Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CharleyT schreef:@ xxPaige: dit vind ik niet zo netjes. Daar is een jury bezig geweest om te beoordelen, toch net iets anders dan in een auto met je schrijfster naast je. Er komen fijne punten uit, en toch een verhaal over te weinig feedback. Dat kan ja, maar moet dat zo'n dingetje worden? Nu compleet met protocol en handtekening. Gewoon niet netjes.
xxPaige schreef:@Dispar_Vulgo Je bent niet de enige die niet in wedstrijd outfit rijdt hoor! Hier had ze ook geen witte rijbroek aan. Wel een passend setje met groen dekje en groen truitje. Ook geen knotten! Is ook beoordeeld met een 7
DoretteK schreef:Hmm ja is ook wel zo. Ik denk dat ik het er maar op ga wagen, want heb verder geen tijd meer om het overnieuw te doen.
DoretteK schreef:Let's hope!
Er zat ook wel wat schaduw in de bak van de bomen aan een zijde, maar daar kan ik verder ook niet zoveel aan doen. Ben benieuwd!
Hier ook Eva, maar mijn probleem is ook dat ik nooit tevreden ben..
xxPaige schreef:CharleyT schreef:@ xxPaige: dit vind ik niet zo netjes. Daar is een jury bezig geweest om te beoordelen, toch net iets anders dan in een auto met je schrijfster naast je. Er komen fijne punten uit, en toch een verhaal over te weinig feedback. Dat kan ja, maar moet dat zo'n dingetje worden? Nu compleet met protocol en handtekening. Gewoon niet netjes.
Er werd mij door DreamGuide gevraagd om het protocol te delen..![]()
Dat doe ik braaf en vervolgens denk ik verder niet na over hoe en wat, dus stond er een handtekening bij, die ik direct heb laten weghalen. Als je even terug leest gaat het ook niet eens over mezelf. Maak je niet zo druk, laten we het hier gezellig houden![]()
@Dispar_Vulgo Je bent niet de enige die niet in wedstrijd outfit rijdt hoor! Hier had ze ook geen witte rijbroek aan. Wel een passend setje met groen dekje en groen truitje. Ook geen knotten! Is ook beoordeeld met een 7
Twilight1 schreef:eva92 schreef:Ik heb net mijn filmpjes ingestuurd totaal niet tevreden maar op wedstrijd heb je ook maar een kans dus gewoon opgestuurd
Heb je hem 1 keer gereden?
Ik heb hem 2 keer gereden omdat je op wedstrijd toch ook twee kansen hebt.
Dus ik ga even uitzoeken welke ik op ga sturen.
eva92 schreef:Doe de 28 en de 30e mee met dit paard dus voor allebei de dagen 1x gereden!
Twilight1 schreef:eva92 schreef:Doe de 28 en de 30e mee met dit paard dus voor allebei de dagen 1x gereden!
Ah ja dan is het wel logisch!
Ik wil mijn filmpje uploaden maar hij komt een kwartslag scheef te staan.
Is dit bij iedereen zo omdat je horizontaal filmt?
Zo niet iemand die weet hoe ik dat op kan lossen? Ook zo vervelend als de jury met het hoofd scheef moet jureren.
Twilight1 schreef:eva92 schreef:Doe de 28 en de 30e mee met dit paard dus voor allebei de dagen 1x gereden!
Ah ja dan is het wel logisch!
Ik wil mijn filmpje uploaden maar hij komt een kwartslag scheef te staan.
Is dit bij iedereen zo omdat je horizontaal filmt?
Zo niet iemand die weet hoe ik dat op kan lossen? Ook zo vervelend als de jury met het hoofd scheef moet jureren.