Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Was oefenspringen hier in de buurt.

baaldag.
sorry, ik wist niet of jij het nou was of niet, haha. Heb de eerste van je paarden gezien! Hoe ging het verder? 
Kimmess schreef:Gomir en ik hebben elkaar nog wel gespotsorry, ik wist niet of jij het nou was of niet, haha. Heb de eerste van je paarden gezien! Hoe ging het verder?
Balen van die weigeringen, er waren er meer die in de problemen kwamen op dit dubbel 
Andere paarden hadden beide 1 foutje, maar waren goed te rijden. Alletwee binnenkort maar richting het M.
maar dat is dus persoonlijk haha
gomir schreef:Zo denk ik er ook over hoor Kimmess! Die winstpunten komen vanzelf wel en je gaat vast niet meteen met 10 over![]()
Klopt idd. Ik was wezen kijken waar ze waren, geholpen met aansingelen, naar de vrachtwagen geweest om boterham te halen, toilet bezocht en toen terug naar de ring, waren diezelfde twee ruiters er nog steeds in
is verandert sinds dit jaar.
Kan ik over twee maanden weer 83 euro betalen...

waarom die langsloper op de dubbel snap ik nog steeds niet, thuis stopt ze nooit.... en loopt er ook niet langs. Alsof er iets was met de hindernis leek wel. Waren veel fouten op trouwens.
2e rondje 1 balk. Ohhhhh zo fijn!!! Het vertrouwen komt langzaamaan terug!