Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 20:43

Gizeppie schreef:
@famkeY

Ik wilde m uploaden vandaag, datum is ingesproken voor morgen. Een vriendin van mij had t ook op die manier gedaan en deze is gewoon beoordeeld.

De proef ging aardig. Mijn paard is momenteel een raket dus was al blij dat hij niet de hele proef in galop wilde doen en overal netjes langs ging zonder ninja te zijn.

Maar dat is dus al niet de bedoeling. Je spreekt bewust een verkeerde datum in, terwijl je de datum van opnemen moet noemen. Dat gaat al gewoon tegen de regels in.

Crealief

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 21:12

Nog 2 vraagjes:

Hoe beoordelen jullie de verzorging van een schimmel? Want ik zie overal staan als het paard maar netjes is enzo.. maar in deze tijd met een schimmel is dat niet een kwestie van een borsteltje :). Ik was hem altijd gewoon netjes voor mijn proeven, maar was toch benieuwd!
2e vraag: hoe weet je welke eventueel datum je hebt? Of loopt die standaard tot en met de zondag?

Jelle1236

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 21:23

Ja loopt standaard t/m zondag.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 21:26

Crealief schreef:
Nog 2 vraagjes:

Hoe beoordelen jullie de verzorging van een schimmel? Want ik zie overal staan als het paard maar netjes is enzo.. maar in deze tijd met een schimmel is dat niet een kwestie van een borsteltje :). Ik was hem altijd gewoon netjes voor mijn proeven, maar was toch benieuwd!
2e vraag: hoe weet je welke eventueel datum je hebt? Of loopt die standaard tot en met de zondag?

Als het paard maar netjes geborsteld is. Gele plekken kun je weinig aan doen met dit weer, maar de haren nog stijf staan van de mest....

11Edith

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 21:36

goedenavond, ik heb net een filmpje geupload(dit ging goed, staat nu een groen vinkje) alleen daaronder staat de balk stuur naar jury...dan moet ik een artikel kopen, dit heb ik gedaan...is ook afgeschreven,alleen komt de tekst niet verder dan stuur naar jury ...dan zou ik weer een artikel moeten kopen en hierbij komt dan geen groen vinkje ?

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 21:40

PSvanLot schreef:
Crealief schreef:
Nog 2 vraagjes:

Als het paard maar netjes geborsteld is. Gele plekken kun je weinig aan doen met dit weer, maar de haren nog stijf staan van de mest....

Ik heb inderdaad een schimmel met een heeeele vieze staart, verder doe ik toch wel echt m'n best haar zo schoon mogelijk te krijgen en meestal lukt dat wel! Met een echte wedstrijd wou ik nog wel eens wassen, maar nu met die online proefjes en alleen de beschikking tot (ijs)koud water doe ik dat liever niet :)

Jelle1236

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 21:55

11Edith schreef:
goedenavond, ik heb net een filmpje geupload(dit ging goed, staat nu een groen vinkje) alleen daaronder staat de balk stuur naar jury...dan moet ik een artikel kopen, dit heb ik gedaan...is ook afgeschreven,alleen komt de tekst niet verder dan stuur naar jury ...dan zou ik weer een artikel moeten kopen en hierbij komt dan geen groen vinkje ?

Als het goed is kun je na het kopen weer op stuur naar jury drukken en dan staat er iets van inwisselen ofzo

Daarna komt er beoordeling gepland te staan.

11Edith

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 22:03

Bedankt voor je antwoord, dan krijg ik : Het artikel meteen inwisselen voor deze video. Dit heb ik aangevinkt, en hoelang duurt het dan voor er beoordeling gepland staat? ik heb nu nl. al 3 artikelen gekocht en 1 waardebon? ojee...

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 22:05

11Edith, heb je de artikelen gekocht met de een android telefoon?

Dan werkt het helaas niet (storing met Ideal).

Dus dan moet je even een met een laptop/computer een artikel kopen.
De andere niet werkende artikelen worden teruggestort.

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 22:06

Heb je de artikelen gekocht via een Android apparaat? Dan is het waarschijnlijk fout gegaan, aangezien Ideal en Android een storing hebben onderling. Daardoor wordt de aanloop van je artikel niet doorgegeven als het ware. Je moet even een artikel kopen via een ander apparaat (laptop bijvoorbeeld). Dan gaat het wel goed en kun je met dat artikel het filmpje insturen. Voor de niet ontvangen artikelen kun je contact opnemen met de KNHS, dan krijg je je geld daarvan terug :)

Edit: wat xSannee zegt dus :D

11Edith

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 22:12

Heey hardstikke bedankt ! inderdaad via de laptop staat er nu beoordeling gepland !! Moet ik de KNHS dan nog bellen voor de andere betalingen die per mobiel waren of gaat dat inderdaad automatisch?

