd.
PSvanLot schreef:Roulette_ schreef:Mijn doel voor volgend jaar is winst rijden in het Z1! Mocht het goed genoeg gaan, dan gaan we gewoon door, uiteindelijk zou ik heel graag Z2+2 halen (want haar hoogste sport stand is nu Z2+1, 10 jaar geleden).
Belangrijkste is, zoals altijd, mijn dame gezond en fit houden. Komend jaar mag ze haar 20ste verjaardag vieren, haar leeftijd verbaasd me nog altijd.
o wauw wat gaaf dat je ook een 'oudje'. hebt!
Autumnn schreef:Fly_high schreef:Oh ja dat eerste vooral!
Als ik nog een keer met revalidatietraject zit, fris paard wat daarna alle kanten op vliegt, en weer bij een kruisje moet beginnen en dan hopen dat ik het overleef, zet ik mezelf maar op marktplaats
Jij roept het ook wel over jezelf af met je boktnaam![]()
PSvanLot schreef:Ik vind dat ook hoor. Mijn ruin in 15 en die gaat gewoon nog volle bak mee. Hij gaat zelf wel aangeven als het hem te zwaar gaat worden. Leeftijd zegt daarin zo weinig.
Maar vind het leuk dat je er nog lekker fanatiek mee sport, daar blijven ze ook fit van!
Roulette_ schreef:PSvanLot schreef:Ik vind dat ook hoor. Mijn ruin in 15 en die gaat gewoon nog volle bak mee. Hij gaat zelf wel aangeven als het hem te zwaar gaat worden. Leeftijd zegt daarin zo weinig.
Maar vind het leuk dat je er nog lekker fanatiek mee sport, daar blijven ze ook fit van!
Dat denk ik ook, lekker actief blijven helpt om ze zo lang mogelijk fit te houden. Mijn instructrice zei al toen ik haar kocht (bijna 5 jaar geleden) dat als ze zo gezond 15 worden, ze rustig nog wel een jaar of 10 door kunnen. In de afgelopen jaren is ze eigenlijk alleen maar beter geworden ipv slechter, dus we zien wel waar we eindigen. Leuk dat jij ook zo fanatiek bent bent met jouw ruin.
Roulette_ schreef:PSvanLot schreef:Ik vind dat ook hoor. Mijn ruin in 15 en die gaat gewoon nog volle bak mee. Hij gaat zelf wel aangeven als het hem te zwaar gaat worden. Leeftijd zegt daarin zo weinig.
Dat denk ik ook, lekker actief blijven helpt om ze zo lang mogelijk fit te houden. Mijn instructrice zei al toen ik haar kocht (bijna 5 jaar geleden) dat als ze zo gezond 15 worden, ze rustig nog wel een jaar of 10 door kunnen. In de afgelopen jaren is ze eigenlijk alleen maar beter geworden ipv slechter, dus we zien wel waar we eindigen. Leuk dat jij ook zo fanatiek bent bent met jouw ruin.