Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

We zouden dan wel alleen de eerste proef doen want de tweede vind ik nog een beetje een uitdaging en ik wil de lat voor ons debuut niet te hoog leggen en haar over de zeik brengen. Maar ik sta tot nu toe nog steeds ingeschreven voor het Z1 haha 
kan op de video inderdaad wel zien dat je dat stukje energie en gedrevenheid soms mist. 
. Voor nu thuis probeer ik weer terug te komen op niveau, ben nu ook bezig met de dubbele longe, heb er echt profijt van! (Na 7 jaar zie ik eindelijk nut in longeren haha) Alleen onze bak is zo prut, veel mulle plekken, is beetje improviseren maar lukt nog redelijk. Zaterdag ga ik eens lessen bij Amber Den Heyer, die komt hier in de buurt. Ken haar niet dus benieuwd hoe het gaat en of ik er wat tips uit kan halen!
ik ga het denk ik wel doe, moet alleen de vereniging mee willen werken want die twijfelen nu of ze me nog willen omzetten terwijl de definitieve lijst nog niet eens online staat...
! Waarom doen jullie de tweede proef beter rijden dan de eerste proef?
Ik vind die veel moeilijker.
. (heb hem ook gekocht hoor, maar die is nog niet binnen helaas)