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 22:18

Ik weet niet of dat automatisch gaat. Ik heb destijds contact opgenomen met de KNHS via WhatsApp en toen moest ik een mailtje ergens naartoe sturen met een betaalbewijs. Maar misschien dat ze nu ook wel automatisch alle Android transacties terugbetalen.

11Edith

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 22:19

Bedankt voor je antwoord !

tammiebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-21 22:52

11Edith schreef:
Heey hardstikke bedankt ! inderdaad via de laptop staat er nu beoordeling gepland !! Moet ik de KNHS dan nog bellen voor de andere betalingen die per mobiel waren of gaat dat inderdaad automatisch?

Dat probleem had ik toen ook, hier is het automatisch terug gekomen zonder bericht te hebben gestuurd.

Gizeppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 10:59

Nou hehe het is gelukt hoor video uploaden. Het maakt dus niet uit of je je video van t weekend opneemt en doordeweeks verstuurd. Het beste is wel om je start pas door de weeks aan te vragen ivm verwerking.

Jelle1236

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 11:52

Spannend!! Nu wachten op je protocol. Mooi dat het gelukt is.

SuperRocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 12:11

Hier gisteren weer gefilmd en ingestuurd voor mijn dochters, van de jongste kreeg ik net al de punten, lekker snel! 185 punten, past goed bij hoe ze gereden heeft. Gewoon een net proefje, zeker ruimte voor verbetering, geen gekke dingen. Alleen jammer dat er helemaal niks aan commentaar bij stond, zelfs niet helemaal onderaan. We zijn blij met de punten hoor, maar iets van commentaar was wel leuk geweest, zeker voor een jong kind (6 jaar). Nu nog even afwachten voor de punten van mijn andere dochter :-)

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 14:04

Ik merk dat ik stiekem toch nog de uitslag pagina refresh ook al krijg je gewoon mail :')
Eerst kijken of er een jury gekoppeld is, en die is er nu *\o/* En dan nu stiekem toch kijken elke keer of er geen protocol is }:0

JenteC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 14:23

xRoossie95 schreef:
Ik merk dat ik stiekem toch nog de uitslag pagina refresh ook al krijg je gewoon mail :')
Eerst kijken of er een jury gekoppeld is, en die is er nu *\o/* En dan nu stiekem toch kijken elke keer of er geen protocol is }:0

Haha dat doe ik ook hele tijd.. vrijdagavond voor het eerst een proefje opgestuurd. Maar bij mij staat er nog steeds “beoordeling gepland”, hoe kan je zien dat er een jury is gekoppeld?

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 14:29

JenteC schreef:
xRoossie95 schreef:

Haha dat doe ik ook hele tijd.. vrijdagavond voor het eerst een proefje opgestuurd. Maar bij mij staat er nog steeds “beoordeling gepland”, hoe kan je zien dat er een jury is gekoppeld?

Dat kan pas als het je tweede proefje is, dan kan je bij het protocol van je eerdere proef, ook naar je 'nieuwe' en daar staat (eventueel) je jury

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 14:40

Ik heb zowaar 10 L1 proeven ter beoordeling gekregen!
Beetje jammer dat het op maandag is... Ik werk door de week.
Dus, als ik een bokker heb, excuus als het wat langer duurt :o

Een protocol totaal zonder commentaar is vreemd, ik weet wel dat als er iets misgaat de cijfers blijven staan en dat het commentaar verdwijnt. Dat betekent dus dat je de hele proef opnieuw moet bekijken.
Misschien heeft de jury het niet gemerkt.

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 16:00

Tilmar schreef:

Een protocol totaal zonder commentaar is vreemd, ik weet wel dat als er iets misgaat de cijfers blijven staan en dat het commentaar verdwijnt. Dat betekent dus dat je de hele proef opnieuw moet bekijken.

Heb meteen je bokt profiel 'gestalked' maar nee je lijkt niet mijn jury te zijn :n :')

xJen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 16:48

Tilmar schreef:

Spannend! Misschien zit ik er met mijn “puppy” tussen met ons debuut :D

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 16:50

Ik ook 10 L1 proeven nadat ik vanmorgen gemaild had..

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 17:34

Ik heb niks gehad. Ze gaven aan dat er echt weinig binnenkomt atm. Wel jammer maar niks aan te doen.